Astra ST 2.0 CDTI 121KW
Napsal: 08 bře 2015, 20:25
Po hodně dlouhé době jsem se konečně dokonal k tomu, abych sem přidal i naší astru.
Vyrobená na konci roku 2013 (modelový rok už 14-po fl.)
Motor: 2.0 CDTI 121KW-350NM.
Výbava: Cosmo+nějaké další vychytávky: Adaptivní bixenony, vyhřívání předních sedaček včetně volantu, ergonomická přední sedadla (bez vysunovacího sedáku).
Spotřebu mám někde mezi 5.6 až 7 litry, nejčastěji se motám kolem 6.4 (PC ukazuje o 0.3 míň, takže ukazuje 6.1). Dost tomu pomáhá dlouhé zpřevodování, hlavně na dálnici člověk ocení při 6tce nějakých 2200 ot/min a klid v kabině.
Častý problém novinářů s "přetlačítkováním" jsem překonal asi za 3 hodiny . Třeba propojení mobilu s autem mi funguje skvěle, intuitivní ovládání, jediná škoda je, že nejde zobrazit text SMSky. Rozumět je přes palubní mikrofon velmi dobře.
V čem ale novináři nelhali je kvalita předních ergonomických sedadel a hlavně opel AFL, který umí velmi pěkně zpříjemnit noční jízdu.
Foto zde: http://prdolavv.rajce.idnes.cz/Astra časem doplní (snad ) více fotek.
Vyrobená na konci roku 2013 (modelový rok už 14-po fl.)
Motor: 2.0 CDTI 121KW-350NM.
Výbava: Cosmo+nějaké další vychytávky: Adaptivní bixenony, vyhřívání předních sedaček včetně volantu, ergonomická přední sedadla (bez vysunovacího sedáku).
Spotřebu mám někde mezi 5.6 až 7 litry, nejčastěji se motám kolem 6.4 (PC ukazuje o 0.3 míň, takže ukazuje 6.1). Dost tomu pomáhá dlouhé zpřevodování, hlavně na dálnici člověk ocení při 6tce nějakých 2200 ot/min a klid v kabině.
Častý problém novinářů s "přetlačítkováním" jsem překonal asi za 3 hodiny . Třeba propojení mobilu s autem mi funguje skvěle, intuitivní ovládání, jediná škoda je, že nejde zobrazit text SMSky. Rozumět je přes palubní mikrofon velmi dobře.
V čem ale novináři nelhali je kvalita předních ergonomických sedadel a hlavně opel AFL, který umí velmi pěkně zpříjemnit noční jízdu.
Foto zde: http://prdolavv.rajce.idnes.cz/Astra časem doplní (snad ) více fotek.