2.0 CDTI zkusenosti
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
bud to bolo vypalovanie filtra, alebo ak mas nove auto, tak to mohlo byt aj vypalenie toho konzervacneho humusu vo vyfuku...je to pisane v navode...tiez som sa zlakol ked mi mozno po prvej stovke km zacalo auto na bielo dymit a nevedel som ci mam chytit hasiaci pristroj a hasit alebo co...
Astra J ST, mahagon, model 2013, Cosmo, 2.0 cdti (121kw)
- Reklama
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
vw to asi nebude mit lip vyresene,princip vypalovani bude stejny akorat to nikdo tak nehlida,proste dojede zastavi a je jedno jestli regeneruje nebo ne,akorat ze clovek vi jak to pozna tak to hlida
znam jednu pani ta ma zafiru b z19dt s filtrem,jezdi po meste a je ji jedno jestli regeneruje 3x do roka se ji rozne kontrolka zhaveni a to vi ze musi cc20km jet nez kontrolka zhasne
znam jednu pani ta ma zafiru b z19dt s filtrem,jezdi po meste a je ji jedno jestli regeneruje 3x do roka se ji rozne kontrolka zhaveni a to vi ze musi cc20km jet nez kontrolka zhasne
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
jedna otazka: mam chromovu koncovku vyfuku a vzdy si vsimnem, ze je zvnutry ocmudena na cierno...spodna strana hlavne. Po utreti to chvilu vydrzi ciste, no cca po 1000km si znova vsimnem, ze je zaspinena. Je to len u mna, alebo to mate aj niekto iny?
Astra J ST, mahagon, model 2013, Cosmo, 2.0 cdti (121kw)
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
S tou chromovu koncovku vyfuku to mám tak isto dole je čierna . raz som sa to snažil očistit ale nemal som moc času, tak to nešlo len s handrou a teraz kašlem na to ...
Naposledy upravil(a) Fogino dne 18 led 2014, 11:55, celkem upraveno 1 x.
Astra Sports Tourer 2.0 CDTI 160PS 2011/03
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
ja som to ocistil s handrou namocenou v technickom benzine...islo to velmi lahko dole
Astra J ST, mahagon, model 2013, Cosmo, 2.0 cdti (121kw)
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
u naftoveho motoru budes mit koncovku vzdy trocha cernou
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
To už není dávno pravidlem, dobře fungující systém je naprosto čistý, černí už jen moderní benzíny.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
opc vzdy tam bude trochu cernoty,ty vyhorele saze s dpf se musi nejak projevit
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
vcera som bol na aktualizaciu SW RJ nejaky kod : 13-P-057furioso19 píše:Tak po aktualizacii sa nič v konfigurácii podľa test módu nezmenilo.
Samotný update trval len pár minút a technik vravel ze ide len p novsiu verziu softweru, ze nestalo sa im este aby sa stalo nieco podobne ako bolo popísané v liste
verzia cez test mod sa nezmenila, ziadne blizsie info k updatu nemam
Opel Astra J ST 2.0 CDTi 121kW
Re: 2.0 CDTI zkusenosti
Přidám drobnou informaci k DPF.
Filtr se mi vypaluje přibližně každých 650 km, a přitom se vždy zapne ohřev zadního okna, ale bez toho, že se rozsvítí kontrolní tlačítko. Je pak možné sledovat proces vypalování v menu pal. počítače v položce spotřebiče. Takže, když překročím 600 km (používám 1. pol počítadla km), přepnu na položku spotřebiče a sleduji okamžik zapnutí ohřevu. Po automatickém zapnutí a ujetí asi 10 km a následném vypnutí ohřevu resetuji počítadlo km. A musím podotknout, že co jezdím, tak jsem ještě nepřerušil cyklus vypalování. Uvádím to proto, že i když to sleduji, je docela problém dodržet požadavky na správné vypalování. Stalo se mi už dvakrát, že začalo tehdy, když jsem jel několik km z kopce, nebo byl hustý provoz, a jen jsem popojížděl, nebo musel stát, pak to trvalo kolem 15 km.
Filtr se mi vypaluje přibližně každých 650 km, a přitom se vždy zapne ohřev zadního okna, ale bez toho, že se rozsvítí kontrolní tlačítko. Je pak možné sledovat proces vypalování v menu pal. počítače v položce spotřebiče. Takže, když překročím 600 km (používám 1. pol počítadla km), přepnu na položku spotřebiče a sleduji okamžik zapnutí ohřevu. Po automatickém zapnutí a ujetí asi 10 km a následném vypnutí ohřevu resetuji počítadlo km. A musím podotknout, že co jezdím, tak jsem ještě nepřerušil cyklus vypalování. Uvádím to proto, že i když to sleduji, je docela problém dodržet požadavky na správné vypalování. Stalo se mi už dvakrát, že začalo tehdy, když jsem jel několik km z kopce, nebo byl hustý provoz, a jen jsem popojížděl, nebo musel stát, pak to trvalo kolem 15 km.
Naposledy upravil(a) Zeddy dne 25 lis 2014, 22:14, celkem upraveno 1 x.
Astra GTC 2.0 CDTI