Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
No ak mozem vyjadrit svoj osobny nazor na DPF je to ta najväcsia pi... co kto kedy to aut zacal montovat. Urcite by som to bral radsej ako ma mercedes a vlasne vsetky kamiony okrem scanie ze sa pridava mocovina do specialnej nadrze a ta vlastne zabezpecuje znizenie emisii vo vyfukovych plynoch na kamione vydrzi jedna nadrz cca 60litrov na 1250litrov nafty pricom liter mocoviny resp. odborne Adblue stoji cca 2eura.
No teraz k DPF.
Mam v okoli dva nazorne priklady jeden je ford druhy ww. Jeden si troska priplatil a dal ho odstranit schopnej firme ktora mu dala zaruku na 2 roky a odkedy ho dal prec aj fyzicky aj softverovo nema s autom problem spotreba povedal cca 0.5litra dole a zatial nabehal cca 30tis. km a ziadny problem.
Druhy pripad setril dal to odstranit nejakym garazjamstrom teraz nechcem nikoho urazit velakrat vedia garazmajstri viac ako odbornici v opli ale tito asi boli pravy opak a okram toho ze auto hadzalo stale do nudzoveho rezimu doslo k poskodeniu palivovej sustavy resp commonrailu a to uz nie je ziadna lacna zalezitost preto navstivil odbornikov resp firmu ktora ma referenncie a po ich zasahu nabehanych dokonca 50tis km a ziadny problem ani na STK ani na EK. A spotreba ak by som nepoznal osobne neveril by som o 1liter nizsia.
Takze ak mate niekto s DPF problemy urcite by som ho odstranil ale u odbornika ktory sa za to zaruci a ak s tym nemate problemy a len vas vytaca ako mna ze sa mi po jazde v meste regeneruje cca kazdych 200km tak ho nechat tak vzdy to prehnat nech sa vycisti a cakat az sa pokazi a pokracovat podla prvej rady:)
Tolko moje skusenosti s DPF.
No teraz k DPF.
Mam v okoli dva nazorne priklady jeden je ford druhy ww. Jeden si troska priplatil a dal ho odstranit schopnej firme ktora mu dala zaruku na 2 roky a odkedy ho dal prec aj fyzicky aj softverovo nema s autom problem spotreba povedal cca 0.5litra dole a zatial nabehal cca 30tis. km a ziadny problem.
Druhy pripad setril dal to odstranit nejakym garazjamstrom teraz nechcem nikoho urazit velakrat vedia garazmajstri viac ako odbornici v opli ale tito asi boli pravy opak a okram toho ze auto hadzalo stale do nudzoveho rezimu doslo k poskodeniu palivovej sustavy resp commonrailu a to uz nie je ziadna lacna zalezitost preto navstivil odbornikov resp firmu ktora ma referenncie a po ich zasahu nabehanych dokonca 50tis km a ziadny problem ani na STK ani na EK. A spotreba ak by som nepoznal osobne neveril by som o 1liter nizsia.
Takze ak mate niekto s DPF problemy urcite by som ho odstranil ale u odbornika ktory sa za to zaruci a ak s tym nemate problemy a len vas vytaca ako mna ze sa mi po jazde v meste regeneruje cca kazdych 200km tak ho nechat tak vzdy to prehnat nech sa vycisti a cakat az sa pokazi a pokracovat podla prvej rady:)
Tolko moje skusenosti s DPF.
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT
- Reklama
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
moj nazor na dpf je uplne rovnaky...zatial ho urcite necham tak, budem ho pravidelne vetrat, ked sa bude cistit a az bude odpisany tak uvidim podla toho, kolko bude stat novy a kolko profesionalne odstranenie.... pytal som sa aj mojho mechanika, ku ktoremu chodim s druhym autom a ten mi vravel, ze by ho urcite nevyberal, pretoze potom vraj urcite neprejdem cez emisnu a novy mi vraj vie zohnat max. do 500 eur, tak uvidim az to bude aktualne a dovtedy to s nim nejak vydrzim:)).....aj tak si ale myslim, ze to je najvacsia sprostost, aku kto kedy vymyslel
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Lenže AdBlue a močovina neodstraňujú DFP filter, zabezpečujú, že sa dokáže regenerovať pri nižšej teplote. Takýto systém používa aj Peugeot.papak13 píše:No ak mozem vyjadrit svoj osobny nazor na DPF je to ta najväcsia pi... co kto kedy to aut zacal montovat. Urcite by som to bral radsej ako ma mercedes a vlasne vsetky kamiony okrem scanie ze sa pridava mocovina do specialnej nadrze a ta vlastne zabezpecuje znizenie emisii vo vyfukovych plynoch na kamione vydrzi jedna nadrz cca 60litrov na 1250litrov nafty pricom liter mocoviny resp. odborne Adblue stoji cca 2eura.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Dnes som 1. krát spozoroval vypalovanie DPF filtra. Bolo to pri stave cca 890km. Ak som nejaké to vypalovanie doteraz neprehliadol, tak potom celkom slušný počet km na 1. vypalovanie.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Ak budes taky dobry tak to prosim ta odsleduj aky mas ten interval vypalovania. Ak by bol naozaj taky dlhy tak by si v opli zistil aky tam mas soft a urcite vsetci co maju s tym problemy by si ho isli dat prehrat.Xavier píše:Dnes som 1. krát spozoroval vypalovanie DPF filtra. Bolo to pri stave cca 890km. Ak som nejaké to vypalovanie doteraz neprehliadol, tak potom celkom slušný počet km na 1. vypalovanie.
Inak aspon u mna to tak funguje ze ak nespozorujes regenraciu tak po nej zivotnost oleja klesne od 1 do 3% podla toho o aky kilometrovy interval ide.
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92 kW SPORT
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
o.k., odsledujem. Ale podľa toho čo píšeš mi už jedna či dve museli prebehnúť, lebo životnosť oleja z pôvodných 98% pri preberaní klesla na 94%. A to som ešte nepozeral po dnešnej regenerácii. Potom som asi doteraz to vypalovanie nepostrehol. Dnes som to zistil podľa toho, že keď som zastal v práci na parkovisku bolo na voľnobehu 2.5l/h a smrdelo auto. Asi po 20s státia spotreba klesla na 0.4l/h, takže mi to stihlo i ukončiť. A tiež sa mi na rovinke do práce zdala spotreba pri 110 veľmi vysoká.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
U mňa si každých 450km sa vypaľuje DPF, mám 2.0l - 121kW
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Včera som postrehol ďalšie vypalovanie. Cestou domov z práce prebehla regenerácia. Trvala cca 18km. Stav tacho 2070 a aktuálna priemerka vzrástla z 5.5 na 6.3. Životnosť oleja sa nezmenila. Z tej priemerky usudzujem, že som už nejakú 1nespozoroval a medzičasom na diaľnici nepostreho., Sem tam som totiž spozoroval na dialnici, že vzrástla priemerka o cca 0.4-0.5l. Myslel som, že je to rýchlejšou jazdou, no po posledných 400km na dialnici priemerka nerástla a ostávala okolo 5.9. Z toho usudzujem, že vypalovanie najlepšie postrehnem na výraznom náraste priemernej spotreby, keďže aktuálku nesledujem stále. Som zvedavý kedy bude ďalšia. No ten nárast spotreby neteší Tak uvidíme, lebo mi zas postupne klesá a po ďalších 40km mám 5.8.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Včera ďalšie vypalovanie pri 2820km.Tentoraz som pozorne sledoval a žiadne vypalovanie medzitým nebolo. Takže interval 750km vcelku fajn.
