Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
To hovora11:
Od kedy ma diesel lambda sondu?? nie nahodou mas zle len nejake cidlo?
Pri tom nabehu km co mas urcite by som dal len repas aj ked bude zly len jeden vstrek.. Vek alebo kilometre neoklames, poda mna po 150 000km uz nema zmysel davat fungel nove drahe suciastky....
Ja som mal dokonca aj repas spojky pri 160 000km na peugeote a prezila auto
Ale vsetko zalezi od penazi, ak zarabas liter mesacne pre dobry pocit si tam daj aj funglofky samozrejme neuraz sa myslim to v dobrom
Od kedy ma diesel lambda sondu?? nie nahodou mas zle len nejake cidlo?
Pri tom nabehu km co mas urcite by som dal len repas aj ked bude zly len jeden vstrek.. Vek alebo kilometre neoklames, poda mna po 150 000km uz nema zmysel davat fungel nove drahe suciastky....
Ja som mal dokonca aj repas spojky pri 160 000km na peugeote a prezila auto
Ale vsetko zalezi od penazi, ak zarabas liter mesacne pre dobry pocit si tam daj aj funglofky samozrejme neuraz sa myslim to v dobrom
Opel Astra J ST 1.7CDTI 81Kw Enjoy r.v. 11\2013
- Reklama
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
No ja si myslím že diesel má lambda sondu https://www.autokelly.cz/catalog/opel-a ... mbda-sondy. Výměna vstřiků taky se mně zdá pěkná rána a k tomu by se mnělo ještě nechat repasovati čerpadlo kvůli kovovým šponám a už s tím pak výměna rozvodů.
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
hovora11: no ako to dopadlo?
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Zdravím,
No takže až dnes som si bol konečne po auto (bolo hotové už dlhšie, len som sa nečakane ocitol v nemocnici na 2 týždne ) a teda je opravené, ide perfektne, tichúčko,
zvuk motora sa nedá ani porovnať s tým čo to bolo, poprípade to neskôr nahrám a dám Vám to sem pre porovnanie, a teda trošku k tej oprave..
Výmena 2 vstrekovačov Denso - 2 vstrekovače boli takmer úplne nefunkčné, tie sa vymenili za nové, 2 majú ešte akceptovateľné hodnoty, budem ich meniť tak za 20 tisíc km.
Repas palivového čerpadla - čerpadlo nebolo až v takom zlom stave a tak stačil kompletný repas tesnení a čistenie.
Výmena sacieho potrubia vrátane vírivých klapiek - výmena komplet sacieho potrubia, swirl flaps (vírivé klapky) boli uplne zabetónované a ničím sa nedali rozpohybovať, za ďalšie sacie potrubie upchaté až tak, že tam už bol v hadici otvor len asi na šírku pera, čiže komplet výmena kus za kus celý systém sania
Čistenie EGR ventilu a ultrazvukové čistenie common rail systému + tie 2 funkčné vstrekovače
Výmena oleja, všetkých filtrov, náplní, kvapalín v celom aute, pc diagnostika niekoľko krát, naprogramovanie nových vstrekovačov a teda práca cca 20 hodín
A na záver vypláchnutie palivovej sústavy, vytankovanie slovnaft nafty, v ktorej bolo voľným okom vidieť už po pár hodinách vo fľaši na spodku piesok a teda natankovanie Shell V-Power Premium Diesel
Cena spolu 2500€ a teda odporúčanie do budúcna, tankovať len Shell V-Power Premium Diesel a dávať aditíva (tá vyššia cena nafty sa Vám odvďačí na spotrebe a na údržbe)
No takže až dnes som si bol konečne po auto (bolo hotové už dlhšie, len som sa nečakane ocitol v nemocnici na 2 týždne ) a teda je opravené, ide perfektne, tichúčko,
zvuk motora sa nedá ani porovnať s tým čo to bolo, poprípade to neskôr nahrám a dám Vám to sem pre porovnanie, a teda trošku k tej oprave..
Výmena 2 vstrekovačov Denso - 2 vstrekovače boli takmer úplne nefunkčné, tie sa vymenili za nové, 2 majú ešte akceptovateľné hodnoty, budem ich meniť tak za 20 tisíc km.
