System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
foto mého pípáku (místo na baterii).
- Reklama
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Bezva, tak symbol baterie tam mam vylisovany, ale informaci o 9V a polech uz ne... se asi v te me serii setrilo.
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Tak nakonec cidla 315 Mhz nefachci a komunikacni krabicka ano, tak aspon neco. Takze je pak zkusim kuchnout. Mate uz nekdo jina cidla z Ciny? Mozna tahle
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Tak to jsem čekal opak. Kuchni je rozumně, aby to šlo dát zpátky. Kdyby bylo k dispozici schéma od obou, tak by šlo vidět, jak se liší a nejspíš by to šlo i předělat. Udělej potom foto z obou stran.
Teď bych to s těma prodejcema dopředu probral, aby garantovali tu frekveneci, protože těm fotkám nejde věřit.
Edit: Nevím jaký je uvnitř přesně šváb, ale tady je schéma FXTH870511DT1 ve variantě 315MHz, kde jinde je patrno, že umí obě frekvnece 315+433MHz. Chtělo by to najít i jeho zapojení na 433MHz, aby byl zřejmý rozdíl.
Edit2: Tak tady je datasheet toho švábu. Na straně 129 je popsáno přepínání těch dvou frekvencí. Problém je, že se to děje softwarově při programování (CF bit v registru RFMRST). Uvnitř je 26MHz krystal a výsledný takt se násobí x 12.1154 na frekvenci 315 nebo x 16.6923 na 434. Zde je PDFko, kde je vidět vývojový software + programátor pro tyhle šváby.
Teď bych to s těma prodejcema dopředu probral, aby garantovali tu frekveneci, protože těm fotkám nejde věřit.
Edit: Nevím jaký je uvnitř přesně šváb, ale tady je schéma FXTH870511DT1 ve variantě 315MHz, kde jinde je patrno, že umí obě frekvnece 315+433MHz. Chtělo by to najít i jeho zapojení na 433MHz, aby byl zřejmý rozdíl.
Edit2: Tak tady je datasheet toho švábu. Na straně 129 je popsáno přepínání těch dvou frekvencí. Problém je, že se to děje softwarově při programování (CF bit v registru RFMRST). Uvnitř je 26MHz krystal a výsledný takt se násobí x 12.1154 na frekvenci 315 nebo x 16.6923 na 434. Zde je PDFko, kde je vidět vývojový software + programátor pro tyhle šváby.
Astra - 07/2015 - 103kW
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
OldStanda: Jasne, jak budu mit chvilku jdu na to. Aspon si na nich natrenuju rozebirani k baterce, protoze urcite to nebude zadna prca. Vzdycky neco muze prasknout, tak mam aspon nahradni dily.
Asi to zkusim objednat jak jsem daval odkaz posledni. Maji nejakou akci. Ale ted si to necham potvrdit, ze je to skutecne 433 MHz.
Koukam, ze uz to mas vazne hodne nastudovany. Faktem je, ze to nemuze byt az tak slozity a je jednodussi menit softwarove frekvenci.
Asi to zkusim objednat jak jsem daval odkaz posledni. Maji nejakou akci. Ale ted si to necham potvrdit, ze je to skutecne 433 MHz.
Koukam, ze uz to mas vazne hodne nastudovany. Faktem je, ze to nemuze byt az tak slozity a je jednodussi menit softwarove frekvenci.
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Já to studoval včera za pochodu, ale konkrétní typ se potvrdí, až to vyfotíš. Pokud to nebude např. ten mnou zmíněný, tak tam může být jeho klon nebo jiný.
U toho FXTH870511DT1 jde vlastně o zákaznický 8-bitový MCU (CPU+RAM+Flash+periferie jako snímač tlaku atd.), který si každá automobilka naprogramuje dle libosti. Senzory všech automobilek můžou být založeny na jednom švábu a stejně nepůjdou zaměnit.
U toho FXTH870511DT1 jde vlastně o zákaznický 8-bitový MCU (CPU+RAM+Flash+periferie jako snímač tlaku atd.), který si každá automobilka naprogramuje dle libosti. Senzory všech automobilek můžou být založeny na jednom švábu a stejně nepůjdou zaměnit.
Astra - 07/2015 - 103kW
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
OldStanda: Zkusim to dneska rozebrat. Jinak jsem psal prodejci tech 433 (jak jsem postoval posledni link), zda jsou to 433 nebo 315MHz a on mi odepsal jestli znam cislo dilu. Psal jsem mu, ze mam Astru J rv 2015. Je nejake obecne cislo, ktere tam ma byt? Porovnaval jsem obrazky od Cinana:
a co prodava primo Opel
Popisek na snimacu je uplne stejny.
a co prodava primo Opel
Popisek na snimacu je uplne stejny.
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
číslo ventilku je 13598775 a náhrada je 13581560. Mám oba a oba jsou funkční. Koupeno v Číně od různých prodejců. Čekám ještě na 2 kusy. Mám Astru J 12/2015.
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
mirda: tak to vypada, ze by to melo fungovat. Ja mam auto o 3 mesice starsi.
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Nechceš s tím prodejcem na Aliexpressu vyvolat spor? Že přišly jiné senzory, než má na fotkách.
Astra - 07/2015 - 103kW