System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Ahoj, tak jsem nahodil zimní disky bez senzorů a teprve po 15 km, s několika zastávkama, to zareagovalo. Dle info z Opla je to systémová chyba a budou svolávat k opravě. Nevím pro jaké roky výroby se to týká, ale v mém případě je to modelový rok 2015.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
- Reklama
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
nasiel som snimace v cinskom obchode,cena zaujimava,len ci by to fungovalo http://www.aliexpress.com/item/High-qua ... 04784.html
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Nechci to tady příliš rozpatlávat, ale problém je třeba rozdělit na dvě větve.
První - vozidla před modelovou řadou 2015
Druhá - vozidla od modelové řady 2015
První - mají systém automatické aktivace a existuje na ně docela slušné množství senzorů. Jednotlivá kola lze zaměňovat, systém si je po nějakém čase načte a vše funguje dále.
Druhá - senzor daného kola je přiřazen jedné pozici ( např. pravé přední) a bez zásahu do řídicí jednotky se na jiné pozici nenačte. Pokud se tedy vybaví zimní sada jinými senzory, musí se zajet do servisu a tam to znovu uložit do ŘJ. No a při přezutí na letní, opět servis. A tak pořád dokola. Holt je třeba dát vydělat servisu. Pak je ovšem "úniková varianta" přes programovatelné senzory ( https://www.schraderinternational.com/P ... g=en-US-NA ) viz několik vláken zpět za nekřesťanské peníze. Leč je to jen částečná "výhra", protože lze udělat jen klon pro dané kolo a danou pozici. Přehození kola na jinou pozici znamená opět přeprogramování.
Nevím, zda se chovají stejně vstřícně k zákazníkovi jiné značky, ale tohle Opel posral !!! Nikdo mi nebyl schopen v Oplu vysvětlit, co je vedlo k tomuto zvěrstvu.
Tak že až někdo narazí na senzory, které se dají klonovat a nebudou za ty nekřesťanské peníze, tak dejte vědět.
První - vozidla před modelovou řadou 2015
Druhá - vozidla od modelové řady 2015
První - mají systém automatické aktivace a existuje na ně docela slušné množství senzorů. Jednotlivá kola lze zaměňovat, systém si je po nějakém čase načte a vše funguje dále.
Druhá - senzor daného kola je přiřazen jedné pozici ( např. pravé přední) a bez zásahu do řídicí jednotky se na jiné pozici nenačte. Pokud se tedy vybaví zimní sada jinými senzory, musí se zajet do servisu a tam to znovu uložit do ŘJ. No a při přezutí na letní, opět servis. A tak pořád dokola. Holt je třeba dát vydělat servisu. Pak je ovšem "úniková varianta" přes programovatelné senzory ( https://www.schraderinternational.com/P ... g=en-US-NA ) viz několik vláken zpět za nekřesťanské peníze. Leč je to jen částečná "výhra", protože lze udělat jen klon pro dané kolo a danou pozici. Přehození kola na jinou pozici znamená opět přeprogramování.
Nevím, zda se chovají stejně vstřícně k zákazníkovi jiné značky, ale tohle Opel posral !!! Nikdo mi nebyl schopen v Oplu vysvětlit, co je vedlo k tomuto zvěrstvu.
Tak že až někdo narazí na senzory, které se dají klonovat a nebudou za ty nekřesťanské peníze, tak dejte vědět.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Nevím jak u koho, ale u mne se s tím prodejce při přezutí na zimní gumy vůbec nepáral.
Senozry zadních kol nasadil na levý bok, senzory předních kol na pravý. A za 2 měsíce si řídící jednotka sama o sobě rozhodně nebyla schopna načíst správnou pozici kol.
Takže mohu potvrdit jediné, tento systém u Oplu vymýšlel kokot.
Senozry zadních kol nasadil na levý bok, senzory předních kol na pravý. A za 2 měsíce si řídící jednotka sama o sobě rozhodně nebyla schopna načíst správnou pozici kol.
Takže mohu potvrdit jediné, tento systém u Oplu vymýšlel kokot.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 19 čer 2010, 21:17
- Bydliště: Brozany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Do kokotů nadávej evropskejm poslancům,tento system musí podle nich používat od 1.11.2014 všechny automobilky.BMW,MB,Jaguar,slavný VAG ,Toyota atd atd atd........mají naprosto stejný system.B.Cernik píše:Nevím jak u koho, ale u mne se s tím prodejce při přezutí na zimní gumy vůbec nepáral.
Senozry zadních kol nasadil na levý bok, senzory předních kol na pravý. A za 2 měsíce si řídící jednotka sama o sobě rozhodně nebyla schopna načíst správnou pozici kol.
Takže mohu potvrdit jediné, tento systém u Oplu vymýšlel kokot.
Dříve si to jako nadstandart řešily každý po svém a byl klid,a pokud to někdo nepoužíval a šlo to vypnout,tak se taky nic nedělo.
Nyní system nesmí být vypinatelný a snímače musí být namontované.Odstranění znamená ,že auto se stane "vozidlem nezpůsobilým pro jízdu po veřejné komunikaci".
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Co vím, tak ale v zákoně nejsou povinné TPMS senzory. Je povinná nevypínatelná signalizace ztráty tlaku v pneumatikách. To jak si to který výrobce vyřeší je na výrobci.
Z toho vyplývá jediné. Ten zmiňovaný orgán je implementátor v Oplu.
Ostatně to, že si ony senzory automaticky nezaregistruje a nepřiřadí správně je opět implementace Oplu.
Jde o to, že věci se dají dělat tak aby pomáhali a věci se dají dělat tak aby sice vyhověli zákonu ale ztrpčovali život.
Opel v tomto případě zvolil druhou variantu. Ostatně, zamyslete se nad tím, která lobby tyto zákony asi prosazuje...
Z toho vyplývá jediné. Ten zmiňovaný orgán je implementátor v Oplu.
Ostatně to, že si ony senzory automaticky nezaregistruje a nepřiřadí správně je opět implementace Oplu.
Jde o to, že věci se dají dělat tak aby pomáhali a věci se dají dělat tak aby sice vyhověli zákonu ale ztrpčovali život.
Opel v tomto případě zvolil druhou variantu. Ostatně, zamyslete se nad tím, která lobby tyto zákony asi prosazuje...
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Aby se témata netříštila, tak bych jen doplnil, že pokud si majitelé dvou sad snímačů (originál Opel, nikoliv klony) myslí, že mají vyhráno, tedy že už je ta sranda už nebude nic stát, tak se mýlí, protože s každým přehozením sady kol je třeba navštívit Opel zloděje, aby mu to aktivovali, což znamená 2x ročně cca 400 Kč. Tedy za předpokladu, že si ta kola přehodí sám.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Jedna z mála pozitivních zpráv na toto téma. Dnes jsem nahodil zpět letní kola s senzorama a napjatě čekal, jak se systém kontroly tlaku s touto situací vypořádá. Po rozjezdu asi tak 5min systém stále hlásil chybu, ale po vypnutí zapalování a novém rozjezdu se to chytlo. Kola jsou samozřejmě na svých původních místech.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
Mam rok 2011. Lze diagnostikou Opel vypnout zobrazovani TPMS? Logicky bych tipnul, ze to mozne je.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
System kontroly tlaku v pneu (TPMS) - druhy par diskov
U Opla logiku nehladaj ...
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPad cez Tapatalk
Astra GTC Sport A14NET 103kW
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4