Ale toto plati aj v inych oblastiach. Mas si KUPIT a nereptat. Vsetci sa nahanaju za stale vacsim a vacsim predajom svojich produktov. A ked zoberiem fakt ze spetna vazba od zakaznika moze by to, ze si auto, dajme tomu od oplu, uz nekupi lebo uz mal zlu skusenost tak to trva urcity cas. Ako casto si obycajny clovek kupi nove auto, ako casto by bol ochotny ho vymenit?Xavier píše:a pritom je to zalezitost 5minut spravit kalibraciu softu, ci moznost kalibrovat si to
phrz: je to banalita, no pri prvom aute som to tiez reklamoval. a servis by to mal brat na vedomie. dokonca keby som vyrobca, trvam na odozve od zakaznika, lebo je to v moj prospech, ze co chce, co ho trapi a ako dokazem svoj vyrobok posunut blizsie k nemu a vyssie v kvalitativnom rebricku. samozrejme, ze poviem viac ako 50% mozna bude uplne hlupych pripomienok, ale zase ak i len male percento je prospesne a moze to byt krokom vpred pre vyrobcu, tak uz to je pozitivum. myslim si, ze tu vo vseobecnosti nefunguje ta komunikacia, lebo miesty zastupca pre danu krajinu, to berie skor ako problem a dalsiu vec na riesenie a verim tomu, ze v mnohych prikladoch sa k vyrobcovi odozva nedostane a marne mozme cakat, ze nieco sa zmeni, urobia v danej oblasti krok vpred. ale kazdopadne som za, aby sa taketo veci posuvali dalej a mozna casom sa to prelomi. vela daju na kritiku novinarov a postrehy, no priznajme si. kolko casu je ten novinar v tom aute? a aky je objektivny? je to skor len pre reklamu, ze aha..oni vychvalili moje auto, ale s realitou to nemusi mat vela spolocneho. a prave preto tieto odozvy by som nebral ako problem, ale ako vynikajucu odozvu
Napriklad by to mohli robit tak ze ked natankujes, auto to zbada lebo sa zmeni stav nadrze, tak sa ta spyta kolko si natankoval. Vie to odhadnut, takze by stacilo skorigovat cislo. Potom sa este spyta ci si tankoval do plna. Na zakladne novych udajov by vedelo auto zratat priemernu spotrebu presnejsie, a casom este presnejsie ...