Astra 1,4 - 103 kw - LPG - hatchback
Napsal: 29 čer 2013, 23:24
Zdravím na fóru,
tak jsem se zařadil mezi majitele nové astry, konkrétně 1,4 (103 kw) a tovární LPG (systém LANDIRENZO), barva Dark Mahogany, výbava Enjoy a navíc:
Sada Enjoy: palubní počítač vč. kontrolního systému (bohužel až po objednání jsem se dověděl, že s továrním LPG se počítač nedodává, první zklamání), přední mlhová světla, volant potažený kůží, dvouzónová automatická klimatizace
Optická a osvětlovací sada 1: dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, automatické přepínání světel s detekcí tunelu
Ochranná sada: elektricky vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, části zrcátek s černým leskem (asi jsem slepý, ale nevím co se tím prakticky myslí), pokročilý parkovací asistent, varování pro slepý úhel
Denní svícení LED
Posuvná loketní opěrka vpředu s přihrádkou v přední konzole
Díky LPG je navíc jako bonus víceúrovňový zavazadlový prostor - "falešná" podlaha
S autem jsem zatím naprosto spokojený, už mám najeto cca 3500 km, ale přeci jenom jsem narazil na pár drobností, které mi celkový dojem trochu kazí. V první řadě je to absence palubního počítače, chápu je to daň za úspornější jízdu, ale že to nějak neumí vymyslet... Docela mě překvapilo, že při pokročilém parkovacím asistentu se mi displeji zobrazuje pouze přední indikace vzdálenosti od překážky, nikoliv ta verze vpředu a vzadu (asi je to tím chybějícím počítačem). Při dešti a nastavené automatické distribuci vzduchu v kabině, bez klimatizace, se zamlžují skla, takže musím manuálně nastavit alespoň minimální úroveň větráku, to by si také mohlo nějak hlídat. Dále bych zrušil tu nakládací hranu do kufru, je neustále plná prachu a špíny, nikdy jsem to na autě neměl a už to taky víckrát na autě nechci. Někdy nechápu fungování denního svícení, např. při vyjetí z tunelu mu trvá i několik kilometrů než si uvědomí, že může zhasnout plná světla a rozsvítit denní.
Zmíněné negativy nejsou zase tak závažné, abych s tím nemohl žít, takže převládá celková spokojenost. Skvěle funguje varování na slepý úhel a také jsem velice spokojen s velikostí toroidní nádrže na LPG, vejde se do ní cca 38 dm3 plynu. Sice falešná podlaha musí být zvednuta do nejvyšší úrovně, což u hatchbacku sebere hodně z kufru, ale nákup se mi tam vejde, víc nepotřebuji
tak jsem se zařadil mezi majitele nové astry, konkrétně 1,4 (103 kw) a tovární LPG (systém LANDIRENZO), barva Dark Mahogany, výbava Enjoy a navíc:
Sada Enjoy: palubní počítač vč. kontrolního systému (bohužel až po objednání jsem se dověděl, že s továrním LPG se počítač nedodává, první zklamání), přední mlhová světla, volant potažený kůží, dvouzónová automatická klimatizace
Optická a osvětlovací sada 1: dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, automatické přepínání světel s detekcí tunelu
Ochranná sada: elektricky vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, části zrcátek s černým leskem (asi jsem slepý, ale nevím co se tím prakticky myslí), pokročilý parkovací asistent, varování pro slepý úhel
Denní svícení LED
Posuvná loketní opěrka vpředu s přihrádkou v přední konzole
Díky LPG je navíc jako bonus víceúrovňový zavazadlový prostor - "falešná" podlaha
S autem jsem zatím naprosto spokojený, už mám najeto cca 3500 km, ale přeci jenom jsem narazil na pár drobností, které mi celkový dojem trochu kazí. V první řadě je to absence palubního počítače, chápu je to daň za úspornější jízdu, ale že to nějak neumí vymyslet... Docela mě překvapilo, že při pokročilém parkovacím asistentu se mi displeji zobrazuje pouze přední indikace vzdálenosti od překážky, nikoliv ta verze vpředu a vzadu (asi je to tím chybějícím počítačem). Při dešti a nastavené automatické distribuci vzduchu v kabině, bez klimatizace, se zamlžují skla, takže musím manuálně nastavit alespoň minimální úroveň větráku, to by si také mohlo nějak hlídat. Dále bych zrušil tu nakládací hranu do kufru, je neustále plná prachu a špíny, nikdy jsem to na autě neměl a už to taky víckrát na autě nechci. Někdy nechápu fungování denního svícení, např. při vyjetí z tunelu mu trvá i několik kilometrů než si uvědomí, že může zhasnout plná světla a rozsvítit denní.
Zmíněné negativy nejsou zase tak závažné, abych s tím nemohl žít, takže převládá celková spokojenost. Skvěle funguje varování na slepý úhel a také jsem velice spokojen s velikostí toroidní nádrže na LPG, vejde se do ní cca 38 dm3 plynu. Sice falešná podlaha musí být zvednuta do nejvyšší úrovně, což u hatchbacku sebere hodně z kufru, ale nákup se mi tam vejde, víc nepotřebuji