Stránka 1 z 9

jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Cosmo

Napsal: 08 črc 2015, 12:31
od jsvelta
Po rokoch používania Astra G som sa rozhodol na zmenu. Stanem sa súčasťou rodiny Astra J

Auto bolo objednané 24. 6. 2015 cez opel.cz

Objednal som toto:
Opel Astra J Sports Tourer

Motor: B 1.6 SHL (125 kW / 170 hp) AT6
Barva: Metalická Black Carbon Flash
Interiér: Lace Jet Black
Kola: Ráfky z lehkých slitin 18" X 8,0; vícepaprskové
Standardní výbava: Cosmo

Výbava na prianie:
1) Zatmavená boční a zadní okna

2) Sada obvodové ochrany
a) Elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
b) Varování pro slepý úhel
c) Pokročilý parkovací asistent Park Pilot (senzory vpředu a vzadu)

3) Koberec Zavazadlového Prostoru

4) Systém FlexRide s plynulou regulací tlumičů CDC

5) Elektrická parkovací brzda včetně posuvné přední loketní opěrky s úložným prostorem ve středové konzoli a doplňkovým osvětlením interiéru

6) Elektrická zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

7) Sada Cosmo Premium
a) Alarm s rozšířenými funkcemi: snímač pohybu uvnitř vozidla, snímač náklonu vozidla, houkačka alarmu s vlastním napájením, elektronický systém proti krádeži s detekcí neoprávněného vniknutí, čtecí lampičky vzadu, sluneční clona s osvětleným zrcátkem, dvoustupňové zamykání vozidla Deadlock
b) Audiosystém Navi 950 Europe: mapové podklady pro celou Evropu, 7" barevná obrazovka, AUX konektor, Bluetooth a IntelliLink konektivita, Střešní anténa ve tvaru ploutve, Tempomat s omezovačem rychlosti, USB konektor, 6 prémiových reproduktorů, Ovládání audiosystému na volantu
c) Prémiová sada pro přední světla AFL: Adaptivní Bi-Xenonové světlomety, Automatické přepínání světel s detekcí tunelu, Automatické seřízení světlometů, Dešťový senzor, Optická a osvětlovací sada, Technologie AFL+, Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, Vysokotlaké ostřikovače předních světlometů, Automatická dálková světla, LED denní svícení

8) Bezpečnostní šrouby kol

9) Ergonomická přední sedadla AGR

10) Zadní parkovací kamera

11) Vyhřívání volantu včetně vyhřívání předních sedadel

12) Ochranný kryt motoru

13) Sada Driver Assistance
a) Indikace vzdálenosti
b) Přední kamera Opel Eye
c) Rozpoznávání dopravních značek

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 Turbo 125 kW / 170 hp AT6 - C

Napsal: 08 črc 2015, 12:32
od jsvelta
Zaujímalo by ma, aké "Informační centrum řidiče" v tom aute bude. Dúfam, že kombinované. A ešte by ma zaujímalo, či tam bude tá chrómované koncovka výfuku :-)

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 Turbo 125 kW / 170 hp AT6 - C

Napsal: 08 črc 2015, 13:12
od Astra - R@SAG
Informační sytém řidiče, tam bude kombinovaný a koncovku výfuku by ti měl ověřit prodéjce. Jinak to bude pěkná Astra a dnes už bych asi taky šel i do jiných příplatkových věcí co nemám, jako zadní parkovací kameru a adaptivní tempomat.

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 Turbo 125 kW / 170 hp AT6 - C

Napsal: 08 črc 2015, 13:17
od jsvelta
Po dvoch týždňoch je auto v stave 25, neboli vůz byl výrobou přijat, schválen a vůz nemá žádné chyby ve specifikaci, které by bránili jeho fyzické výrobě.

Aké máte skúsenosti s týmto motorom?
Aké máte skúsenosti s AT6?

To čakanie je nekonečné :cry:

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 Turbo 125 kW / 170 hp AT6 - C

Napsal: 08 črc 2015, 14:51
od Astra - R@SAG
Tím čakáním už jsem si prošel v roce 2006 a letos znova, hodl to je daň za auto podle svých představ :) :) . Už se ti to kráti, ještě 3 měs. a bude doma ;) ;) .

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Co

Napsal: 13 črc 2015, 22:39
od jsvelta
K dodaniu auta ostáva ešte veľa týždňov, ale zaujímali by ma ako správne zabehnúť toto auto.
Ja som ešte nemal auto s turbom, priamým vstrekovaním, ani automatickou prevodovkou.

Teda ako správne zabehnúť 1.6 SIDI s AT6?

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Co

Napsal: 14 črc 2015, 07:04
od Astra - R@SAG
Ahoj, už toho tu bylo napsáno dost, ono je to jedno o jaký turbo motor se jedná, něco zde - http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=452 a jinak klasicky prvních cca 1500 - 2000km moc motor nevytáčet, aby si sedli všechny díly v motoru, pak už je to jedno a je možné využívat plný rozsah otáček apod. Projdi si sekci motory. Taky jsem měl strach s turbo motoru, jak se k němu chovat apod. Dnes už mám bezmála 5500km a jezdím, tak jak mi bylo porazeno kolegy zde na fóru a pohoda, hlavně je turbo dochlazovat a nevypínat motor ihned a popřípadě motor vytáčet do vyšších otáček až po zahřátí na provozní teplotu. Po nastartování počkat, až rafička otáček spadne na 800 (cca 30 sekund) a pak se pomalu rozjed. No dnes už v tom nehledám žádnou vědu, ale byl jsme na tom asi jako ty a ostatní co přešly na turbo motory :D :D :D .

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Co

Napsal: 14 črc 2015, 08:37
od jsvelta
U mňa sa to ešte komplikuje tým automatom. Mám zo začiatku radšej radiť ručne, alebo to nechať na tom automate a len nemať ťažkú nohu.

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Co

Napsal: 14 črc 2015, 12:41
od Astra - R@SAG
No na to já osobně neumým odpovˇědět, protože mám nabuál a to 6st., napiš SZ uživateli Honzina, ten by ti mohl pomoci, mě osobně hodně pomohl při výberu motoru apod.

Re: jsvelta - Astra J ST - 1.6 SIDI 125 kW / 170 hp AT6 - Co

Napsal: 14 črc 2015, 22:42
od kotek
Dochlazovaní turba - při přejímce vozidla mi bylo taky kladeno na srdce, abych tak činil. Ale jak dochlazovat, když např. na dálnici zastavím v koloně a "autostop" vypne motor. To mám jako vyrušit tuto vymoženost ???? Vždyť si z nás dělají prdel. Auto plné elektronických fičurinek, ale tohle nějak nedomysleli. Už vidím, jak tohle řeší nějaká ženská za volantem !