Stránka 1 z 2

Flexi-ride

Napsal: 14 říj 2010, 08:35
od CrashDown
Chci se zeptat, jak často přepínáte módy podvozku? tzn. SPORT a TOUR....

Chci si udělat takovou malou statistiku.... protože původně jsem ten podvozek HROZNĚ chtěl a nechal jsem kvůli němu plavat Astru v COSMO výbavě za stejný prachy a teď to vlastně vůbec nepřepínám.... teda skoro. Mno, nicméně podvozek je samostatně adaptivní, tak si to upravuje sám, alespoň k něčemu to mi to je :-/

Re: Flexi-ride

Napsal: 14 říj 2010, 10:18
od franta
Hele, řeknu to jednoduše pokud to máš v autě namontované máš vlastně minimálně dvě rozdílná auta, spíše tři.

Když dám sport auto je o hodně živější, sedí jak přibyté, slušně akceruje. Volant, brzdy, plyn- pracují jinak.
Když dám tour, auto je jak loď, kejve se-je měkké, pohodovka.
Když nezapnu ani jedno, auto se chová přibližně podobně jako na tour, ale pozor je trochu tvrdší, tolik se nehoupe.
Mám vyzkoušeno na manželce, na tour moc jezdit nemůžu, protože jí z toho houpání je špatně.

Prostě máš minimálně dvě auta v jednom.

Re: Flexi-ride

Napsal: 14 říj 2010, 16:55
od mufix
Já nemít u 2.0CDTI 118kW Flexi-ride tak bych asi moc nevyužíl ten výkon motoru, skoušel jsem stím jed do zatáčky z kámošem co má Opel Zafira OPC 2.0 bezín ten nechapal jak to sedí kolik jsem jel radši psát nebudu.Jak často ho přepínám těžko říc ,záleží na spusobu jízdy.

Re: Flexi-ride

Napsal: 07 lis 2010, 08:48
od CrashDown
Njn, Tak je to vždycky, vsadím se, že kdybych si koupil COSMO bez Flexride, tak bych zase byl napůl šílenej z toho, že ho nemám....

Re: Flexi-ride

Napsal: 21 lis 2010, 22:13
od Šrkáč
no ono to je fakt, ja som si chcel ten flexiride tiež dať, ale kôli stojanu na biky mi to nechceli spraviť, že sa to nedá, tak neviem, no a teraz ma to tak trochu žere :(

Re: Flexi-ride

Napsal: 09 úno 2011, 15:53
od vikio
Když tam člověk nemá přikoupenej ten flexi-ride, jak jsou ty tlumiče defaultně nastavený? Sport nebo spíš Tour ? Pravděpodobně něco mezi?

Re: Flexi-ride

Napsal: 10 úno 2011, 16:20
od gixo
vikio píše:Když tam člověk nemá přikoupenej ten flexi-ride, jak jsou ty tlumiče defaultně nastavený? Sport nebo spíš Tour ? Pravděpodobně něco mezi?
pravdepodobne sis sam i odpovedel :D
no me to prijde mozna spis k tomu sportu, takove tvrdsi...ale je pravda ze ja jezdim bud v rezimu tour,nebo sport.... kdyz uz to tam mam, tak to mam porad zaple....
a ten sport je proste znat...

Re: Flexi-ride

Napsal: 18 črc 2011, 20:57
od coma3
No ja používam skôr šport,do kopca to má ťah,skôr mi prekážajú auta predomno. Tur až tak cítiť neni,malo ho zapínam.
Samozrejme je to aj o spotrebe,kto chce šetriť tak nech si to nedáva.

Re: Flexi-ride

Napsal: 02 srp 2013, 19:19
od presario
No já měl ještě letos na jaře své Háčko s adaptivním podvozkem IDS+ ... a protože byl režim SPORT naprosto jedinečnej, tak jsem si nechal do své nové Astry dát Flexiride.
Důvod nebyl pouze v tvrdším podvozku, citlivějším plynu a řízení, ale také v tom, že tlumiče jsou jiné než standartní a to mnohem robustnější - při nějakých 180t. km mi v servisu naměřili účinnost tlumičů mezi 60-80% a divili se, že jsou ještě původní. Takže do nového Jéčka to byla jasná volba ;)

Re: Flexi-ride

Napsal: 03 srp 2013, 17:29
od Palic
ja flexi vyuzivam podle nalady...... kdyz chci riznout zatacku tak dam sport, kdyz jedu po silnici s nerovnostmi tak davam tour.......dost to pomaha.... system tour pouzivam denne, kdyz jedu do prace v urcitem useku, jinak klasika......, posledni dobou pouzivam sport jen s nastavenym sportovnim rizenim a cervenym podsvicenim, zbytek vypnuty.......