System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Odpovědět
rdone
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2015, 16:16

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od rdone » 18 kvě 2015, 16:20

A co toto?

https://www.tacomaworld.com/threads/fak ... er.197063/

Co tak nasypat vsetky senzory do rezervnej pneu a na aute mat akekolvek disky?

Reklama
 

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od OldStanda » 04 srp 2015, 17:35

To se potom nevyplatí kupovat plecháče, aby člověk ušetřil za přezouvání!
Kdybych u toho letošního modelu koupil plechy, gumy a klonovatelná čidla (cca 21 tis.), tak bych stejně jednou za čas (co 2 roky) musel jít prostřídat přední se zadníma a to jak na plechách, tak na alu. Ty prachy navíc můžu strkat 2x ročně do přehazování gum a jak ocas se objednávat v pneuservise :roll: .
Astra - 07/2015 - 103kW

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od kotek » 05 srp 2015, 06:55

Tak na novém autě se tě nikdo nebude ptát, budeš tam mít origo Opel a ty bez servisu nespáruješ. A když budeš prohazovat kola, tak zase servis. Tak že nejlevněji vyjde na zimáky to vůbec nedávat, otravnou hlášku odstřelit. A STK je stejně až po 4 letech, tak že pak jezdit na ni v době, kdy máš kola se senzory. Jediné nebezpečí může být havárie a následná náhrada ze strany pojišťovny, ale nedělám si iluzi, že by to likvidátor zjišťoval. No a třeba se časem najde někdo, kdo to dokáže SW vyřešit nebo Čína vyrobí něco levného.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od OldStanda » 24 srp 2015, 19:04

Když přehodím letní-alu na zimní-plechy (obojí s čidlama), tak půjde přes opcom přizpůsobit ty senzory, nebo budu muset do servisu?
Jde mi o model 2015, kde se prej hlídá, aby každé kolo bylo pokaždé na stejném místě. Taky netuším, jestli by čínský klon opcomu uměl načíst jednotku s motorem B14NET?
Astra - 07/2015 - 103kW

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od kotek » 24 srp 2015, 21:50

Pokud budeš mít origo senzory Opel, tak servis. A na jaře zase servis, a na podzim zase servis, a na ........ . Jedině klon daného čidla pro danou pozici nic nepotřebuje. Ale přehození na jinou pozici již opět servis nebo překlonovat. Tomu říkám byznys !!!!! Tak je to třeba dělat !!!! Levné auto, drahý servis a díly - Opel už v tomto dohnal Huyndai, ne - li předehnal.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od OldStanda » 24 srp 2015, 22:21

Hmm, a co koupit čínské mrdky, budou se tvářit jako origo a půjdou v servisu přizpůsobit?
Pokud jo, tak by další problém mohl být v životnosti baterie proti originálu, ale jak velký?
Astra - 07/2015 - 103kW

janci4
Příspěvky: 60
Registrován: 02 dub 2015, 09:31

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od janci4 » 24 srp 2015, 22:25

kotek píše:... Tomu říkám byznys !!!!! Tak je to třeba dělat !!!! Levné auto, drahý servis a díly - Opel už v tomto dohnal Huyndai, ne - li předehnal.
Ako to ma spravene napriklad VW, Skoda .... ? Myslim konkretne TPMS ...

Uživatelský avatar
R@dek
Příspěvky: 283
Registrován: 23 čer 2015, 08:15

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od R@dek » 30 srp 2015, 18:00

Ty senzory to je věda.
Plánuji koupit zimní kola, jestli to bude plech nebo hliník zatím jedno. Ale co ty senzory tlaku. Do zimních bych je prostě nedal.

Jen si chci potvrdit, že systém nahlásí chybu - nízký tlak v pneu, jelikož nenajde senzor, ale dá se odkliknout a nijak neotravuje. Výše bylo psáno, že svítí nějaká kontrolka. Auto je vyrobeno 3/2015.

Nerad bych, když bych jezdil bez senzorů, aby mě auto nadávalo, pípalo, houkalo, blikalo a nevím co ještě.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015

Uživatelský avatar
OldStanda
Příspěvky: 427
Registrován: 04 srp 2015, 16:38
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od OldStanda » 30 srp 2015, 18:31

Spíše by to chtělo zjistit, jak by se zachovala pojišťovna např. při nehodě, kde by se mohla vozit i po poškozeném kvůli "technické způsobilosti vozidla k provozu na pozemních komunikacích"? A na rovinu, pokud takovou příležitost mít bude, tak ji na tuty využije. Tím TPMS mají být od minulého listopadu povinně výbavená nová auta.

Edit: Tady se mluví dokonce o "povinné výbavě", což je také lékárnička apod.

Cituji:
S nefunkčním TPMS nesmí být automobil provozován na pozemních komunikacích.
takže sedí to, co jsem napsal. Já jsem se už nasral a objednal je u Opla, na číňanské kašlu kvůli přesnosti a životnosti (doufám).
Astra - 07/2015 - 103kW

kotek
Příspěvky: 240
Registrován: 07 lis 2014, 20:35
Bydliště: Ostrava

Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov

Příspěvek od kotek » 30 srp 2015, 19:38

Zatím se tady všichni pohybujeme v rovině - co by kdyby - tedy ve vztahu k pojišťovně a pod. Tyto teorie by jsme mohli dále rozvíjet, jako např.: Dojde k havárii, nemám senzory, orgán zjistí že systém není funkční, ale já budu trvat na tom, aby se změřil tlak v pneumatikách a toto bylo zaprotokolováno. Nezbývá než konstatovat, že systém sice nebyl funkční, na havárii to však s ohledem na skutečnost, že pneu měly požadovaný tlak nemělo vliv.
Myslím, že by více než tyto teorie bylo prospěšnější, kdyby se našel šikula, co vyrobí oblbovátko přijímače u každého kola.
Ale jinak je to samozřejmě věc každého, jak s touto otravou naloží.
Jen je třeba si položit znovu otázku, proč Opel přešel z samo aktivačních na tyhle hnusy, kdy se musí pro každou změnu pozice znovu do servisu - jak jsem psal výše - tak se vyrábějí prachy.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)

Odpovědět