Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Dojde po prepnuti paliva na LPG k nejake zmene ve vykonu, nebo ma auto stale stejny vykon?
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
- Reklama
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Pro me je rozdil neznatelny. Ale je zatim mam najeto jen 2500 km, takze se snazim motor prilis netocit.
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Tak to bys měl dávno začít, nebo z něj bude lenoch.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Obcas jej nad 5t vyzenu, ale zatim se snazim nejezdit sportovne kdy bych jej drzel porad nad 4t. Nicmene 1.4T uz ma relativne dost velkou vykonovou rezervu pro bezne jezdeni, takze rozdil LPG vs benzin nepoznam.
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Ako sa má toto auto zabehávať ? Vo štvrtok si ho idem prevziať.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Tak auto je už pár dni doma a včera a dnes som na ňom prešiel niečo cez 100 km. Trocha ma zarazilo, keď som išiel z práce, prvých 2,5 km som prešiel na benzíne a posledný cca 0,5 km na plyn. Pri prepnutí na plyn to ale riadne trhlo, veru som sa naľakal. Je to bežné alebo to môže signalizovať problém ?
Na niektoré veci - rozdiely si musím zvykať. V prvom rade sa mi zdá, že je pomenej miesta medzi spojkou a tou bočnou stenou, kde je miesto na odkladanie ľavého chodidla, resp. že pedále sú nejak moc "vystrčené". Elektrické ovládanie okien na strane vodiča, tlačidlá, sú na môj vkus umiestnené trochu vzadu, musím viac ohýbať ruku. Výhľad dopredu nie je ideálny, nie je vidno predok auta. Preto vzhľadom na moju výšku som si nastavil sedadlo vodiča vyššie a tiež aj volant, pri ktorom by som privítal možnosť posunúť ho ešte o málo vyššie ( možno 3 až 5 cm ).
Vedel som, že auto i napriek jeho športovému názvu nepatrí medzi šprintérov. Prevody 1,2 a 3 sú v poriadku, ale 4 a 5 sú lenivšie, tu by som privítal lepšie zrýchlenie.
Pri jazde bez stlačeného plynového pedálu som zaregistroval čudný zvuk, ale to zatiaľ neriešim.
Tie predné bočné stĺpiky s okienkami, ktoré ako píšete zakryjú aj kamión, mi " zatiaľ " nevadia.
Je fakt, že je to nádherné auto a v tej novej modrej metalíze vynikne. Zatiaľ boli naň z toho pohľadu len samé chvály. Ľuďom sa ten dizajn páči a tiež aj podsvietenie interiéru, ktorý je ukážkový, aspoň pre väčšinu ľudí. Tiež je ale pravdou, že i napriek jej nárastu do dĺžky, sa to nepremietlo do zväčšenia vnútorných priestorov.
Neviem pochopiť ľudí, ktorí sa sťažujú na " premnožené " tlačítka na palubnej doske. Mne to úplne vyhovuje, jedno stlačenie = jedna funkcia, dá sa na to rýchlo zvyknúť a je to určite lepšie ako viacnásobne klikať na tlačítko a hľadať tak ďalšie funkcie.
Musím dať za pravdu vašim príspevkom, že funkcia xenónové svetlomety je asi tá najlepšia vec. Fungujú zatiaľ bezchybne. Chválu si určite zaslúžia aj ergonomické sedadlá a aj elektronická parkovacia brzda, vďaka ktorej je medzi sedadlami viacej miesta na odkladanie. Na tomto mieste musím zmieniť lakťovú opierku. Zatiaľ pre krátky čas používania som sa ešte nestretol s jej posúvaním dozadu, ale mne by viac vyhovovalo, ak by sa dala posunúť viac dopredu, nie je to však žiadna tragédia.
Musím potvrdiť, že volant pri snahe vykonať s ním jemné pohyby, napr. za pomoci dvoch prstov ( ako tu niekto napísal " mikropohyby " ) je tuhší, ale to chce asi čas.
Trochu mi vadí, že odkladacia skrinka pred spolujazdcom sa vykláňa moc dopredu, resp. dole, chcelo by to niečo menej, resp. nejaké stupňovité otváranie.
Celkovo jazda na aute mi pripadá pohodová a komfortná a príjemná.
To je zatiaľ všetko čo ma v tomto momente napáda.
Aj tak je ale najdôležitejšie, aby auto jazdilo bezporuchovo.
P.S. skúšam na tom jazdiť podľa možností v rozpätí otáčok od 2.000 do 3.000 až 3.500. Ak by to tak nemalo byť, dajte mi vedieť.
Na niektoré veci - rozdiely si musím zvykať. V prvom rade sa mi zdá, že je pomenej miesta medzi spojkou a tou bočnou stenou, kde je miesto na odkladanie ľavého chodidla, resp. že pedále sú nejak moc "vystrčené". Elektrické ovládanie okien na strane vodiča, tlačidlá, sú na môj vkus umiestnené trochu vzadu, musím viac ohýbať ruku. Výhľad dopredu nie je ideálny, nie je vidno predok auta. Preto vzhľadom na moju výšku som si nastavil sedadlo vodiča vyššie a tiež aj volant, pri ktorom by som privítal možnosť posunúť ho ešte o málo vyššie ( možno 3 až 5 cm ).
Vedel som, že auto i napriek jeho športovému názvu nepatrí medzi šprintérov. Prevody 1,2 a 3 sú v poriadku, ale 4 a 5 sú lenivšie, tu by som privítal lepšie zrýchlenie.
Pri jazde bez stlačeného plynového pedálu som zaregistroval čudný zvuk, ale to zatiaľ neriešim.
Tie predné bočné stĺpiky s okienkami, ktoré ako píšete zakryjú aj kamión, mi " zatiaľ " nevadia.
Je fakt, že je to nádherné auto a v tej novej modrej metalíze vynikne. Zatiaľ boli naň z toho pohľadu len samé chvály. Ľuďom sa ten dizajn páči a tiež aj podsvietenie interiéru, ktorý je ukážkový, aspoň pre väčšinu ľudí. Tiež je ale pravdou, že i napriek jej nárastu do dĺžky, sa to nepremietlo do zväčšenia vnútorných priestorov.
Neviem pochopiť ľudí, ktorí sa sťažujú na " premnožené " tlačítka na palubnej doske. Mne to úplne vyhovuje, jedno stlačenie = jedna funkcia, dá sa na to rýchlo zvyknúť a je to určite lepšie ako viacnásobne klikať na tlačítko a hľadať tak ďalšie funkcie.
Musím dať za pravdu vašim príspevkom, že funkcia xenónové svetlomety je asi tá najlepšia vec. Fungujú zatiaľ bezchybne. Chválu si určite zaslúžia aj ergonomické sedadlá a aj elektronická parkovacia brzda, vďaka ktorej je medzi sedadlami viacej miesta na odkladanie. Na tomto mieste musím zmieniť lakťovú opierku. Zatiaľ pre krátky čas používania som sa ešte nestretol s jej posúvaním dozadu, ale mne by viac vyhovovalo, ak by sa dala posunúť viac dopredu, nie je to však žiadna tragédia.
Musím potvrdiť, že volant pri snahe vykonať s ním jemné pohyby, napr. za pomoci dvoch prstov ( ako tu niekto napísal " mikropohyby " ) je tuhší, ale to chce asi čas.
Trochu mi vadí, že odkladacia skrinka pred spolujazdcom sa vykláňa moc dopredu, resp. dole, chcelo by to niečo menej, resp. nejaké stupňovité otváranie.
Celkovo jazda na aute mi pripadá pohodová a komfortná a príjemná.
To je zatiaľ všetko čo ma v tomto momente napáda.
Aj tak je ale najdôležitejšie, aby auto jazdilo bezporuchovo.
P.S. skúšam na tom jazdiť podľa možností v rozpätí otáčok od 2.000 do 3.000 až 3.500. Ak by to tak nemalo byť, dajte mi vedieť.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 11 čer 2012, 11:09
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Ahoj,gratuluji k nove Astře,přeji at děla jen radost a žadnou starost .Jinak co se tyče přepinani na lpg tak hodně zaleži na venkovni teplotě,pokud je teplota okolo bodu mrazu tak přepnuti trva trochu dyl,až se ohřeje reduktor a da pokyn tak se pohon přepne na lpg,v mrazu okolo -10 to může byt až 7-8 km podle toho jak dlouho stalo auto v mrazu.V letě naopak muže přepnout po par metrech.Jinak bys mohl založit sve tema v "Vaše Astra" a dat tam nějake foto,jsem celkem zvědavy jak ta tva astra vypada
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Pozdravujem, tak som po zvazeni +- kupil 5-dverovu LPG verziu, nakolko bude auto vyuzivane dost vysokym poctom km v meste , mozem sa podelit o prve skusenosti po najazdeni cca 1200 km...auto som kupoval este v jesennej akcii a dodanie trvalo takmer 3 mesiace(11 tyzdnov), co je relativne dost dlha doba...zvolil som vybavu Cosmo+ako doplnkovu vybavu LED denne svietenie, kvoli nadrzi na plyn sa nedala zvolit doplnkova vybava audio Infinity, dalej musim upozornit na vyrazne zmensenie batozinoveho priestoru, kde dvojite dno kufra sa neda pouzit, je sice priestor okolo nadrze, kde sa daju nejake veci ulozit, ale je to take nudzove riesenie..ak niekto pozaduje aj vacsi batozinovy priestor, tak 5-dverova verzia nie je dobra volba...ako uz bolo spominane, tak auto nema plnohodnotny palubny pocitac, tiez som bol na tuto skutocnost upozorneny predajcom, ale az teraz zistujem, ze to dost chyba pre komfortne vyhodnotenie jazdy, je nutne si zvyknut na casy davnejsie, ked auta nemali pal.pocitace...spotrebu LPG som este nepocital, nakolko po troch natankovaniach plnej nadrze(do nadrze som dokazal zatial natankovat tesne nad 27 litrov LPG-nadrz nebola uplne prazdna)sa mi pravdepodobne zasekol ventil na vstupe do nadrze a neviem natankovat LPG(plyn unika pred vstupom do nadrze von), musim jazdit len na benzin..v servise nie su nadseni, nakolko mam pocit, ze este nemaju ziadne skusenosti s tymto autom...prve pocity pri jazde na LPG boli fajn, pokial mi rucicka stavu paliva neklesala priamo pred ocami kazdym kilometrom, ta nadrz je naozaj dost mala , uvadzaju 38litorv a podla udajov je mozne ju z bezpecnostnych dovodov naplnit len na 80pct objemu, t.z. ze v nadrzi je nieco cez 30l LPG.
Prepinanie po nastartovani zalezi ako uz bolo spomenute podla teploty motora, ked som nechal auto vonku pri teplote okolo nuly, trvalo prepnutie po 3-4km jazdy, pri parkovani v garazi pri 12-14stupnoch je to prepnutie vyrazne rychlejsie, odhadujem do 1km...
Auto mam na zimnych pneu 205/60 R16 a na nase rozbite cesty je to dobre, ale na druhej strane pri vyssich rychlostiach pri zmene smeru jazdy to auto "plava", je citit aj tie kilogramy navyse, ktore Astra ma...
Dynamicke vlastnosti su take priemerne, auto celkom zabera uz pod 2tis. otackami, potom plynulo taha tak do 5.5 tisica ,ziadna vykonova spicka sa nekona,na dvojku ukazuje dig.rychlomer pri 6tis otackach 94, na trojku sa mi podarilo nejakych 138, nezistil som a ani sa nedocital, ci ma auto obmedzovac otacok. Po oprave LPG pridam aj nejake udaje o spotrebe hlavne v mestkom cykle, v servise slubili objednanie noveho ventilu na nadrz a jeho vymene. V pripade akychkolvek otazok rad pripojim svoje skusenosti s tymto autom.
Prepinanie po nastartovani zalezi ako uz bolo spomenute podla teploty motora, ked som nechal auto vonku pri teplote okolo nuly, trvalo prepnutie po 3-4km jazdy, pri parkovani v garazi pri 12-14stupnoch je to prepnutie vyrazne rychlejsie, odhadujem do 1km...
