Chyba P0300

mizzu
Příspěvky: 67
Registrován: 12 bře 2011, 16:52

Chyba P0300

Příspěvek od mizzu » 09 lis 2017, 14:45

Caute mam nasledujuci problem s autom a chcel by som nejake rady tipy co ako prve skusit vymenit, ide o motor A14XER
pri rychlostiach nad 145(tachometrovych) mi vyhodi hlasku servis ESP a rozblika sa kontrolka motora,ale nieje to pravidelne,pred par dnami ma zaskocilo hlavne jazda na tempomate 145 a pri jazde dole kopcom sa rozblikala kontrolka ked by realne auto malo brzdit motorom. Aditiva pouzivam VIF uz roky. Dnes na diagnostike ukazalo chybu P0300
a popis:
- Detekovano vynechavani
- Nespravna funkce
- Prerusovany/Nesouvisly
a este chybu U0100
- Ridici jednotka motoru-chyba komunikace
- neplatna data
- Prerusovany/Nesouvisly
Motor startuje super,jazdi tiez normlane aj pri tom blikani ESP ziadna zmena nieje citit na motore.Sviecky su menene pred cca 1500km. Dik za rady

Reklama
 

Uživatelský avatar
tomax
Příspěvky: 182
Registrován: 17 říj 2014, 23:27

Re: Chyba P0300

Příspěvek od tomax » 09 lis 2017, 19:15

Po posledni zkusenosti s KUNOU bych prvne auto zvednul a zkontroloval kabelaz :D Skoncil jsem dvakrat na odtahu a z toho jednou v zahranici.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)

mizzu
Příspěvky: 67
Registrován: 12 bře 2011, 16:52

Re: Chyba P0300

Příspěvek od mizzu » 12 lis 2017, 13:43

kabelaz v poriadku.

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Chyba P0300

Příspěvek od blesk » 13 lis 2017, 18:16

Vynechanie zapalovania - ake sviecky si dal? a mozno znama chyba 1.4i/1.6i zapalovaci modul Dephi.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

mizzu
Příspěvky: 67
Registrován: 12 bře 2011, 16:52

Re: Chyba P0300

Příspěvek od mizzu » 13 lis 2017, 18:34

Update stavu: Vyhadzuje to pri dlhsej jazde nad 3500otaciek a nie iba nad 145km/h ale zaujimave je ze pri kratkodobom zatazeni aj do 6000ot. nevyhodi nic iba ak dlhsie (cca 30sekund) idem nad 3500ot...
nalial som tam dnes STP injection cleaner a uvidime ako druhu moznost vidim zapalovaciu listu,ak nepomoze STP skusim niekde splasit na skusku.
Sviecky som dal original GM ale robilo to aj pred vymenou aj po vymene. Tie co tam boli boli este povodne sviecky kedze som v maji menil motor tento motor ma teraz cca 20000km ,ale neviem ako dlho stal v sklade kym sa dostal ku mne je mozne ze tam bol aj rok-dva cize mozno budu aj tie vstreky nejake zalepene,uvidime,

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Chyba P0300

Příspěvek od blesk » 14 lis 2017, 09:19

Poznam pripad, ked sa pri prehadzovani motorov poskodila izolacia kabelaze a nahodne skratovala o kostru. Len tak pre zaujimavost, co sa stalo s povodnym? Zacal brat olej alebo sa zadrel?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

mizzu
Příspěvky: 67
Registrován: 12 bře 2011, 16:52

Re: Chyba P0300

Příspěvek od mizzu » 14 lis 2017, 14:53

lista vymenena stale ten isty problem dlhsia jazda nad 3500ot (Servis ESP), uz teda len vstreky mi ostavaju a potom rozne snimace a podobne.Kabelaz som zbezne prebehol a vyzera byt v poriadku vsetko zaizolovane tak ako ma byt a myslim ze keby to bolo kabelazou nevyhadzuje to stale v tej istej zatazi motora ale bolo by to rozne,napriklad ked jazdim normalne bezne ze sa nad 3000ot ani nedostanem ani neviem ze je nejaky problem,problem nastane ked idem po dialnici a chcem ist rychlejsie a dlhodobo idem nad 3500ot a vtedy to vyhodi servis ESP ale pritom motor ide normalne dalej pridava aj vsetko.
Stary motor ,diera v bloju motora,uz som to tu niekde riesil na fore,neviem dovod preco.

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Chyba P0300

Příspěvek od blesk » 14 lis 2017, 15:31

Aha uz si spominam, ze som sa na to pytal. Ta druha chyba U0100 - mas povodnu riadiacu jednotku? Nahraval si nieco cez diagnostiku alebo si len prehodil motory. Pripadne zapni live data na diagnostike a vyvolaj problem. Vstrekovac mozno pojde prelozit na inu poziciu (ak nie su v celku na liste) a uvidis, ci vypadne iny valec.
Ale teraz som si uvedomil, ze 300 je nahodny valec, takze nie stale ten isty, takze to bude skor nieco spolocne - aby to nebola ta RJ. Na astra G/H fore maju viac skusensti s tym motorom a tymito chybami, skus tam sa opytat.
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected
...
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

mizzu
Příspěvky: 67
Registrován: 12 bře 2011, 16:52

Re: Chyba P0300

Příspěvek od mizzu » 14 lis 2017, 15:52

Riadiaca jednotka povodna ,len sa prehodili motory komplet cele aj so vstrekmi so vsetkym.Treba nieco nastavovat aj v RJ?

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Chyba P0300

Příspěvek od blesk » 14 lis 2017, 16:39

To neviem, snad nie. U dieselu by jednotke asi nesedeli adaptacne hodnoty vstrekovacov, ale u MPI benzinu to asi nebude.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět