Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Odpovědět
Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od mater » 30 bře 2016, 07:26

Dik za koment.
S predoslovu astrou som aj ja zadieval po dialnici cca 3800 / 4000 co bolo cca 130km/h (ak si presne nepametam)
Prichod turba dodal vykon, krutiaci moment a zlepsil jeho priebeh ALE zda sa ze prisli aj nevyhody. To uz tak byva.

Takze pojdem prebehnut zirafu na kopec, uz sa tesim.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od Astra - R@SAG » 30 bře 2016, 07:33

Astra G opravdu točila při 130km/hod. 4000ot. Jak jsme teď jel delší trasu, točil jsem od 2800 - 3500ot. a po ujetí cca 100km, už to bylo znát, že motor jede lépe. Při předjízdění a edo kopce, jsem to točil 4000ot a i ojediněle do 5000ot.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 30 bře 2016, 13:32

Zacnes tocit a hned je nizsia spotreba proti 1.8cke ta tam.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od mater » 30 bře 2016, 13:49

@blesk
v predchadzajucom prispevku si pisal o "kate", myslel si katalizator?
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 30 bře 2016, 13:57

ano
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od patcube » 07 dub 2016, 23:01

miro_c píše:Cau precital som cele vlakno ale nespomenul si konkretny servis. Pre nas ostatnych aby sme sa mu vyhli .
Trochu s opozdenim:)

Servis na Roznavskej BA

patcube
Příspěvky: 18
Registrován: 20 črc 2015, 17:56

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od patcube » 07 dub 2016, 23:03

jack píše:Nerád niečo komentujem bez bližšieho oboznámenia sa s problémom, ale keď "len zabudli" dotiahnúť blbú sponu na hadici - tak si myslím, že nebudem ďaleko od pravdy keď poviem, že najpravdepodobnejšie majú na svedomí aj ten zotrvačník. Pokiaľ si pri tom nebol a nevidel si, čo robili, tak tam pri montáži stačí, že nedotiahnú na uťahovací moment jednu-dve skrutky alebo neutiahnú ich vôbec a môže sa to prejaviť už spomínaným klepaním, príp. príčina môže vzniknúť aj spätným namontovaním zotrvačníka nie na rovnakú "pozíciu" - t.j. pootočením na kľukovom hriadeli o jeden otvor upevňovacej skrutky, pretože zotrvačník je (mal by byť) pri prvomontáži motoru vyvážený spolu s kľukovým hriadeľom (niektoré automobilky to robia - Opel neviem). Pred demontážou z kľuk. hriadeľa by sa mala jeho pozícia poznačiť (pokiaľ montáž umožňuje ho nechtiac pootočiť), tak isto aj pri demontáži spojky na zotrvačník trebárs pri výmene lamely je nutné označiť polohu taniera na zotrvačníku.
(Neberte moje konštatovanie záväzne, je to môj názor a presvedčenie - nie som automechanik, ale "tak trochen" do toho vidím)

Je to vysoko pravdepodone, ze nieco nedotiahli, to bol moje podozrenie, aj som to do nich hustil, ale tazko to dokazes. Aktualne po vsetkych vymenach auto zatial funguje :)

Uživatelský avatar
mclean
Příspěvky: 67
Registrován: 02 led 2015, 03:27
Bydliště: Trnava

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od mclean » 08 dub 2016, 22:16

mozno trochu od veci, ale musim sa pochvalit aka som lama

predvcerom som sa po servisnej pytal technika preco vymenili len brzdovu kvapalinu a nie aj spojkovu, ked na fakture je len brzdova a v serv. intervale aj spojkova.... :oops: :mrgreen:
MEGANE I 1,6i 05-07
ALTEA 1,6 MPI 07-13
IGNIS 1,3 VVT LPG 1/13-10/14
ASTRA J TS A14NET LPG 10/14

Uživatelský avatar
blesk
Příspěvky: 1548
Registrován: 05 dub 2015, 21:33
Bydliště: CR/SR

Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k

Příspěvek od blesk » 08 čer 2016, 14:10

Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011

Odpovědět