Auto mam na zimnych pneu 205/60 R16 a na nase rozbite cesty je to dobre, ale na druhej strane pri vyssich rychlostiach pri zmene smeru jazdy to auto "plava", je citit aj tie kilogramy navyse, ktore Astra ma...
Dynamicke vlastnosti su take priemerne, auto celkom zabera uz pod 2tis. otackami, potom plynulo taha tak do 5.5 tisica ,ziadna vykonova spicka sa nekona,na dvojku ukazuje dig.rychlomer pri 6tis otackach 94, na trojku sa mi podarilo nejakych 138, nezistil som a ani sa nedocital, ci ma auto obmedzovac otacok. Po oprave LPG pridam aj nejake udaje o spotrebe hlavne v mestkom cykle, v servise slubili objednanie noveho ventilu na nadrz a jeho vymene. V pripade akychkolvek otazok rad pripojim svoje skusenosti s tymto autom.
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
Tak aj ja som sa rozhodol kúpiť astru na originál LPG.Lpg mám aj v druhom aute montované dodatočne a šlape ok.S týmto orig.v astre to není až tak celkom ok.Mám ho necelé dva mesiace a od začiatku je problém pri prepnutí na LPG .Najprv mi pri prepnutí trhalo autom.Potom som ho dal do servisu ,kde mi povedali že zvýšili tlak plynu.Na druhý deň som išiel ráno do práce ,vonku bolo asi -4stupne a zase mi auto začalo trhať a dokonca na palubovej doske začali svietit kontrolky motora a tiež žlte svetlo stability riadenia preklzu.Tak som auto zastavil a znovu naštartoval a kontrolky prestali svietit.Volal som do servisu a tam mi povedal že mam natankovať nádrž plynu do plna.Teraz som mal asi mesiac pokoj večšinou som ani navadel že preplo na plyn.Občas som to len tak jemne pocítil.Je pravda že v poslednom čase bolo dosť teplo.Teraz zase prišli mrazy a včera bolo -14 a zase auto pri prepnutí jemne zatrhalo a začali svietit tie isté kontrolky aj stratilo výkon.Asi to bude aj tým chladom a tuším to robí vtedy ked akurát pridávam plyn.Chcem sa spítať či aj vám to tak blbo prepína pri mrazoch alebo s tým niečo mám.Servis mám dojem že sa v tom moc nevyzná a ked tam dám auto znovu mám dojem že mi moc nepomôžu.Dal by som to pozriet aj do ineho servisu kde som montoval plyn na svoje druhe auto,len sa bojím straty záruky.Na druhom aute aj ked je -20 tak ani neviem že mi preplo na plyn.Ešte jedna vec kedy má vlastne prepnuť na plyn.Ked bolo -13 a motor bol podla ukazovatela ohriaty asi na 80st.,tak som prešiel 16km a auto nepreplo na plyn.A potom som šiel naspeť a ukazovatel na príst.doske ukazoval 50st čiže sa ručička ani nepohla a už mi preplo.Tak neviem či zle ukazuje teplotu alebo zle prepína.Na starom aute viem že teplota nastavená na okolo 30st ch.kvapaliny a vtedy prepne.Tu nemám šajn kedy to má vlastne prepnuť.Ak niekto z vás jazdí v tiež takýchto mrazoch ako su teraz nech napíše ako je to u neho s prepnutím na LPG.
Opel astra ST 103kw LPG
Re: Astra 1,4 1O3 kW sports tourer LPG original
cau
mozem sa opytat v akom servise si bol s tym plynom? mne to teraz zacalo tiez trhat ked sa ochladilo. ale robi to iba prvu jazdu rano, potom je to uz v pohode.
mozem sa opytat v akom servise si bol s tym plynom? mne to teraz zacalo tiez trhat ked sa ochladilo. ale robi to iba prvu jazdu rano, potom je to uz v pohode.
Astra J 1,4 T ST 103 kW LPG cosmo biela 2013