2.0 CDTI zkusenosti

Odpovědět
Bartalos
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2013, 17:18

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Bartalos » 26 lis 2014, 18:25

jackdaws píše:tak to potom zalezi asi od vybavy...
mam radio cerveny text ... a nepise nic, zistim iba zvysenymi otackami,
ak idem pomaly pusti sa ventilator pred motorom a smrad spalenej gumy...

inak velmi ale velmi zaujimava recenzia :
http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... ticleStart
----
k tomu testu - hahaha
uz som si vymazal autorevue.cz z bookmarkov, preco 5 zo 6 inych recenzentov relativne auto vychvalia (a to aj v porovnavacom teste napr. astra-golf) a autorevue da astru na posledne, slovom jedenaste! miesto ?

tolko k objektivite. vsetko je asi o subjektivnych dojmoch...




co sa tyka DPF
mam astra j cosmo 2.0 cdti facelift rv2013 a tiez mi nevypisuje palubak nic, ani infotainment.
kvoli tomu mam preklikany pc tak kde vidim okamzitu spotrebu aby som vedel kedy to zacne vypalovat.

Reklama
 

Uživatelský avatar
tomax
Příspěvky: 182
Registrován: 17 říj 2014, 23:27

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od tomax » 26 lis 2014, 18:27

Bartalos: Doporucuji precist hlavne konecne srovnani:
http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... je-octavia

Pokud bych se mel divat na Astru ST kriticky jako na rodinny kombik, tak rozhodne patri na posledni misto. Zvenku moc velka, uvnitr moc mala, 300kg nadvaha a spousta dalsich nemoci. Jcko je krok spravnym smerem, ale konkurence je v tomhle segmentu tvrda. Snad nechaji navrhnout pristi generaci vic inzenyrum nez designerum.
Naposledy upravil(a) tomax dne 26 lis 2014, 18:46, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)

jackdaws
Příspěvky: 207
Registrován: 20 dub 2013, 13:20

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od jackdaws » 26 lis 2014, 18:30

preco vymazat ?


neviem jazdim astrou vyse roka a co sa tyka podvozku tak mozem suhlasit ze katastrofa ...
nedavno som dokonca porovnaval jaydu v astre J s adapt. podvoykom... teda s nastevitelnou tuhostou
a potom v ten istz den som siel na focuse II seriovom, a roydiel minimalne 2. triedy
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW

Bartalos
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2013, 17:18

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Bartalos » 26 lis 2014, 18:31

.
Naposledy upravil(a) Bartalos dne 26 lis 2014, 18:41, celkem upraveno 1 x.

Bartalos
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2013, 17:18

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Bartalos » 26 lis 2014, 18:34

tomax píše:Bartalos: Doporucuji precist hlavne konecne srovnani:
http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... je-octavia

Pokud bych se mel divat na Astru ST kriticky jako na rodinny kombik, tak rozhodne patri na posledni misto. Zvenku moc velka, uvnitr moc mala, 300kg nadvaha a spousta dalsich nemoci. Na konec testu rozhodne patri. Jcko je krok spravnym smerem, ale konkurence je v tomhle segmentu tvrda. Snad nechaji navrhnout pristi generaci vic inzenyrum nez designerum.

auto vyuzivame vacsinou iba 2ja, uznavam, ze vzadu je malo miesta pre rodinu

ale tu napriklad to nevidia az tak tragicky

http://www.auto.cz/ford-focus-kombi-1-6 ... 2040-72037

Uživatelský avatar
Zeddy
Příspěvky: 54
Registrován: 20 říj 2014, 22:48
Bydliště: Praha 4

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Zeddy » 26 lis 2014, 19:03

Ještě pro upřesnění. Mě taky auto neoznámí, že vypaluje. Jen vidím zapnutý ohřev z. okna bez signalizace kontrolky v této záložce - kdy začne a skončí. To když už vypíše pal. PC, že je nutné pokračovat v jízdě, tak to už je několik procesů přerušených. A to jsem taky ještě naštěstí neviděl.
Přílohy
10.jpg
Astra GTC 2.0 CDTI

honzina
Příspěvky: 310
Registrován: 08 pro 2013, 18:41
Bydliště: mikulov

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od honzina » 26 lis 2014, 20:08

hlaska se opravdu objevy az je vypaleni nutne po predchozich několika nedokoncenych regeneracích,a vyhrev se pousti kvůli zvysene zatezi motoru a jeho vetsi teplote
viceprvkova zadni naprava se neda srovnávat s tuhou napravou ja osobne nemam s podvozkem problém krome preposilovaneho rizeni a jezdime 4dospeli +detska sedacka anikdo si na místo vzadu neztezoval
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe

Uživatelský avatar
Eisy
Příspěvky: 431
Registrován: 24 úno 2014, 18:45
Bydliště: okr. Malacky

2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Eisy » 26 lis 2014, 22:02

No, predajca toho nakecal aj mne ohladne vypAlovania, ako bude svietit kontrolka atd ...

Inak to preposilovanie je hruza na insignii tiez.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra GTC Sport A14NET 103kW
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4

jackdaws
Příspěvky: 207
Registrován: 20 dub 2013, 13:20

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od jackdaws » 27 lis 2014, 07:38

preposilovane riadenie, podvozok , predok este ujde ale zadok neprijemne odskakuje... resp naklane pri prudsom zmene smere jazdi alebo uhybani prekazke...
som myslel ze uz vyuzijem havarijnu ked som videl oci mimo cesty nejake srny a som pribrdil a vytocil vlavo , tak nastastie oci ostlai mimo cestu ale jak to skublo zadkom som myslel ze urobim kotrmelec nabok... ale zas aby som nebol len kriticky. tak musim velmi pochvalit 2,0 cdti motor... vo volkswagene 2 liter ma mensi rozsah pouzitelnosti otacok, neda sa ist tak dole a naopak nad 3 tisic straca viac na dychu ako cdti... ale ma vw 2,0 tdi ma prijemny taky sportovy zvuk motora... v opli taky nijaky ale to je detail... aj oproti fordovskej 2,0 tdci 100kw je o kus lepsi... ja si myslim ze motor ich stal kopec prachov a kedze ma opel hlrsie meno tak muselo ist kvoli udrzaniu nizkej ceny dole s cenami na dieloch ocividne na podvozku... vypalovanie na displeji som nezaznamenal ale to asi preto ze mi to robi pri dlhsichj trasach
aspon podla opcomu mi to pise zza 500-700 km...

len je blbec ked ho santim po meste tak je vacsia sanca ze spusti regen. proste vyssia teplota motora , vyssie otacky a mu prepne, resp si prepen sak co idem vypalovat :-)
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: 2.0 CDTI zkusenosti

Příspěvek od Xavier » 27 lis 2014, 07:50

Honzina: "vyhrev se pousti kvůli zvysene zatezi motoru a jeho vetsi teplote". Toto mi nie je celkom jasne. Ved zadný výhrev je elektricky, takže žiaden odvod tepla od motora ako pri kúrení sa nedeje. Skôr by som povedal, že zaťažíš auto ďalším spotrebičom
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Odpovědět