ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
To su vadne kusy nie iba môj kus !
A mne ten zvuk uz robilo pri kupe auta so 42 tis. km..
Do archivu..
https://ulozto.sk/!1ojxWDfyWw7n/vid-201 ... 126155-mp4
Apropo.. autu uz nic nie je ! Taha ako ma ! Tesim sa jasne, ze zaroven je prvy problem fuc..no nejde mi do hlavy, ze by na nedostatocny tah malo vplyv odtrhnuty pruzny spoj - pletenec
Objavili to pri skladani dielov..
Mozno sa to znova objavi.. uvidim..
A mne ten zvuk uz robilo pri kupe auta so 42 tis. km..
Do archivu..
https://ulozto.sk/!1ojxWDfyWw7n/vid-201 ... 126155-mp4
Apropo.. autu uz nic nie je ! Taha ako ma ! Tesim sa jasne, ze zaroven je prvy problem fuc..no nejde mi do hlavy, ze by na nedostatocny tah malo vplyv odtrhnuty pruzny spoj - pletenec
Objavili to pri skladani dielov..
Mozno sa to znova objavi.. uvidim..
- Reklama
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Tak asi ano - pletenec = vyfuk - a diera vo vyfuku je jasne nizsi vykon a asi aj celkovy tlak, tak MAF to potom zaznamena. 1101 asi treba prejst vsetky hadice/trubky od vzduch filtra az po vyfuk. Len zase sme u toho, ako sa da odtrhnut pletenec pri 40tisickm.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
od 42 tis. km boli zvuky zotrvačníka..
tesne pod 52 tis. km sa urval pletenec.. hmm včuleky premýšľam kde ako parkujem a vtedy keď auto začalo neťahať tak som parkoval na obvyklom mieste.. niekedy zajdem nad taký nízky obrubník ale to je z boku auta a pár cm od kraja auta.. takže takto chytiť pletenec sa určite nedá.
tá chyba P1101 sa objavila od Novembra 2018 nie len raz takže to musel byť postupný rozpad pletenca až sa rozpadol úplne a auto stratilo ťah.
tesne pod 52 tis. km sa urval pletenec.. hmm včuleky premýšľam kde ako parkujem a vtedy keď auto začalo neťahať tak som parkoval na obvyklom mieste.. niekedy zajdem nad taký nízky obrubník ale to je z boku auta a pár cm od kraja auta.. takže takto chytiť pletenec sa určite nedá.
tá chyba P1101 sa objavila od Novembra 2018 nie len raz takže to musel byť postupný rozpad pletenca až sa rozpadol úplne a auto stratilo ťah.
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Tak už to dostihlo aj mňa. Ráno mi manželka volala, že auto nechcelo naštartovať a keď konečne chytilo, tak sa ledva pohlo pár metrov. A pod autom vraj videla nejakú kaluž.
Nakoľko sa na aute už dlhšiu dobu ozýval škrípavý zvuk pri naštartovaní, tak buď odišla spojka alebo zotrvačník /pri 67.000 km, "paráda" /.
Viete mi povedať ktorý výrobca vyrába tieto súčiastky, ktoré sa dodávajú ako originál, alebo ktorého výrobcu spojky alebo zotrvačníka by ste mi odporučili, prípadne aj odkaz na dobré ceny ?
Vďaka.
Nakoľko sa na aute už dlhšiu dobu ozýval škrípavý zvuk pri naštartovaní, tak buď odišla spojka alebo zotrvačník /pri 67.000 km, "paráda" /.
Viete mi povedať ktorý výrobca vyrába tieto súčiastky, ktoré sa dodávajú ako originál, alebo ktorého výrobcu spojky alebo zotrvačníka by ste mi odporučili, prípadne aj odkaz na dobré ceny ?
Vďaka.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Zvlasne ze sa vam to tak kazi. Bud je to Luk alebo Sachs. Typujem asi Sachs a ked pozriem do ich katalogu, tak maju 3 typy pre 1.4 103KW motor:
Engine number from : 19AA0001
Engine number to : 19AL3835
Diameter [mm]: 215
Number of Teeth: 20
Engine number from : 19SP3410
Engine number to : 19ZZ9999
Diameter [mm]: 215
Number of Teeth: 20
Engine number from : 19AL3836
Engine number to : 19SP3409
Diameter [mm]: 228
Number of Teeth: 20
Takze je mozne, ze po urcitom datume tam davali slabsie spojky... Skus zistit, ake mas cislo motora. Bude to niekde z boku na nalepke alebo z predu okolo tesnenia ventilov - na hlinikovom bloku vybodkovane cislo.
Original GM je SACHS: https://www.sbazar.cz/pusinka19862/deta ... el-astra-j
Engine number from : 19AA0001
Engine number to : 19AL3835
Diameter [mm]: 215
Number of Teeth: 20
Engine number from : 19SP3410
Engine number to : 19ZZ9999
Diameter [mm]: 215
Number of Teeth: 20
Engine number from : 19AL3836
Engine number to : 19SP3409
Diameter [mm]: 228
Number of Teeth: 20
Takze je mozne, ze po urcitom datume tam davali slabsie spojky... Skus zistit, ake mas cislo motora. Bude to niekde z boku na nalepke alebo z predu okolo tesnenia ventilov - na hlinikovom bloku vybodkovane cislo.
Original GM je SACHS: https://www.sbazar.cz/pusinka19862/deta ... el-astra-j
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Blesk : poslal som ti súkromnú správu.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Ahojte, tak sem zavesím výsledok opravy poruchy, ktorú som popísal vyššie. Nakoniec bolo zistené poškodenie čerpadla paliva. Po jeho výmene auto opäť jazdí ako má.
Len dúfam, že sa k tomu časom nepridruží porucha zotrvačníka, resp. spojky, ako som sa pôvodne domnieval.
Len dúfam, že sa k tomu časom nepridruží porucha zotrvačníka, resp. spojky, ako som sa pôvodne domnieval.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
To vysvetluje to kaluz pod autom. Predpokladam ze pod nadrzou a ze to smrdelo ako benzin.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: ASTRA J ST, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani neh
Nechcem to tu spamovať, ale palivové čerpadlo je vo vnútri benzínovej nádrže, takže nevidím žiadný súvis s poruchou čerpadla a "nejakou" kalužou "niečoho" pod autom - v prípade poruchy čerpadla nemá ako a prečo vytiecť palivo mimo palivovú sústavu.
Iné je keby vznikla porucha netesnosti na palivovom potrubí napr. prerazením alebo poškodením potrubia či hadičky, no vtedy by sa pravdepodobne čerpadlo nepokazilo i keď podobné príznaky by asi existovali pre malý tlak paliva v palivovej lište.
Iné je keby vznikla porucha netesnosti na palivovom potrubí napr. prerazením alebo poškodením potrubia či hadičky, no vtedy by sa pravdepodobne čerpadlo nepokazilo i keď podobné príznaky by asi existovali pre malý tlak paliva v palivovej lište.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo