Chrastění motoru
Napsal: 28 črc 2019, 16:33
Zdravím vás.
Potřeboval bych opět radu. Když je motor zahřátý na 100°C plus mínus, tak při rozjezdech něco zachrastí zvukem jakoby ventily na staré škodě 120. Taktéž se to stane například při přejíždění retardéru po následném přídání plynu. Někdy to jde i mírně slyšet v kopci po sešlápnutí plynu. Různě jsem se dočetl, žeby to mohly být ucpané vstřikovače, karbon na ventilech, nebo nastavovače vaček atd....
Jen pro informaci: auto má vyměněné rozvody, včetně kladek a nastavovačů vaček které byly originál GM INA. Teď jsou taky INA, jen né GM. Součesně s tím proběhla i výměna ventilových zdvihátek.
Nemáte někdo zkušenost nebo radu, co to může způsobovat a jestli to je na sundání hlavy a vyčištění ventilů, nebo nějaký přípravek do benzínu, případně vyčistit vstřikovače?
Všem předem díky za rady.
Potřeboval bych opět radu. Když je motor zahřátý na 100°C plus mínus, tak při rozjezdech něco zachrastí zvukem jakoby ventily na staré škodě 120. Taktéž se to stane například při přejíždění retardéru po následném přídání plynu. Někdy to jde i mírně slyšet v kopci po sešlápnutí plynu. Různě jsem se dočetl, žeby to mohly být ucpané vstřikovače, karbon na ventilech, nebo nastavovače vaček atd....
Jen pro informaci: auto má vyměněné rozvody, včetně kladek a nastavovačů vaček které byly originál GM INA. Teď jsou taky INA, jen né GM. Součesně s tím proběhla i výměna ventilových zdvihátek.
Nemáte někdo zkušenost nebo radu, co to může způsobovat a jestli to je na sundání hlavy a vyčištění ventilů, nebo nějaký přípravek do benzínu, případně vyčistit vstřikovače?
Všem předem díky za rady.