Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
a riešil si to nejako? mne nejde do hlavy ked diagnostika nič neukazuje žiadne chyby, regulátor tlaku paliva bol vymenený pred necelým pol rokom, podľa mna to budu mať za nasledok zanesene vstreky? lebo ked som fakt tankoval tu lepšie shell naftu stávalo sa to menej často
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
- Reklama
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Upřímně to nijak neřeším. Mám najeto 230 tkm a dokud to nevyhodí nějakou chybu, tak jezdím. Beru to bohužel jako vlastnost takto ojetého dieslu a preventivní investice mi přijde jako blbost, jelikož je to auto v dnešní situaci v podstatě neprodejné.
BTW při každém tankování přidávám VIF aditivum
BTW při každém tankování přidávám VIF aditivum
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
tak to iste robim ja a zdielam podobny nazor len skusam ci nahodou to niekto nepozna ze ci to nemoze robit len nejaka blbost.... podarilo sa mi to nahrať po jazde odparkovane auto a po 5 sekundach to zacalo na konci videa pocut ako to zmeni chod na normal https://youtu.be/E56uA7nq2Eg
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Ahoj,
tak já už ten železitý rachot motoru slyším i při zahřátém motoru při plynulé jízdě a to cca kolem 2000 otáček, po lehkém přidání plynu slyším do kabiny to nepříjemné rachtání. A tohle už mi teda leze na nervy trochu více
tak já už ten železitý rachot motoru slyším i při zahřátém motoru při plynulé jízdě a to cca kolem 2000 otáček, po lehkém přidání plynu slyším do kabiny to nepříjemné rachtání. A tohle už mi teda leze na nervy trochu více
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
hydrodvihatka nedrzia olej. ak to robia uz aj za jazdy je cas na vymenu, aby nedoslo k poskodeniu ventilov. ak je to po starte a po 500-1000m sa to utlmi, tak este v pohode. mam to i ja. a zda sa mi, ze je to pri 96kw bezny jav. mne to zacalo uz pri 100tis a teraz v zime na volnobehu je to uz hlucnejsie. no traktor to este nie je a za tepla to pri jazde nepocut.
da sa kupit aj prípravok na hydrodvihatka. pomoze to kratkodobo. pomoze i vymena oleha, ze to novy olej zjemni trocha, ale nic vyrazne necakajte. a hlavne ked su uz odpisane.
inak je ich tam 16ks a jeden aftermarketovy stoji cca 13-15eur+praca.
takze asi skor vymena dvihatok ako kupovat aditiva menit olej a skusat. asi to neminie ani mna v priebehu dalsieho roka
da sa kupit aj prípravok na hydrodvihatka. pomoze to kratkodobo. pomoze i vymena oleha, ze to novy olej zjemni trocha, ale nic vyrazne necakajte. a hlavne ked su uz odpisane.
inak je ich tam 16ks a jeden aftermarketovy stoji cca 13-15eur+praca.
takze asi skor vymena dvihatok ako kupovat aditiva menit olej a skusat. asi to neminie ani mna v priebehu dalsieho roka
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
stare auto je stare auto, s tym nic nenarobime. peniaze bude pytat stale.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
xavier - vystihol si to presne. Zo starej baby mladuchu neurobíš aj keby si sa rozkrájal a robil čokoľvek.
Pri súčasnej kvalite vyrábaných aut je najazdených 150-170000km a viac na hranici životnosti motoru ako celku - netvrdím, že nevydržia viac - ale čo je nad, to sa dá považovať za "bónus" - už sa začínajú objavovať všelijaké poruchy, od všelijakých divných zvukov cez drobné chybičky až po poruchy nefunkčnosti. S tým sa človek musí, resp. mal by vyrovnať.
