Koupě Astra J , r.v 2011 1.7 CDTi ,92KW

Odpovědět
Blanka
Příspěvky: 1
Registrován: 08 úno 2019, 13:43

Koupě Astra J , r.v 2011 1.7 CDTi ,92KW

Příspěvek od Blanka » 08 úno 2019, 13:56

Ahoj . Uvažuji o koupi Astra J , r.v 2011 1.7 CDTi ,92KW ... Vaše názory na tento motor prosím ?

Reklama
 

Uživatelský avatar
jack
Příspěvky: 1014
Registrován: 15 pro 2013, 14:12

Re: Astra J

Příspěvek od jack » 09 úno 2019, 09:36

Zdravím Ťa Blanka,
pokiaľ sa môžem spýtať, tak prečo práve o tejto motorizácií uvažuješ?
Ohľadom tohto motoru ja osobne Ti neviem poskytnúť nejaké relevantné informácie, pretože s ním nemám žiadné skúsenosti - to nech sa vyjadria tí, čo ho mali alebo majú, ale skús sa tiež popozerať tu na fóre po témach týkajúcich sa tohto motoru, je ich tu neurekom a získaš aspoň čiastočné poznatky a obraz o tomto motore.
Napr.: http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1115, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1418, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1339, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1082, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1079, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=930, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1064, http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=1047, .....atď. je ich ešte veľa.
A r.v. 2011 - :? :?: , no záleží aj na počtu najazdených km.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo

the_klima
Příspěvky: 68
Registrován: 05 pro 2016, 16:20

Re: Koupě Astra J , r.v 2011 1.7 CDTi ,92KW

Příspěvek od the_klima » 10 úno 2019, 09:11

Ahoj,

asi záleží co od něj očekáváš a pro jaké účely ho budeš mít. Ale jinak není žádnou velkou hrozbou.

Já mám verzi 81kW r. 2012 a nic zásadního proti této motorizaci nemám. Hlavně to, že se stalo v podstatě neprodejné a cena spadla extrémně po dvou letech, je to můj první a poslední diesel :D chtěl jsem si to zkusit :-)

Mám najeto 240 tisíc km a vše je původní, je to opravdu poctivé auto za super cenu mezi ojetinami. Motor samotný je těžké dieslové retro. Totální traktor, kterému to podle mě v kombinaci s tímto autem vyhovuje v přímém směru na dálnici. Potom tě odmění dobrou spotřebou a spolehlivostí. Jízda po městě je docela nepohodlná, do dvou tisíc otáček je gumový a musí stále řadit, kolikrát i na první stupeň.
Klasika je zlobící EGR ventil. Mě ho zatím stačí jednou ročně pořádně vyčistit a šlape dál. A potom snad jen DPF filtr, který umí hodně pozlobit. Chce to opravdu pravidelně větrat po dálnici.

Odpovědět