Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Tiez si myslim, ci to nebude nejaky plech napriklad okolo turba, ale pri vymene polomotora sa musi odpojit spojka (zotrvacnik).
http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/ ... 068,16043/
Polomotor je cislo 3: 55582744
http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/ ... 068,16043/
Polomotor je cislo 3: 55582744
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Reklama
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Nechaj si to este pozret nejakym dobrym mechanikom napr. na jame. Ja nemam dobru skusenost s diagnostikovanim pazvuku pocuvanim nad otvorenou kapotou v znackovom servise.mne v Opli Ondrik tvrdil, ze mojim zadnym brzdicom nic nie je a za 5 mesiacov mi ich v tom istom servise uz bez Ondrika na kulanciu vymenili ako vadne.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Ja by som to reklamoval este raz v povodnom servise vramci zaruky na montaz. Vyzera to na chybu montaze, nie je dovod na znicenu dvojhmotu pri tak malo km a prave hned po demontazi. Takze urcite by som nic neplatil a nekupoval novy zotrvacnik.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Bavil som sa s jednym technikom, aj to popocuval, podla neho to so zotrvacnikom nema nic spolocneho, zotrvacniky odchadzaju po xx tis km a nie po 40 tis, a ak je poskodeny, tak to bucha, klepoce furt a nie len pri starte pocas zohriateho motora, aj ked samozrejme sa to uplne neda vylucit. Skor podla neho ide o to, ze ak je motor zohriaty, tak je chyba v hydrosteloch, nastaveni ventiloch, mozno v olejovom cerpadle, resp. nekvalitnom oleji a poklese tlaku vo ventiloch. Skor mu to dava zmysel, nakolko robili ten motor tak sa nuka chyba prave z toho motora. Uvidim, co servis zisti, obavam sa, ze bude vykrucat a tlacit chybu niekde inde, ale budem tlacit aj ja.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Tlak oleja uvidia na diagnostike. Ventily by klepali hlavne pri studenom starte, ked idu bez oleja. Zvysuje sa frekvencia klepania umerne pridavaniu plynu (nieco v/na motore) alebo je konstantna (kryci plech)? Najhorse sa opravuju pazvuky, ktore naviac nevies odkial idu. Existuje na to aj opravarensky stetoskop, ale chce to skusenosti poznat casti po zvukoch. Mozes to najutubovat a dat sem link, ale najlepsie je to pocut nazivo. Ak ti tam nepomozu, skus nejakeho skuseneho mechanika, co sa vyzna.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Ako sa prejavuje to klepabie za studena? Mam diesel, no teraz v zime prvych 5 radeni, ak nejdem s plkynom uplne hemne, ci nestoji auto2-3 min volne beziace, taky klepavy zvuk. Take ako starsie diuesle. Pocujem to vzsdy az pri 1700 ot a vyssie. Ale ak idem s plynom uplne jemne tak nic. Km 74tis.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Problem_Motor_Valec
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=603Astra - R@SAG píše:Už to tu někde bylo psáno, motory 1.4 Turbo 103kW od roku 2009 - 2012 facefit, mají potíže s praskajícími válci, případně kroužky, od určitého data u těchto motorů, byla udělaná náprava.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Zdravim vas. Dnes som bol v servise, potvrdili po obhliadke, ze to je nakoniec a na moje prekvapenie predsa ten zotrvacnik, ktory je na nejakych pruzinach, ktore ziskali uz nejaku volu a cele to tam zacina nedosadat. Zatialo to robi len pri startoch zohriateho motora, ale postupne by sa rachot zvacsoval. Snazil so m im vnuknut aj ine mozne priciny, ale nebrali ohlad. Podla nich zotrvacnik.
Som uz fakt z toho zufaly, za posledny polrok, po vyprsani dvojrocnej zaruky, tretia fatalna porucha (rozbite piesty, valce, vymena polomotora - derava vodna pumpa - rozhegany zotrvacnik). Uz si len do p... pockam, co bude dalej ...Myslim si, ze po týchto skúsenostiach tam tikaju same casovane bomby.
Podla servisu tieto zotrvacniky su takisto slabina istých rocnikov Astier J a skoro odchadzaju (u mna po 42 tis), a Opel na to nastastie dava udajne vysoku kulanciu. Uvidim, kolko ma to cele vyjde. Ja som takisto nezavisle kontaktoval centralu Oplu, ziadam 100 % a takisto som im nandal, ze mi predali auto - šmejd. Ozvem sa.
Som uz fakt z toho zufaly, za posledny polrok, po vyprsani dvojrocnej zaruky, tretia fatalna porucha (rozbite piesty, valce, vymena polomotora - derava vodna pumpa - rozhegany zotrvacnik). Uz si len do p... pockam, co bude dalej ...Myslim si, ze po týchto skúsenostiach tam tikaju same casovane bomby.
Podla servisu tieto zotrvacniky su takisto slabina istých rocnikov Astier J a skoro odchadzaju (u mna po 42 tis), a Opel na to nastastie dava udajne vysoku kulanciu. Uvidim, kolko ma to cele vyjde. Ja som takisto nezavisle kontaktoval centralu Oplu, ziadam 100 % a takisto som im nandal, ze mi predali auto - šmejd. Ozvem sa.
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Po vymene dvojhmoty je to uz ok? Videl si ju po demontazi, mala nejake poskodenie?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Problem_Motor_Valec_1.4 Turbo 103kW / 140k
Zdravim vas. Dvojhmotny zotrvacnik vymeneny. Nemal ziadne poskodenie, len bola nejaka vola medzi tymi dvoma castami, a to sposobovalo ten hluk. Inak ozubenie vsetko OK. Po atakovani vyrobcu a servisu sa mi podarilo vybavit 80 % kulanciu (70 % vyrobca, 10 % servis), mna to vyslo cca 185 €. Malo, vela, tazko povedat. V cene bola zahrnute aj nastavenie geometrie, zbiehavosti kolies na prednej naprave. Rachotenie pocas startu zohriateho motora zmizla. Takze sa zdalo, ze vsetko bude uz konecne Ok. Omyl !!! Aby toho nebolo malo......po prejdeni asi 300 km od vymeny zotrvacnika, vsetko pohode, sme sa dnes vybrali do Ikeii. Pakovacich miest malo, takze som kruzil na jednotke, dvojke do kolecka, trosku vyssie otacky vyssie tlaky. Zrazu s pod kapoty husty biely dym, sladky zapach. Po zastavení a obhliadke mi bolo janse, ze opat unika niekde chladiaca kvapalina, rozstriekana vsade mozne. Nieco tam opat povolilo, nieco nedotiahli, su to proste fusery, nic viac nic menej. Na jesen mi menili vodnu pumpu, ked som mal identicke problemy, chodil som tam ako na klavir, teraz nechapem co to zacalo znovu. Som z toho uz maximalne unaveny, asi uz je to na sudneho znalca...