Pri súčasnej kvalite vyrábaných aut je najazdených 150-170000km a viac na hranici životnosti motoru ako celku - netvrdím, že nevydržia viac - ale čo je nad, to sa dá považovať za "bónus" - už sa začínajú objavovať všelijaké poruchy, od všelijakých divných zvukov cez drobné chybičky až po poruchy nefunkčnosti. S tým sa človek musí, resp. mal by vyrovnať.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
nestras zas s tou zivotnostou tocim na 220 pomaly a kazdy mesiac pribudne 5. tak snad este cosi prezije, kedze teraz menit auto neplanujem. za mna je to prejav hydrodvihatok, brzdy hadam uz budu ok (ak to bol strmen, to uvidíme o 2mesiace ci sa to zase prejavi), dpf zapina za studena (asi bude treba cistit) a jemny olej na rure od turba do intercoolera. takze sumarum, ak by sa vymenili tie dvihatka a dpf, snad este dalsiu 150ku da
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
pocitujes na aute ze uz mas velmi zanesene DPFko? nevies kolko by stalo nove dpfko? alebo by si to riesil vycistenim? zaujimalo by ma ci nemas link na tie hydrozdvihatka ja to neviem na nete nájsť ďakujem
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
hydrodvihatka som pozeral davnejsie. hladalo sa to dost tazko.
novy dpf stoji vela. cistenie 130-150ecok a davaju i salamunsku zaruku 2roky/100 000, ze ak mas dobry system spalovania. ale to beriem ako plus, lebo ak aj sa nieco poserie, posudok ide na vrub servisu a pri sume posudku ti radsej uznaju reklamaciu.
dpf som mal napichnuty na pc pol roka dozadu. vraj mam interval cez 500km.
problem pocitujem cez vikend. staci ho nechat zahrievat na dovre 5-10min a isto do 3och startov zapne.
horsie je ze zapina uplne za studena a potom ked strekne naftu do systemu, nedokaze ju dobre splalit a dymi asi 2-3min, kym ako tak stupne teplota. chcel som prehrat soft, ale kym nie je aktualizacia, neda sa mu nahrat ten isty vraj. chybu nehlasi ziadnu. v lete ten problem neregistrujem, lebo je teplo a nedymi to. no zapinat i vtedy zapina cez vikendy a castejsich startoch casto. 1x isto zapne. to predtým nebolo a preto zvazujem i to precistenie. ze sa zvysi kapacita, bude cisty a hlavneak sa da dole, tak mozno i cidlo teploty bude vidiet v akom je stavea tak. ze by mu to celkovo pomohlo.
cez tyzden jazdim dlhe trasy. 2x80km, dialnice a ani neviem ze dpfko mam.
novy dpf stoji vela. cistenie 130-150ecok a davaju i salamunsku zaruku 2roky/100 000, ze ak mas dobry system spalovania. ale to beriem ako plus, lebo ak aj sa nieco poserie, posudok ide na vrub servisu a pri sume posudku ti radsej uznaju reklamaciu.
dpf som mal napichnuty na pc pol roka dozadu. vraj mam interval cez 500km.
problem pocitujem cez vikend. staci ho nechat zahrievat na dovre 5-10min a isto do 3och startov zapne.
horsie je ze zapina uplne za studena a potom ked strekne naftu do systemu, nedokaze ju dobre splalit a dymi asi 2-3min, kym ako tak stupne teplota. chcel som prehrat soft, ale kym nie je aktualizacia, neda sa mu nahrat ten isty vraj. chybu nehlasi ziadnu. v lete ten problem neregistrujem, lebo je teplo a nedymi to. no zapinat i vtedy zapina cez vikendy a castejsich startoch casto. 1x isto zapne. to predtým nebolo a preto zvazujem i to precistenie. ze sa zvysi kapacita, bude cisty a hlavneak sa da dole, tak mozno i cidlo teploty bude vidiet v akom je stavea tak. ze by mu to celkovo pomohlo.
cez tyzden jazdim dlhe trasy. 2x80km, dialnice a ani neviem ze dpfko mam.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L