Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Masakr
Příspěvky: 26
Registrován: 26 led 2014, 12:45

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od Masakr » 31 črc 2018, 07:14

RRR1970 píše:Ano reduktor Landi Renzo je zmiešavač na LPG . No pri odstavení motora sa ayutomaticky uzatvára na reduktore ,ihlový elektromagnetický ventil.A ja mám v tomto problém , že po odstavení motora do 3 minút sa sacie potrubie motora naplní plynom z reduktora a pri štarte motora na benzín motor nenaštartuje, a naštartuje až po čase pokial piest nepovytláča plyn z komory.To je cca 10 sekún štartovania.
Keď odstavím plyn vzadu pri nádrži ,plyn v systéme vyjazdím .Motor pri štarte na benzín chytá do dvoch sekúnd. Pokial plyn neotvorím a jazdím na benzín ,motor štartuje výborne.
Aha.Tak to jsem teda asi špatne po pochopil.A dělá ti to furt a nebo jenom když máš motor studenej?

Reklama
 

RRR1970
Příspěvky: 112
Registrován: 15 říj 2012, 10:49

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od RRR1970 » 07 srp 2018, 19:27

Keď idem na plyn a vypnem motor a naštartujem do minúty ,štart prebehne bez problémov.
Akonáhle štartujem už po pár minútach ,znovu nastane ten problém .Lebo plyn sa za tých povedzme 5 minút stihne natlačiť do sacieho priestoru.

Masakr
Příspěvky: 26
Registrován: 26 led 2014, 12:45

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od Masakr » 08 srp 2018, 17:51

RRR1970 píše:Keď idem na plyn a vypnem motor a naštartujem do minúty ,štart prebehne bez problémov.
Akonáhle štartujem už po pár minútach ,znovu nastane ten problém .Lebo plyn sa za tých povedzme 5 minút stihne natlačiť do sacieho priestoru.
Jo tak ty maš asi hodně špatnou membránu.Já když nastartuji tak po 7 hod.tam mám problém.Tak jsem se objednal na kontrolu na LPG.Tak jsem zvědav.Napíšu čím to je

MilanS
Příspěvky: 320
Registrován: 15 pro 2012, 20:32
Bydliště: Slovensko - BN/TN

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od MilanS » 19 srp 2018, 18:49

Neviem, či ide o podobný problém, ale objavil sa hlavne pri jazde na LPG. Tiež som zaznamenal poslednú dobu dlhšie štarty, ktoré sú na benzín, ale je súčasne nastavená automatika na plyn. A teraz sa k tomu pridali ďalšie problémy. Pri stlačení pedálu akcelerácie (otáčky cca 3.500), keď už preplo na plyn, za zobrazí ikonka ESP a bliká symbol asi elektroniky motora (žltej farby). Auto stratí výkon a trhá motorom. Pri manuálom prepnuti trhanie motorom prestalo a zmizla ikonka elektroniky motora, ikonka ESP zostala stále svietiť. Čo ma ale viac zarazilo, že som si všimol razantnejšie trhnutie motorom aj pri prudšej akceleráciu na benzín (dúfam, že ide len o prepnutie paliva).
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex

RRR1970
Příspěvky: 112
Registrován: 15 říj 2012, 10:49

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od RRR1970 » 20 srp 2018, 07:27

RE MilanS......To razantnejšie trhnutie je normálne, je to pri prepínaní z benzínu na plyn a naopak.Je to proste tak dakedy prepne bez trnutia a dakedy z autom šklbne.
Mne minulosti pri prepínaní tiež hádzalo poruchy ,odchádzal ten snimač tlaku plynu čo ide do plynovej rampy. V Opli mi ho vymenili cca70 eur.
Ja som ten zlý štart ešte neodstranil. Našiel som najlacnejšiu cenu za reduktor cca 180eur v Energas Nižná Myšľa - dovozca ,no chlapík bol na dovolenke ,teraz to idem práve riešiť.

RRR1970
Příspěvky: 112
Registrován: 15 říj 2012, 10:49

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od RRR1970 » 20 srp 2018, 14:21

RE ..Masakr. Hovoríš že to bude membránou ? Podla mna je tam na reduktore vadný ihlový ventil ,alebo je zašpinený a netesní ,alebo je nefunkčný priamo elektromagnet cievky ventilu , ktorý neuzatvorí ventil na reduktore. Lenže v Opli vám toto nebudú opravovať ,ponúknu vám iba komplet celý predražený reduktor. A tak isto výmenu membrány a tesnení reduktora vám neurobia v každom LPG servise .
K dostaniu je za 30 eur revízna sada reduktora
http://shop.mpgas.sk/uvodni-stranka/rev ... -org-i596/
lenže bojím sa že ju objednám a nebude mi to nanič, lebo ten ihlový ventil asi nebude mať tesnenie.A bohužial nikto mi nevie poradiť ,takže volím radšej kúpu nového reduktora ktorý dám namontovať niekde v servise .Je to robota na dákych 30 minút práce.
Je to proste taký začarovaný kruh ala Landirenzo, v servisoch Opla nemajú skúsenosti na špecifickejšie opravy ,a v LPG servisoch sa zase nedokážu dostať do systému ktorý je pre iný servis zablokovaný.

Uživatelský avatar
johnyford
Příspěvky: 160
Registrován: 13 pro 2014, 11:44
Bydliště: považská bystrica

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od johnyford » 20 srp 2018, 19:56

RRR1970 ty budes mat tento reduktor,ako mam aj ja. poliaci ho maju cosi lacnejsi https://nagaz24.pl/reduktor-lr-li10-am- ... ,p,pl.html. no maju tiez opravne sady,ako davali aj mne a od vtedy je pokoj,ja osobne by som dal opravnu sadu a isiel k tomu Holcikovi. https://nagaz24.pl/zestaw-napr-red-lr-l ... ,p,pl.html
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015

Masakr
Příspěvky: 26
Registrován: 26 led 2014, 12:45

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od Masakr » 21 srp 2018, 21:05

http://www.fedorauto.cz/brc?tabpage=60& ... 1&epc=3842
Reduktor BRC---je špatný.Tam mám nový.Celkem cena 4895 kč
Tak a zase to krásně startuje

Uživatelský avatar
johnyford
Příspěvky: 160
Registrován: 13 pro 2014, 11:44
Bydliště: považská bystrica

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od johnyford » 22 srp 2018, 05:24

masakr-ty si tam nemal reduktor landi renzo?
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015

Uživatelský avatar
mater
Příspěvky: 540
Registrován: 25 srp 2015, 20:55

Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET

Příspěvek od mater » 22 srp 2018, 16:10

@RRR1970
od vycistenia LPG systemu {afera tomegas} si nabehal 55000km? kolko mas najazdene celkovo km?

otazka pre ostatnych co im to tiez podobne blbne, kolko mate km?
Naposledy upravil(a) mater dne 22 srp 2018, 19:46, celkem upraveno 1 x.
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012

Odpovědět