igorrohal píše:Vraj staci konstantne nieco nad 2 tisic otacok a drzat to, to je myslim aj v manuale ku autu, takze rychlostny stupen si vyber podla toho, ako rychlo sa chces hybat Ale nie, ja tomu uplne nerozumiem, napriklad, tu na fore som sa snazil dozvediet, ze ako mozem bez palubneho vediet, ze mi bezi regeneracia a ludia (s palubakom) velakrat spominaju, ze je spotreba cez volnobeh proste XY-krat vyssia a zvuk motora tiez iny (+ smrad)... A prisiel som do servisu v Presove a tam ma presviedcali zase o tom, ze vazne to nemam sancu pocas volnobehu zistit, pretoze vraj pri poklese otacok sa to hned prerusuje a vypina.... takze ja osobne uz neviem, kde je pravda a ako to presne funguje Ak by niekto vedel presne vysvetlit, ako to u mojho auta presne technologicky funguje, velmi by som sa potesil :)
Inak u mna to zatial konci u toho, ze jazdim aj tak 90% kilometrov na dialnici z Nemecka na Slovensko, takze verim, ze to mojemu autu a DPF nejako prospieva, resp. ze este nieco vydrzi... Inak, mam za sebou 17 tisic Km s touto Astrou a este som regeneraciu nezaznamenal ani raz, ale hovorim, vacsinou som na dialnici, takze tam je to asi tazsie zistit, hlavne ked nemam ten palubak... Zdravim Vas
Nemyslím už ked dojde už na samotné vypalovanie ale ako predchádzanie zapínania regenerácie to podržat na 5 stupni a rychlosti 140-150 km. Tak som to myslel.