Stránka 1 z 4
Kovový zvuk při řazení
Napsal: 18 dub 2016, 18:54
od Halic
Zdravím, nevěděl by někdo, v čem by mohl být problém, když řadím z 1 na 2 chod není úplně hladký a občas se ozve i kovový zvuk, stává se to jen z 1 na 2 ostatní rychlosti bez problému a i podřazení ze 3 na 2 v pořádku. A ještě z jiného tématu, měnil jsem žárovky v denním svícení, dával jsem bílé halogeny a hlásí mi to chybu, nemá někdo zkušenost jakou má mít žárovka odpor, aby to nehlásilo chybu?
Opel Astra J 1.4 turbo,2012, 103 kW, 119 000 km.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 19 dub 2016, 22:21
od blesk
To razeni: vadny synchron nebo vaznejsi problem s prevodovkou (mozna jenom postelovat lanovody pripadne mechanizmus razeni)
Urcite bych tam dal novy olej, nekdy to vyresi problemy s razenim.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 03 srp 2016, 08:09
od cORP.
rovnaky problem som mal aj ja na astra gtc 2012, pri radeni plechovy zvuk, bol som priamo v opli, prijmaci technik dal ruku niekam za motor a bolo to citelne tichsie, neviem ci prave tam tie lanovody su, no ked auto vyslo zo servisu uz je to okej
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 03 srp 2016, 15:31
od jack
cORP. píše:..... pri radeni plechovy zvuk, prijmaci technik dal ruku niekam za motor a bolo to citelne tichsie, no ked auto vyslo zo servisu uz je to okej
OT:
Výborný prijímací technik a zároveň automechanik - opravuje a rieši závady, ale hlavne "lieči" autá len priložením ruky na motor
- tu je vidieť, že sa "chlapec" vyzná. Ja by som sa toho servisu "držal" - šetrí čas aj peniaze, ale hlavne nervy
.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 03 srp 2016, 15:41
od MichaŁ
Taky se mi zdá, že vedení převodovky není nejhladší - jednička a dvojka jde dost nepřesně a zejména podřazování na jedničku mi vždycky tuhne krev v žilách, jestli odněkud nevyletí ozubené kolo (o víkendu jsem pokořil hranici 10000 km, takže auto považuji za relativně nové).
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 25 srp 2016, 10:28
od JeanK3
Ahoj, nejsi na tom sam. Moje Astra 1.6 CDTI 100KW, 6-ti kvalt, najeto teprve 15.600 km, razeni se mi zda cim dal obtiznejsi, jakoby je vic tuzsi a na trojku se musim radit vetsi silou, nez bylo na zacatku zajete vozidlo... Sam nevim, jak je to mozne, ale jeste je v zaruce.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 25 srp 2016, 10:38
od blesk
Mozna je jenom chyba v lanovodu razeni.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 07 říj 2016, 09:31
od gotha
Taktiež mám pri radení zlý pocit, ide to akoby tam vadilo čosi. Niekedy to ide lepšie, ale zvyčajne horšie. do dvojky, do trojky, akoby tej páke dačo stálo v ceste.
Prevodovku mi repasoval p.Foltýni (MTR Servis s.r.o.), pred 4000km. (vtedy malo auto 170 000km). Asi mu zavolám, ak by mi poradil a potom dám vedieť.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 07 říj 2016, 10:10
od Xavier
to podla mna nic nema s repasom spolocne, ale skus to. tento problem som zaregistroval uz pri skusobnej jazde, ked som kupoval st. pri sviznejsom rozjazde z 2 do 3 ako keby stena a bum, alebo oholim ozubene kolesa. je to citelne lepsie po vymene oleja v prevodovke, no ziadna slava. proste je to pokrok, vylepsenie prevodovky
je zaujimave, ze pri prvej astre som mal tu istu prevodovku s mazacimi kanalmi a nic take som neregistroval, krasne sla. pri kupe tohto auta som zvazoval, ze ci ho zoberiem i skrz tohto..ale bolo treba st a nove stalo o dalsie tisice viacej, takze nakoniec som menil lepsie zo 100tis za horsie z 21tis. bud do ST davaju inu prevodovku, alebo do silnejsieho diesla, ale je to inziniersky vysmech. nieco co funguje doladit k horsiemu. alebo len v anglicku montovane auta su horsie ako PL. lebo kvalitativne na tomto ST je viacej drobnosti, co na HTB neboli. Proste facelift ale ten moj...s usmevu na face mam face bezusmevu
a aj pre tieto drobnosti a skrz km, ktore pribudaju geometrickym radom uz zvazujem, ako vyriesit vymenu j za k v najblizsich max 2 rokoch.
Re: Kovový zvuk při řazení
Napsal: 07 říj 2016, 10:12
od Xavier
jaaj a rada, ktoru som uz niekde pisal.
ak mate tento problem s prevodovkou, staci spravit jednu vec..ruky a mysel mat ako pretekar a nohu ako dochodca...podrzte spojku o 1s dlhsie vytlacenu (je to sice na hlavu pri sviznej jazde) a vtedy sa to nestane. proste ta spojka je pomala.