Astra K recenze
Re: Astra K recenze
Astra - R@SAG: Usb vzadu mozes mat aj ty. Naklady do 10eur a praca pol hodka. Ak by si sa podujal, rad ti poradim. Tiez som tuto moznost videl v ponuke K-cko. Je to ale priplatkovka i ked sa bavime o cca 40eurach takuto vec "made in china" by aspon v dyn a ino mohli davat uz standard. Ale nefrflem, myslim si, ze vybava astry K je velmi dobra a bohata.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra K recenze
Vím, že se to dá dodělat, ale nemám moc odvazu se hrabat v autě v záruce a nejsem až tak zručný v těchto věcech . No co bych ale rád vyzkoušel, je se projet aspoň na víkend v Astře K a zjistit jízdní vlastnosti a hlavně motor 1.4 Turbo. Co mě i nadále láka si vyzkoušet METRIX přední světla , okolik jsou lepší než mí Bi-Xenony.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra K recenze
Tak zde je test Astry K s motorem 1.0 Turbo. Musel jsem to trochu upravit, aby to tu bylo možno vložit.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra K recenze
Recenze jsou dost pozitivni prakticky vsude. Ja jsem hlavne zvedav na prodejni cisla
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: Astra K recenze
Vcera som mal moznost velmi kratko vyskusat K-cko. Siel som sa nahlasit do servisu a mali ho pred vchodom, tak som absolvoval kratsiu jazdu. Motor 1,4t 150ps vybava innovation s LED matrix. Bola to kratsia jazda, dlhsiu jazdu a skusku matrixov v tme by som este rad absolvoval. No moje prve pocity su nasledovne. Interier, vypracovanie, pouzite materialy vyborne. Vyhlad z vozidla je prefektny, konecne ten stlpik tam nezavadzia. Pristrojovka je prehladna, volant sedi tak isto ako v J-cku, s tym, ze sa mi koza zdala prijemnejsia. Tlacidla na volante som nevyuzil za tu kratku jazdu, ale ja by som s nimi problem nemal. Velmi rychlo by som si zvykol na ich rozmiestnenie i velkost. To iste stredovy panel. Tu by som jedinu zmenu videl v tom, ze teraz ked mam zaradenu 3, ci 5ku tak prstami dociahnem na nastavenie teploty a jej ovladace. V k-cku su osadene asi o 2cm hlbsie, takze moja ruka bola na ne kratak. Ale to je v pohode. Motor a jazdne vlastnosti z tych 5-6km neposudim. Motor bol velmi tichy, mal cca 250km a studeny, takze som siel len pozvolnym zrychlenim max do 3tis. Odhlucnenie suprove, ale zase 3 roky som v benzine nesedel Riadenie je tuhsie, konecne nie je preposilovane. Velke plus mu davam. Akurat v mensej zakrutke sa mi zdalo, ze mi troska elektronika zasiahla do volantu. Malo to i sledovanie pruhov. Po tejto stranke autu nemozem nic vytknut. Je podla mojej chuti. Miesta za vodicom bolo dost. Pri mojom nastaveni som mal asi o 5cm viacej miesta ako v J-cku. Posed, sklon operadla ako i calunenie vyborne. Za interier, priestor ma u mna K-cko 1ku. Vonkajsok nebudem hodnotit, vec vkusu. Najvacsou slabinou, ale doslova slabinou je kufor auta. Na ukor baterie v kufri a vyfuku napriec je dno kufra ploche. Preto auto s dojazdovkou ako to vcera skusane nema 370l, ale ovela menej. Odhadom cca 300, kedze to dno s rezervou odobralo velmi vela z kufra. Toto a madlo kufra je najvacsie minus K-cko. Auto bez rezervy, ci dojazdovky si ja neviem predstavit. A na rovinu. Na kazdodenne vozenie vzduchu je 300l kufor ok. Ale ak zvazim to, ze na 90% mam v kufri daku rybarsku tasku, vybavu, drobec nejake veci, tak toto by bolo dost velkym otaznikom co s kufrom. To iste v pripade dovolenky. Na cestu do chorvatska by som asi s lepiacou sadou nesiel. No do 300l kufra co sa da dat? Zial tu zase maly dakeho zaskodnika vo vyvoji. Radsej mohli auto natiahnut o 5-10cm, ale dat mu 400l kufor nezavisly od rezervy.
Celkovo by som vsak auto bral. mne sa velmi paci a pri zaujimavej cene by som sa pravdepodobne aj nalomit dal
Ale jednoznacne s LEDmi. Aj vcera za zapadu slnka-polosero bolo vidiet, ako daleko osvetluju tabule ked neslo nic oproti. Hadam sa mi ich najblizsie podari vyskusat.
Celkovo by som vsak auto bral. mne sa velmi paci a pri zaujimavej cene by som sa pravdepodobne aj nalomit dal
Ale jednoznacne s LEDmi. Aj vcera za zapadu slnka-polosero bolo vidiet, ako daleko osvetluju tabule ked neslo nic oproti. Hadam sa mi ich najblizsie podari vyskusat.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Astra K recenze
Ano kufor je velmi maly. Asi aj preto, ze posunuli zadne sedacky viac do kufra, aby bolo viac miesta na kolena a potom ako pises, vzadu je baterka na miestach, kde sa obycajne dava vyrez na rezervu, Tym padom je rezerva v kufry, ako ked mas nadrz na LPG. Aj to potvrdzuje, ze LPG uz nebude v ponuke. A teraz som si uvedomil, ze nebude ani 1.6i ani 1.6T.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Astra K recenze
Dufam ze ohladom LPG su to len plane reci a nakoniec LPG bude v ponuke. Nad novym kombi s LPG by som velmi vazne uvazoval, uz len kvoli mensej hmotnosti. To jedine mi na J-cku vadi.
Astra J ST, 1.4 103kw, cosmo, LPG
Re: Astra K recenze
Jedine ak pre 1.4i. Pre priame vstreky to bude drahe. Cena by mohla byt rovnaka ako diesel. Skor predstavia nieco na CNG podla vzoru VW a Mercedesu. CNG je teraz trend. Nedavno predstavila Kofola svoju kamionovu flotilu na CNG, v mestach jazdia busy na CNG atd.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Astra K recenze
CNG je fajn, aj ked si myslim ze je to narocnejsia technologia. Tankuje je sa na cca 200barov {ak sa nemylim} a LPG na cca 7.5barov.blesk píše:Jedine ak pre 1.4i. Pre priame vstreky to bude drahe. Cena by mohla byt rovnaka ako diesel. Skor predstavia nieco na CNG podla vzoru VW a Mercedesu. CNG je teraz trend. Nedavno predstavila Kofola svoju kamionovu flotilu na CNG, v mestach jazdia busy na CNG atd.
A co je velka nevyhoda, siet CNG cerpaciek
edit: oprava toho tlaku
Zafira-C Cosmo 1.4T 103kW LPG ( B14NET ) 8/2015
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
ex: Astra-G Caravan Classic 1.4 66kw ( Z14XEP ) 9/2005 LPG prerabka 9/2012
Re: Astra K recenze
Dnes jsem se poprvé seznámil s Astrou K naživo. Prohlédl jsem si ji z venku - nejvíce to zakončení u pátých dveří. Je tam kus černé plochy - ve skutečnosti to vypadá lépe než na fotkách. Uvnitř jsem jen chvilku poseděl, seřídil si sedačku pro sebe a zkusil se posadit za sebe. Musím potvrdit, že je na zadních sedačkách o poznání více místa než v J-éčku. Palubovka, volant, přístroje atd. = fakt dost dobrý. Kufřík takový malinký. Takže až bude za 3 roky SEDAN, bude můj favorit. .
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015