Nahodou som nasiel u jednej repas firmy:
U benzínových turbodmychadel je díky jejich konstrukci komplikovanější oprava, proto jejich oprava bývá ve většině případů dražší, než je tomu u turbodmychadel naftových. Je to především z důvodu materiálu výfukových svodů, které jsou litinové či plechové a mají tendenci praskat.
Turbo problemy
Re: Turbo problemy
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo problemy
No to je pěkné, snad tím že nechávám turbo dochlazovat a oléj měním co max 7000km a chvám se k němu pěkně, vydrží déle a jak už auto bude z domova. Pravěpodobně více než 120 000km na tachometru nebudu mít, jak půjde k prodeji.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory