Naprosto souhlasím s jackdaws, taky jsem se nakonec rozhodl pro ST 2.0 DHT 121 kW a fakt nelituju.
O víkendu a včera jsem to hodně ocenil, když jsem spěchal na Moravu a z Moravy. Plně naložené auto, tempomat na 150 tacho a krásná výkonová rezerva na 6-ku kopec/nekopec při potřebě rychle předjet nebo když se mi někdo pověsil na kufr (např. Oktávky TDi )
Ze začátku byl motor trochu syrový, ale teď po asi 5,5 tisicích mi přijde lepší a lepší. Spotřebu mám od začátku za těch 5,5 tisíce km 5,9 l/100km podle počítače a pořád to pomalu klesá. Jezdím tak 40% Prahu, 20% okresky a 40% dálnice 140-150 km/h tacho. A to už motor nijak nešetřím
Co bych trochu vytknul je převodovka, která je občas malinko nepřesná a ve městě člověk pořád řadí. Ale to je asi úděl všech 6-ti kvaltů a nafťáků ...
1.7 DTS, 96 kW nebo 2.0 DTH, 121 kW
Re: 1.7 DTS, 96 kW nebo 2.0 DTH, 121 kW
Opel Astra J SportsTourer B16SHT
Opel Astra J SportsTourer A20DTH
dřív Opel Astra H Caravan Z18XE
ještě dřív Opel Astra G X16XEL
a úplně nejdřív Vectra A C16NZ
Opel Astra J SportsTourer A20DTH
dřív Opel Astra H Caravan Z18XE
ještě dřív Opel Astra G X16XEL
a úplně nejdřív Vectra A C16NZ
- Reklama
Re: 1.7 DTS, 96 kW nebo 2.0 DTH, 121 kW
praveze prevodovka je oproti inym super...
problem je ist na 1,8tdci ford motore 5-kvalt...
mestom... tojku vytacas a na stvorke vyslovene zdochyna motor...
a to nehovorim o rozjazde lebo ak sa hybes musis vrazit jednotku lebo je to sprevodovane ze dvojka az cca od 20kmh... min 15
problem je ist na 1,8tdci ford motore 5-kvalt...
mestom... tojku vytacas a na stvorke vyslovene zdochyna motor...
a to nehovorim o rozjazde lebo ak sa hybes musis vrazit jednotku lebo je to sprevodovane ze dvojka az cca od 20kmh... min 15
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW
Re: 1.7 DTS, 96 kW nebo 2.0 DTH, 121 kW
samozrejme, ze prevodovka je pri 2.0 CDTI sprevodovana "na dialnicu". To znamena dlhsie prevody. Ten motor a prevodovka urcite nie je na mestsku jazdu, nato sa do Astry davaju mensie benzinove motory. Ten motor s prevodovkou v meste vyslovene trpi.
Niekedy mam ale pocit, ze pri studenom motore hlavne v zime ide prevodovka tazsie. Hlavne spiatocka a jednotka sa tazsie radia. Po par km a zohriati motora je to lepsie.
Niekedy mam ale pocit, ze pri studenom motore hlavne v zime ide prevodovka tazsie. Hlavne spiatocka a jednotka sa tazsie radia. Po par km a zohriati motora je to lepsie.
Astra J ST, mahagon, model 2013, Cosmo, 2.0 cdti (121kw)
Re: 1.7 DTS, 96 kW nebo 2.0 DTH, 121 kW
ja som jazdil na focuse 1,8 tdci 85kw a tam bol 5kvalt ... a to bolo na dialnicu...
pri 130the na 5ke tocilo okolo 2400 ....
2 sa radila az pri cca 20-30 kmh... inak zdochol motor ...
tu sa da 2ka zaradit aj pri 10kmh... motor ide
pri 130the na 5ke tocilo okolo 2400 ....
2 sa radila az pri cca 20-30 kmh... inak zdochol motor ...
tu sa da 2ka zaradit aj pri 10kmh... motor ide
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW