1,4 Turbo 88 kw - chip
1,4 Turbo 88 kw - chip
Nazdarte... ak to tu je tak zmažte príspevok, ale nenašiel som nič konkretne či už niekto chipoval tento konkrétny motor 1,4 Turbo 88 kw, a či je komplet totožný s motorom 1,4 Turbo 103kw s inou mapou RJ alebo sú tam nejake zmeny oproti 88kw Ďakujem
- Reklama
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
Někde jsem četl, že A14NET a A14NEL se liší i velikostí truba, ale jistě to nevím. Každopádně nejde jen o motor, ale i zbytek hnacího řetězce. Zejména převodovka nebude připravená přenášet vyšší točivý moment.
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
tak som dosť zvedavý lebo aj prevodovka je 6 kvalt u oboch... tak preto sa pýtam lebo ma to zaujíma
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
V autosalonu mi řekli, že rozdíl je v řídících jednotkách a tedy i 12000 kč. v pořizovací ceně.
Obě varianty mají krouťák 200 Nm od 1850 ot.
88 kW má maximální točivý moment do 4200 ot.
103 kW ho umí podržet až do 4900 ot, ale je to pořád 200 Nm. Vyzkoušel jsem obě a rozdíl v tahu žádný. Za běžných podmínek ani nad 4200 ot. nejezdím, jen když to chci sem tam protáhnout ze zdravotních důvodů. Těch 103 kW si asi poradí o pár sekund déle do kopce, než se bude muset podřadit. Za těch 12000 mi to nestálo. Kdo rozumí výkonovým křivkám a průběhům by řekl asi víc.
Větší krouťák by asi přinesl změnu, ale osobně bych tento motor a další součásti netrápil větším krouťákem, a to proto, že 1,4 turbo jde utrápit i běžnou jízdou, když s tím člověk trochu začne blbnout.
Obě varianty mají krouťák 200 Nm od 1850 ot.
88 kW má maximální točivý moment do 4200 ot.
103 kW ho umí podržet až do 4900 ot, ale je to pořád 200 Nm. Vyzkoušel jsem obě a rozdíl v tahu žádný. Za běžných podmínek ani nad 4200 ot. nejezdím, jen když to chci sem tam protáhnout ze zdravotních důvodů. Těch 103 kW si asi poradí o pár sekund déle do kopce, než se bude muset podřadit. Za těch 12000 mi to nestálo. Kdo rozumí výkonovým křivkám a průběhům by řekl asi víc.
Větší krouťák by asi přinesl změnu, ale osobně bych tento motor a další součásti netrápil větším krouťákem, a to proto, že 1,4 turbo jde utrápit i běžnou jízdou, když s tím člověk trochu začne blbnout.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
Taky mám tento motor a než jsem Astru J šel objednat, tak jsem si zapůjšil 1.4 a 1.6 atmosféru, pak 1.4 Turbo a to 88 a i 103, jak píše Marek L, nenašel jsem v tom podstatný rozdíl proč připlácet 12 000Kč.
Po pročtení fóra a informace od dlouholetých automechaniků, kteří opravuji pouze OPEL, mi bylo řešeno, že u prvních Aster s 103kw praskaji pisty a tak když jsem nenašel rozdíl, vzal jsem si radši tu 88kw. Jinak to praskání pístu už se zde řešilo a jedná se o Astry 2009 - 2012/6.
- Co člověk dostal za 12 000Kč navác je 140k a tato motorizace má větší kotoučové brzdy ve předu, než 88kw.
- Od 2012/6 má 103kw zesílené písty mezi stítacímí krožkama.
- Jinou řídící jednotku SW.
- Turbo by mělo být zcela stejné, podle toho co jsem dohledal na netu.
- Převodovka je zcela totožná.
- Blok motoru apod, je stejný.
Jedna renovovaná Pražská firma dělá už řadu let chip motoru a dělají i tento 88kW, cena cca 10 000Kč a úprava na 220krouťák.
