Stránka 1 z 2

Řídící jednotka motoru

Napsal: 03 zář 2014, 13:11
od kopri
Čau, má někdo zkušenost s přeprogramováním řídící jednotky motoru? Moje mně nedává dost voltů do motoru, z ničeho nic. Dá se to naprogramovat znovu, nebo musí se vyměnit? Dík za odpověď či nějaké info.

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 04 zář 2014, 21:11
od jackdaws
co to presne znamena...

nedava dost voltov vacsinou alternator ...
prip. zoxidovane konektory na baterke ...

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 05 zář 2014, 01:15
od kopri
To mně přesně řekli na opravě, že nedává do motoru dostatečnou "voltáž". Měli to napíchnutý přes cinče nějakým PC, a motor běžel perfektně.
Teď má slabý výkon a při nízkých ot. se dost klepe.

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 05 zář 2014, 07:40
od jackdaws
ak ma slaby vykon pri nizkych otackach nema to nic spolocne s voltazou....

ak to je turbodiesel s EGR/AGR ventilom tipujem na zaseknuty...
prip stary paliv filter ... to som mal prioblem aj pri benzine ... proste iba cural .
kvoli slabej baterii ti motor nejde slabsie :-)
ten bud ide alebo zdochne ...
vacsinou tzeda malo vzduchu egr - malo paliva filter - paliv cerpadlo - vstreky
byt na tvojom mieste skusim to dat nezavisle do ineho servisu a nehovorit ze si uz v nejakom bol a co ti povedali ... ta ich opdpoved ze dava slabu voltaz ... mi pride na nejaku dedinsku dielnu ucnov ...
jedine ak by daval fakt male volty tak moze byt aj opotrebene uhliky v alternatore... prip poruche na el. casti riadenia vyst napatia

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 05 zář 2014, 14:09
od kopri
Dík za odpověď.
Je to benzín 1.6 , ten výkon je slabý ve všech otáčkách, a vyhazuje to ESP servis kontrolku.
Problém se objevil sám od sebe, s chybou P0300 , což je 5 možných závad co se týče špatného spalování. Ok, vyměnili jsme svíčky, MAF sensor co bere vzduch do motoru (ten byl vadný) a ostatní bylo dobrý. Bylo to o něco lepší, ale hlavní problém pořád zůstává, nemá to výkon a nejede to. Borci to měli napíchnutý na nějaký ten servisní laptop a motor běžel bez problému, když odpojili opět to šlo dolů. A prý to je tou jednotkou.
No ještě zajedu asi jinam, ať se na to podívají a co mně řeknou.

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 05 zář 2014, 14:14
od honzina
konkretni chybovy hlaseni asi neznáš?

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 05 zář 2014, 15:27
od kopri
to neznám.
ale už náznaky problému se začaly objevovat ihned po výměně oleje, kdy motor ráno za studena nebral dobře a problikla ESP kontrolka.

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 08 zář 2014, 12:28
od honzina
kopri ja tomu asi nerozumim co se presne stalo po vyméně oleje? a odkud jsi?

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 10 zář 2014, 13:43
od kopri
Po té výměně oleje mně za studena, hlavně ráno, špatně točil motor a neměl výkon. Ale to byla tak ta první minuta než se to protočilo, potom bez problému. To asi pravděpodobně mohlo být tou jednou svíčkou, která už to měla za sebou. Tak mně udělali svíčky, ten sensor na vzduch, a pořád není dobrý.
Teď jsem si objednal nový vzduch. filtr taky (proč už ho nedali v té dílně, když už tam dávali ten sensor do toho??), neb ten toho už taky má za sebou dost.
Tak si myslím, jestli jsem nepodcenil výměny svíček a filtru, i když nevím proč potom jezdím na pravidelný garančky.
Většina lidí říká, že nejspíš budu mít problém v kabeláži, např. přepálený kabel ke svíčkám, nebo nějaký zkrat. Taky se mně nezdá, že by to bylo tou jednotkou. Zajedu do servisu jinam a uvidím. Jsem ze Svitav.

Re: Řídící jednotka motoru

Napsal: 10 zář 2014, 20:48
od honzina
a co baterka je ok jestli toci za studena tezko muze byt slaba a muze se roznout i kontrolka esp
na motorech a16xe- umeli zlobit zapalovaci listy potom jel motor na tri valce