Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Vlastním Opel Astra j ,1,4 NET , reduktor LANDI RENZO LSE98-LI10,a môj problém začal nedávno keď mi začalo velmi zle štartovať auto na benzín ,navštívil som servis Opla u nás v LM. Kde mi povedali že je vadný reduktor ktorý prepúšta plyn do motora a potom to zle štartuje. Odstavili plyn pri nádrži a po jazde na benzín problém zo štartovaním už zmizol. No nejazdím na LPG .Vyčíslili dosť drahú opravu za výmenu reduktora .Ja by som sa vás chcel spýtať či ste sa už z takým problémom stretli ? Ako by sa to dalo lacnejšie opraviť ? dá sa vymeniť len cievka + elektromagnet toho reduktora alebo jeho tesnenie ? Lebo predpokladám že je tá je práve vadná , a za druhé nemali by vstreky tiež tesniť? Vstreky majú cca 55000 km po výmene.
- Reklama
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Mám na výber buď nový splynovač z ebay za 135 eur
https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
alebo kúpa revíznej sady Landi Renzo Li10 za 29eur.
https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
Splynovač by som si mal vymeniť aj sám , no urobiť repas asi nie ,a budem dúfať že v tej opravnej sade bude aj nejaký tesniaci o krúžok na ten vadný elektromagnetický ventil.
https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
alebo kúpa revíznej sady Landi Renzo Li10 za 29eur.
https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
Splynovač by som si mal vymeniť aj sám , no urobiť repas asi nie ,a budem dúfať že v tej opravnej sade bude aj nejaký tesniaci o krúžok na ten vadný elektromagnetický ventil.
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Ahoj reduktor si vieš vymeniť aj sám, ale horšie je že ho treba nastavit cez diagnostiku.A to znamená zasa íst do toho predraženého oplu.Keď sa dobre pametám tak ty nebývaš až tak daleko od Popradu? Hned vedla predajne cez cestu je tam firma selling ktorá má už dlhoročné skúsenosti s lpg a má tiež dobre kontakty s oplom, kedže sa vzajomne potrebujú Ja chodím zatial tam a naposledy som sa ho tam pýtal prave na výmenu reduktora. Tak mi povedal že ked bude treba tak ho vymenia u nich a nastaviť by ho išli do oplu. Su to fakt odborníci a vedia čo robia.Takže ti odporúčam zavolat do sellingu a všetko si pozistovať.Najlepšie je to konzultovať s vedúcim p.Javorský.
Opel astra ST 103kw LPG
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
ja ked som mal problem stym vadnym Tomegas plynom,tak mi reduktor aj vstreky a vlastne cely system pucovali,vymenili tesnenia,atd. a vsetko slapalo,ani som sa nemusel jebat do predrazeneho oplu,kde by ma zodreli z koze-). takze nebola nuta diagnostika. robil to http://www.autoklinikaholcik.sk/sk/
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Pokial viem tak na reduktore je taka šruba z boku a s nou sa nastavuju tlaky plynu.Dá sa to možno aj od oka nastaviť , ale to može podla mna mat za následok vyššiu spotrebu , atď.Ked som chodil do sellingu zo starým autom tak som videl taky graf cez diagnostiku a oni to podla toho nastavovali.
Opel astra ST 103kw LPG
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Takže som po dovolenke ,začnem ten problém riešiť .Zatial jazdím na LPG tak že pred jazdov si ručne otvorím plyn na ventile u nádrže ,potom km pred cielom ho zase zavrem a vyjazdím plyn až pokial neprepne na benzín.Volal som už k Holčíkovi do Mestečka len má plné tak skúsim kontaktovať Poprad .
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Poprad taktiež obsadený ,Zavolal som ešte do Brezna ,popísal problém .Servisák skonštatoval že má reduktor za 150ečok + robota ,že mi ho vymení. Takže zajtra pálim ráno do Brezna .
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Keď som volal z tým Breznom ....zdvihla mi pani ,popísal som jej problém,dala mi tel. kontakt na šefa aby so mu povedal čo potrebujem,Šéf zdvihol ,popísal by som mu problém že potrebujem pretesniť reduktor či by to urobili . Odmietol to urobiť ,že je to problematické že oni reduktori nepretesnujú ,ale že uvedený reduktor má úplne nový na sklade ,že mi ho vymení. Znovu som sa ho opýtal či si je istý či uvedený reduktor majú ,nech si to radšej overí podla tipu .Ihned ma ubezpečil že vie o ktorý reduktor sa v Opli v astre jedná a že ho majú v sklade. Takže som si ujednal termín servisu ,vybavil dovolenku v práci a dne ráno vyrazil do servisu v Brezna čo je cca 70km. Prímací technik ma prijal ,pozrel na reduktor a prehlásil že takýto reduktor už nemajú, že ich mali ale už dávno .
Ale že mi tam založí nejaký iný .Keď som argumentoval že mi jeho šéf garantoval že ho majú ,odvetil že to mi povedal šéf a nie on. Tak som veru poriadne nasratý nasadol do auta a išiel domov .Servis v Brezne je poriadnajedna velká neserioznosť.
Ale že mi tam založí nejaký iný .Keď som argumentoval že mi jeho šéf garantoval že ho majú ,odvetil že to mi povedal šéf a nie on. Tak som veru poriadne nasratý nasadol do auta a išiel domov .Servis v Brezne je poriadnajedna velká neserioznosť.
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Ahoj,ale já si myslím že reduktor Landi Renzo je přece směšovač na LPG a ne na benzín.Ten přece drží tlak jenom LPG.Zrovna tento ptoblm řeším já.Když je špatný reduktor tak to špatně jede na LPG a ne na benzín.RRR1970 píše:Vlastním Opel Astra j ,1,4 NET , reduktor LANDI RENZO LSE98-LI10,a môj problém začal nedávno keď mi začalo velmi zle štartovať auto na benzín ,navštívil som servis Opla u nás v LM. Kde mi povedali že je vadný reduktor ktorý prepúšta plyn do motora a potom to zle štartuje. Odstavili plyn pri nádrži a po jazde na benzín problém zo štartovaním už zmizol. No nejazdím na LPG .Vyčíslili dosť drahú opravu za výmenu reduktora .Ja by som sa vás chcel spýtať či ste sa už z takým problémom stretli ? Ako by sa to dalo lacnejšie opraviť ? dá sa vymeniť len cievka + elektromagnet toho reduktora alebo jeho tesnenie ? Lebo predpokladám že je tá je práve vadná , a za druhé nemali by vstreky tiež tesniť? Vstreky majú cca 55000 km po výmene.
Re: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
Ano reduktor Landi Renzo je zmiešavač na LPG . No pri odstavení motora sa ayutomaticky uzatvára na reduktore ,ihlový elektromagnetický ventil.A ja mám v tomto problém , že po odstavení motora do 3 minút sa sacie potrubie motora naplní plynom z reduktora a pri štarte motora na benzín motor nenaštartuje, a naštartuje až po čase pokial piest nepovytláča plyn z komory.To je cca 10 sekún štartovania.
Keď odstavím plyn vzadu pri nádrži ,plyn v systéme vyjazdím .Motor pri štarte na benzín chytá do dvoch sekúnd. Pokial plyn neotvorím a jazdím na benzín ,motor štartuje výborne.
Keď odstavím plyn vzadu pri nádrži ,plyn v systéme vyjazdím .Motor pri štarte na benzín chytá do dvoch sekúnd. Pokial plyn neotvorím a jazdím na benzín ,motor štartuje výborne.