Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Tak podla info to SW co tam mame tak kontrolka ani svietit nebude mozno ked to bude az v uplne kritickom stave .. co som sa prave dozvedel z Opla
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
- Reklama
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Takze co mam vypozorovane tak mesto cca 350-500 km ... vypalovanie ..
Uz coskoro
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Astra ST 2.0 CDTi 121kw/165k Cosmo, Silver Lake, AFL+USB+Bluetooth, ParkAsiist P+Z, Ergo. predne sedadla,
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Zdravím. Hledal jsem DPF na tuto motorizaci (2.0 CDTI 121kW) a chtěl bych se zeptat, jestli jsem našel dobře:
Opel 855403 cena 64810,-
To je totiž proti motorům 1.7 CDTI šílená raketa. A nevěděl by někdo případně o nějakém aftermarketovém filtru? Díky
Opel 855403 cena 64810,-
To je totiž proti motorům 1.7 CDTI šílená raketa. A nevěděl by někdo případně o nějakém aftermarketovém filtru? Díky
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
len sa chcem opýtať... pri automatickej prevodovke sa pri vypalovaní DPF deje čo? auto si samo podradí a drží vyššie otáčky alebo je to na mne a šup ho do ručného režimu a podradovať ?
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
nedeje sa nic normalne sa to vypali bez akeho kolvek zasahu. jedine ked mi vypise pocitac ze mam pokracovat v jazde dam rucne radenie a necham ist motor nad 3000 otacok. to sa ale stane az ked 4x zabudnem a nenecham prejst cele cistenie.dusan992 píše:len sa chcem opýtať... pri automatickej prevodovke sa pri vypalovaní DPF deje čo? auto si samo podradí a drží vyššie otáčky alebo je to na mne a šup ho do ručného režimu a podradovať ?
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Diky.myslel som si.len by bolo dobre keby to nejako softverovo urobili.ked uz sa idporuca drzat vyssie otacky.
OPEL Astra J.....2.0 CDTI 118kW.....6°AT.....r.v. 2011.....http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=652
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
ono je to asi jedno to cistenie prejde v pohode ani o tom nevies. zistis len ked zaradis "P" ze namiesto 0,7l/hod zere 2,1. preto mne aj vypise pocitac ze mam pokracovat v jazde. technik mi vravel ze 4 nedokoncene cistenia spustia to "nudzove". opel to ma neskutocne zle vymyslene kazde nedokoncene cistenie pretlaci sajrajt do oleja a ked som tam bol nedavno na diagnostiku mi vravel ze mam moc oleja co je nasledok casto nedokoncenych cisteni. aku mas vlsatne spotrebu na automate? mne to posledne merania ukazuje 8,3 co v skutocnosti znamena 8,9l/100 pred zmenou softveru som mal 7,3 co bolo v skutocnosti 7,8l/100dusan992 píše:Diky.myslel som si.len by bolo dobre keby to nejako softverovo urobili.ked uz sa idporuca drzat vyssie otacky.
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
A na to ako prišli? Môžeš to trochu bližšie vysvetliť? (som asi ťažko chápavý typ človeka)Dusaník píše:.....opel to ma neskutocne zle vymyslene kazde nedokoncene cistenie pretlaci sajrajt do oleja a ked som tam bol nedavno na diagnostiku mi vravel ze mam moc oleja co je nasledok casto nedokoncenych cisteni.
Pokiaľ sa nemýlim, tak DPF filter je súčasť výfukového systému a keď už raz výfukové plyny "opustia" spaľovací priestor valca cez výfukový ventil v hlave valcov a pokračujú zberným potrubím na odvod spalín do výfukového systému (a všetko čo k nemu patrí), tak ako sa vrátia (resp. ten "sajrajt") späť do motoru (do oleja resp. olejovej vane)?
(EGR ventil + použite časti výfukových plynov .....atď. to chápem, ale EGR a DPF sú dve rozdielné veci.)
U dízlov sa stáva, že po určitom priebehu kilometrov a po nejakom čase olej v motore obsahuje aj dosť veľké percento motorovej nafty, ale to nie je dôsledok nedokončených regenerácií DPF a nemá s tým nič spoločné.
Naposledy upravil(a) jack dne 03 kvě 2015, 16:58, celkem upraveno 2 x.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
Ředění oleje naftou při regeneraci DPF se dá celkem jednoduše předejít pátým vstřikovačem umístěným ve výfuku, jako to mají např. motory Ford řady Puma 2,2. Jenže to je dražší řešení, než softwarově stříknout dávku nafty po expanzi při otevřeném výfukovém ventilu. To, že se nespálená nafta ze stěn dostane do motorového oleje a tam ho degraduje a snižuje tím celkovou výdrž motoru nikoho netrápí. Bohužel...
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: Opel Astra ST 2.0 CDTi 165k - Filter pevnych castic
a nebo nejezdit krátké vzdálenosti po městě ale jen dálky proto jsem prodal naftovou zafiru s dpf a koupil benzinovou astru regeneraci po cca 200-300km jsem opravdu nepřekousl
jinak si nemyslete ze je nabývaní oleje je jen u opela ale tyká se všech motoru s filtrem jen opel to má okatější než ostatní
jinak si nemyslete ze je nabývaní oleje je jen u opela ale tyká se všech motoru s filtrem jen opel to má okatější než ostatní
astra j sportstourer cosmo 1.6sidi turbo
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe
corsa d a12xer
ex opel
zafira b a17dtr
astra h z17dth
corsa b x10xe