Repas palivového čerpadla - čerpadlo nebolo až v takom zlom stave a tak stačil kompletný repas tesnení a čistenie.
Výmena sacieho potrubia vrátane vírivých klapiek - výmena komplet sacieho potrubia, swirl flaps (vírivé klapky) boli uplne zabetónované a ničím sa nedali rozpohybovať, za ďalšie sacie potrubie upchaté až tak, že tam už bol v hadici otvor len asi na šírku pera, čiže komplet výmena kus za kus celý systém sania
Čistenie EGR ventilu a ultrazvukové čistenie common rail systému + tie 2 funkčné vstrekovače
Výmena oleja, všetkých filtrov, náplní, kvapalín v celom aute, pc diagnostika niekoľko krát, naprogramovanie nových vstrekovačov a teda práca cca 20 hodín
A na záver vypláchnutie palivovej sústavy, vytankovanie slovnaft nafty, v ktorej bolo voľným okom vidieť už po pár hodinách vo fľaši na spodku piesok a teda natankovanie Shell V-Power Premium Diesel
Cena spolu 2500€ a teda odporúčanie do budúcna, tankovať len Shell V-Power Premium Diesel a dávať aditíva (tá vyššia cena nafty sa Vám odvďačí na spotrebe a na údržbe)
Opel Astra J 1.7cdti 81kw EcoFlex 01/2013 (200 000km)
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
jak jsem zacal cist ten prispevek tak jsem hned videl spolecneho jmenovatele, kterej pak dole uvadis.
dlouhodobe tankovani sracek
dlouhodobe tankovani sracek
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Áno presne, auto som kupil z rakúska so 171 000 a šlo krásne, no a po 8 mesiacoch a 29 000 km na klasickej slovnaft nafte som dopadol takto.. Že motor sa tváril akoby mal za sebou milión kilometrov a dával najavo, že teda som si ho zničil sám čisto len výberom nafty
Opel Astra J 1.7cdti 81kw EcoFlex 01/2013 (200 000km)
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
Dnes som spozoroval na tom istom motore ze po 30km jazde bez problemov potom zastavim pri robote a na volnobehu mi klesla spotreba na 03, potom na 0.2l auto vydavalo divny zvuk taky klepot no po pridani je vsetko v poriadku, je mozne ze to bola prerusena regeneracia alebo co? som to spozoroval par krat ale nikdy som to tak neriesil jak teraz, snad neodchadzaju vstreky, auto inac ide dobre
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
na tvojom mieste by som si to odskusal tak ze pojdes na 2ke povedzme budes mat tak 1300 otacok a lahko pridas, ak pojde ticho, potom skus ist na trojke tiez tak 1300 otacok podrad do 2ky a potiahni ho tak na pol plynu aspon do 2500 a ked bude tiez ticho tak sa postav hore kopcom daj jednotku pusti rucnu a drz tak 1200 otacok a pustaj spojku aby klesali tak na 1000 a vtedy ked nezaklepe tak vstrekovace su okej.. a ak im aj tak neveris tak si ich daj zmerat na diagnostike tam ti to krasne ukaze..
Opel Astra J 1.7cdti 81kw EcoFlex 01/2013 (200 000km)
- matusbelusak
- Příspěvky: 469
- Registrován: 28 bře 2016, 10:23
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
hovora mal si podobny zvuk? nahral som motor, ja uz neviem kedy to je ok koľko stoji diagnostika vstrekov v opli nevies? https://youtu.be/A-cCoWkJvrA
Opel Astra ST 1,7 CDTI 81kw 2011 ( 208 000 km )
Re: Klepot motora (rattle zvuk) 1.7cdti 81kw 2013
No takto ti poviem, idem aj ja o chvíľu nahrať ten môj ale už teraz ti mozem povedať že ten motor znie uplne čisto, jedine co som počul uplne na konci ked uz otacky padli do volnobehu tak ten zvuk tak zhrubol na sekundu možno myslíš to ale to netusim.. To by som neriešil, vstrekovace ti neklepu, všetko je tiché nič tam necvaka, normálne mam pocit že ten tvoj je tichší ako môj aj po oprave
Opel Astra J 1.7cdti 81kw EcoFlex 01/2013 (200 000km)