Horšie je že mi zmizlo z jedného dňa na druhý z dojazdu 100km. Stál som na šikmej ploche, zvažujúcej sa do strany vodiča. Po naštartovaní mi ukazovateľ paliva samozrejme ukazoval menej, kedže nádrž bola naklonená. Po vyrovnaní auta sa hľadina ustálila, ukazovateľ stúpol. Problém nastal, že po vyrovnaní a prejdení ďalších cca 200km mi z dojazdu chýbalo oproti pôvodnemu 100km. Poviete si nič moc, veď to prerátava a isto vzrástla priemerná spotreba. Rozdiel je ten, že spotreba klesala. Z 5.9 som mal 5.7. Príde mi to čudné a nedokážem pochopiť, ako sa stratí cca 6l nafty tak,bez toho aby sa to prejavilo na náraste spotreby. Včera po natankovaní a prerátaní mi vyšla takto spotreba 6.3, miesto 5.8 čo bolo na PC. Miesto 860 km čo som mal dojazd pri predošlých nádržiach a 6l priemerke sa mi rezerva ohlásila pri 770km. Doteraz odchýlka voči PC bola cca 0.1l. Chýbalo presne tých cca 80-100km.Stalo sa Vám niečo podobné? Už som rozmýšlal aj nad tým, že či som nepoškodil nejakú hadičku prívodu, keďže sem tam urobím pár metrov po nespevnenej ceste, keď idem na ryby. Vyberám však len miesta, kde je cesta o.k. a mám aj krytku motora. Okrem toho podvozok som nikde nešuchol. Neviem pochopiť to, že dojazd klesol, no spotreba sa nezvýšila. Ešte čo sa toho týka. Poslednú nádrž sa mi zdala nafta menej kvalitná. Bola zo shell ako vždy, no z iného mesta a motor bol hlučnejší. Myslím si, že ak by to bola pravda, malo by sa to prejaviť v náraste spotreby.
Horšie je že mi zmizlo z jedného dňa na druhý z dojazdu 100km. Stál som na šikmej ploche, zvažujúcej sa do strany vodiča. Po naštartovaní mi ukazovateľ paliva samozrejme ukazoval menej, kedže nádrž bola naklonená. Po vyrovnaní auta sa hľadina ustálila, ukazovateľ stúpol. Problém nastal, že po vyrovnaní a prejdení ďalších cca 200km mi z dojazdu chýbalo oproti pôvodnemu 100km. Poviete si nič moc, veď to prerátava a isto vzrástla priemerná spotreba. Rozdiel je ten, že spotreba klesala. Z 5.9 som mal 5.7. Príde mi to čudné a nedokážem pochopiť, ako sa stratí cca 6l nafty tak,bez toho aby sa to prejavilo na náraste spotreby. Včera po natankovaní a prerátaní mi vyšla takto spotreba 6.3, miesto 5.8 čo bolo na PC. Miesto 860 km čo som mal dojazd pri predošlých nádržiach a 6l priemerke sa mi rezerva ohlásila pri 770km. Doteraz odchýlka voči PC bola cca 0.1l. Chýbalo presne tých cca 80-100km.Stalo sa Vám niečo podobné? Už som rozmýšlal aj nad tým, že či som nepoškodil nejakú hadičku prívodu, keďže sem tam urobím pár metrov po nespevnenej ceste, keď idem na ryby. Vyberám však len miesta, kde je cesta o.k. a mám aj krytku motora. Okrem toho podvozok som nikde nešuchol. Neviem pochopiť to, že dojazd klesol, no spotreba sa nezvýšila. Ešte čo sa toho týka. Poslednú nádrž sa mi zdala nafta menej kvalitná. Bola zo shell ako vždy, no z iného mesta a motor bol hlučnejší. Myslím si, že ak by to bola pravda, malo by sa to prejaviť v náraste spotreby.
Naposledy upravil(a) Xavier dne 30 srp 2012, 12:11, celkem upraveno 1 x.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Interval DPF pre vsetky dieslove motory!
Xaviere vypalování je nejlépe vičet na okamžité spotřebě ne průměrné. Zajímá mě těch 750km to jsi jezdil po dálnicích a silnicích 1 třídy s minimem startů?