Osobně bych to ale nedoporučoval, můj mázor je takový, že nízkoobjemové motory a jejich konstrukce je na hranici a takovou úpravou motor vydrží max. 100 000km a bude OK a možná i dříve.
Po pročtení fóra a informace od dlouholetých automechaniků, kteří opravuji pouze OPEL, mi bylo řešeno, že u prvních Aster s 103kw praskaji pisty a tak když jsem nenašel rozdíl, vzal jsem si radši tu 88kw. Jinak to praskání pístu už se zde řešilo a jedná se o Astry 2009 - 2012/6.
- Co člověk dostal za 12 000Kč navác je 140k a tato motorizace má větší kotoučové brzdy ve předu, než 88kw.
- Od 2012/6 má 103kw zesílené písty mezi stítacímí krožkama.
- Jinou řídící jednotku SW.
- Turbo by mělo být zcela stejné, podle toho co jsem dohledal na netu.
- Převodovka je zcela totožná.
- Blok motoru apod, je stejný.
Jedna renovovaná Pražská firma dělá už řadu let chip motoru a dělají i tento 88kW, cena cca 10 000Kč a úprava na 220krouťák.
Osobně bych to ale nedoporučoval, můj mázor je takový, že nízkoobjemové motory a jejich konstrukce je na hranici a takovou úpravou motor vydrží max. 100 000km a bude OK a možná i dříve.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
I já děkuji za info Radimovi, v autosalonu se toho člověk moc nedověděl. Tenkrát jsem si vlastně za ušetřených 12000,- dokoupil infinity zvuk. (třeba) A dnes už vím, že tam měl být motor 1,6 - 132 kW vzhledem k váze vozu atd. Ale je jasné, že vše je otázka peněz.
Rozdíl v pořízení 88 kW a 132 kW byl katalogově tuším 40000,-. No bohužel.
Nová Astra K má 1,6 - 147 kW, je to vlastně top benzínový motor, když pomineme nějaké problémy s 1,4 T, tak podle ceníku z konce 2016 je rozdíl katalogové ceny 92 KW a 110 kw 30000,-
a rozdíl 92 kW a 147 kW masakrálních 90000,-
Ale odběhl jsem od tématu, pardon.
Rozdíl v pořízení 88 kW a 132 kW byl katalogově tuším 40000,-. No bohužel.
Nová Astra K má 1,6 - 147 kW, je to vlastně top benzínový motor, když pomineme nějaké problémy s 1,4 T, tak podle ceníku z konce 2016 je rozdíl katalogové ceny 92 KW a 110 kw 30000,-
a rozdíl 92 kW a 147 kW masakrálních 90000,-
Ale odběhl jsem od tématu, pardon.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 Turbo 88 kw - chip
Jinak vím o jedno případu v oblasti Brna, co ji majtel objednal v Oplu Merivu s motorem 1.4 T 88kw a čekal skoro naní 4 měs. jak přišla měla motor 103kw a od ho nechtěl (protože by musel doplácet a prodéjce nechtěl slevit). Odstoupit od smlouvy taky nechtěl, protoře auto nutně už potřeboval. Nakonec to dopadlo tak, že v neuvěřitelném čase 5 dnů mu motor vytáhli ven a dovezli komplet motor i s ŘJ s výkonem 88kw namontovali a bylo hotovo. No jem u tam nechali ty větší přední kotouče .
Jinak jsem mluvil s automechanikem co děla Oply už od revoluce a má svůj vlastní servis a pár lidí po 3 letech od koupi si pak tu 88 čip na 103 a jezdí dodnes, ale pouze změnou SW v ŘJ bez dalších úprav.
Hold ono je to o rtom jak se člověk stará a chová k motoru a celku jako auto.
Jinak jsem mluvil s automechanikem co děla Oply už od revoluce a má svůj vlastní servis a pár lidí po 3 letech od koupi si pak tu 88 čip na 103 a jezdí dodnes, ale pouze změnou SW v ŘJ bez dalších úprav.
Hold ono je to o rtom jak se člověk stará a chová k motoru a celku jako auto.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory