Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Nie, nie zle ste to pochopili.
Auto cukalo na benzin aj na LPG, siel som do LPG servisu k Hatiarovi ZV, kde otestovali LPG system, menili sa filtre aj sviecky. Problem to nevyriesilo, nasledne som v Opel servise vymenil zapalovaciu cievku a problem prestal. Tento problem je bezny u týchto Astier, je toho vela na UK forach, tam som nasiel aj riesenie problemu.
Auto cukalo na benzin aj na LPG, siel som do LPG servisu k Hatiarovi ZV, kde otestovali LPG system, menili sa filtre aj sviecky. Problem to nevyriesilo, nasledne som v Opel servise vymenil zapalovaciu cievku a problem prestal. Tento problem je bezny u týchto Astier, je toho vela na UK forach, tam som nasiel aj riesenie problemu.
Opel Astra J 103kw 1.4 NET 8/2011 Benzin+LPG 180tis km
- Reklama
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Ahoj tak po vice bez roce marneho boje s hledanim priciny, vymene zapalovaci listy I svicek, se ukazalo ze problem byl patrne v ESP nyni pri ceste na rocni prohlidku vuz zacal vic cukat, zkoncilo to chybovou hlaskou na stabilizaci. Servis rekl, ze toto by mohla byt pricina. Nyni cekam na navrat vozu. Otazkou zustane zda I u Vas ostatnich je toto pricinou a jak ji diagnostikovat, kdyz centralni jednotka nic nehlasi.
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Pri jakemkoliv problemu s motorem se objevi hlaska o nefunkcnim systemu ESP, asi z duvodu bezpecnosti. Kazdapadne to chce pripojit diagnostiku a vycist skutecnou zavadu, to by mel udelat ten servis.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Tak se předběžný odhad servisu nepotvrdil, diagnostika nic neodhalila, chybu vymazali. Doporučili použít aditiva, ale v benzínu to asi nebude, jestli teda Verva od Benziny není šmejd.
No budu hledat dál
No budu hledat dál
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
No mě to udělalo párkrát a teď před měsícem jsem byl nucen vzít u čerpací stanice Benzina palivo a opět to byla velká chyba, cukání se asi 5x objevilo. Na vyjezdil jsem půl nádrže a zajel na OMV a koupil palivo 100 oktanů a nalil VIF 50ml. Zajel na dálnici a motor trochu prohnal. Dost to pomohlo, ale ještě to není ono, dojíždím nádrž a pak opět natankuji (ne u Benziny) plnou a přidám VIF cca 70ml na plnou nádrž a podle mě se to opět odstraní. Řekl bych, že ty aditiva něco do sebe mají, ale ne vždy to u všeho pomůže. Mě VIF pomáhá.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
Nechci si příliš přihřívat polívčičku v cizím neštěstí, ale v kontextu těchto problémů http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 5ec273c838 se nejeví tyto motory jako jistota. Do žádného auta co jsem kdy měl jsem nemusel dolévat nějaké VIF a podobně. Nikdy jsem neřešil kde tankuji, maximálně něco jelo lépe (hlavně zahraničí) a něco hůře. A to jsem projel celou Evropu včetně ne příliš důvěryhodných destinací jako je např. Litva, Lotyšsko, Estonsko, Srbsko, Černá hora a pod. A nevím o žádné jiné značce, která by měla tento problém.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
kotek, lenze tie starsie motory neboli skrtene emisnymi normami tak ako tieto nove. a na rovinu, uz i tie benziny nie su stavane na zasieranie sa v meste a pytaju si dlhsie trasy. a som si isty, ze iny znacky z toho carovania emisiami maju dake nedostatky. to, ze kde sa prejavia, uz ukaze cas a zistia majitelia tej ktorej znacky. je nerealne z mojho hladiska pozerajuc to, ze chceme mat co najmensi objem, co najnizsiu psotrebu a emisie a co najvacsi vykon. necakajme zazraky od 100rocnej koncepcie. vsetko raz konci a pride nieco nove. a jedine plus co z tohto je, ze tie euronormy to urychluju. inak su len na skodu modernych aut. to je moj nazor.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
To kdyz Opel dava dieselove oleje do benzinu, tak to dopadne. American dava Dexos1 a necuka mu to.kotek píše:Nechci si příliš přihřívat polívčičku v cizím neštěstí, ale v kontextu těchto problémů http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php? ... 5ec273c838 se nejeví tyto motory jako jistota ...
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
A nás je tu nějak moc cukačů? Ty Ječkové motory jsou trochu jiné ne? Já jsem to zaregistroval jednou
kdysi okolo 8 tisíc km a jinak nic. Kovové zvuky nikdy. Káčkové forum sleduji a nezávidím jim no...
Snad se tu nedopracujem taky k 240 stranám...
Jinak za mě doufám, že downsizingu už bylo dost. Malinko mě mrzí, že jsem neměl rozpočet na 1,6T.
To by Astruši slušelo víc. Radši se s tím ani nejdu projet
kdysi okolo 8 tisíc km a jinak nic. Kovové zvuky nikdy. Káčkové forum sleduji a nezávidím jim no...
Snad se tu nedopracujem taky k 240 stranám...
Jinak za mě doufám, že downsizingu už bylo dost. Malinko mě mrzí, že jsem neměl rozpočet na 1,6T.
To by Astruši slušelo víc. Radši se s tím ani nejdu projet
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuknutí motoru 2200-2800 ot/min 1,4 (88kW)
No mě to udělalo asi 3x, ale vždy když jsem natankoval někde u neznamé pumpy. Jinak v naprosté pohodě. Taky jsme zvažoval 1.6 Turbo, ale příplatek cca 50tis. už bylo moc a radši jsem šel do vyšší výbavy a luxusu .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory