Opel Astra Sedan 1,6 SIDI Turbo
Napsal: 02 bře 2015, 14:24
Pozdravujem Vás všetkých. Uplynul 1 rok, čo som si prevzal vytúženú ASTRU SEDAN COSMO 1,6 SIDI TURBO. Moje predchádzajúca ASTRA G 1,4 Twinport 66 kW bola posunutá novému majiteľovi. Výber motorizácie a samotnej výbavy bol dlhodobý, niekoľkomesačný proces. Verzia SEDAN sa mi zapáčila hneď ako som ju prvýkrát zbadal v premávke; vtedy som zistil, že je čas na výmenu...
Fórum ASTRA-J.CZ mi bolo veľmi nápomocné pri rozhľade o možnostiach pri objednávke a kúpe auta a doteraz som jeho častým návševníkom (odteraz registrovaným užívateľom).
Vybral som si takú konfiguráciu, s ktorou som aj po 1 roku spokojný a vybral by som si ju aj dnes ( identická konfigurácia už nie je možná).
Po zrelej úvahe som si vybral voliteľnú výbavu:
Alarm
Dojazdové koleso
El. parkovacia brzda
Ergonomické predné sedadlá
Flex Ride podvozok
Komf. Sada pre zadné sedadlá
Kontrola tlaku v pneu ( neskôr som ju vylúčil)
Metalíza mahagony
Odnímateľné ťažné zariadenie
Ochranná sada
Sada Innovative (svelá AFL, hands free, NAVI 600- auto došlo s už NAVI 650 (7 repro))
Športový podvozok
Vyhr. Sedadlo a volant
OPC Line pedále
Čakacia doba na auto bola 62 dlhých dní, po ktorých som si ASTRU konečne prevzal. Najazdil som 17 000 km, čaká ma garančná prehliadka.
Motorizácia 1,6 Turbo 125 kW s manuálnou prevodovkou bola kľúčovým prvkom konfigurácie. Zmena oproti pôvodnej 1,4 66kW bola značná. Pri skúšobných jazdách s predvádzacím 1,4 Turbo 103 kW som sa uistil, že môžem ísť výkonovo hore. Počas prvých mesiacov som mal pocit, že motor je každým dňom silnejší. Aj v súčasnosti som s výberom veľmi spokojný, verím že naďalej budem mať s jazdou len radosť.
Fórum ASTRA-J.CZ mi bolo veľmi nápomocné pri rozhľade o možnostiach pri objednávke a kúpe auta a doteraz som jeho častým návševníkom (odteraz registrovaným užívateľom).
Vybral som si takú konfiguráciu, s ktorou som aj po 1 roku spokojný a vybral by som si ju aj dnes ( identická konfigurácia už nie je možná).
Po zrelej úvahe som si vybral voliteľnú výbavu:
Alarm
Dojazdové koleso
El. parkovacia brzda
Ergonomické predné sedadlá
Flex Ride podvozok
Komf. Sada pre zadné sedadlá
Kontrola tlaku v pneu ( neskôr som ju vylúčil)
Metalíza mahagony
Odnímateľné ťažné zariadenie
Ochranná sada
Sada Innovative (svelá AFL, hands free, NAVI 600- auto došlo s už NAVI 650 (7 repro))
Športový podvozok
Vyhr. Sedadlo a volant
OPC Line pedále
Čakacia doba na auto bola 62 dlhých dní, po ktorých som si ASTRU konečne prevzal. Najazdil som 17 000 km, čaká ma garančná prehliadka.
Motorizácia 1,6 Turbo 125 kW s manuálnou prevodovkou bola kľúčovým prvkom konfigurácie. Zmena oproti pôvodnej 1,4 66kW bola značná. Pri skúšobných jazdách s predvádzacím 1,4 Turbo 103 kW som sa uistil, že môžem ísť výkonovo hore. Počas prvých mesiacov som mal pocit, že motor je každým dňom silnejší. Aj v súčasnosti som s výberom veľmi spokojný, verím že naďalej budem mať s jazdou len radosť.