Stránka 1 z 3

Astra J BiTurbo

Napsal: 09 říj 2018, 13:59
od truck123
Zdravim vsetkych... som novym majitelom Astra J ST BiTurbo r.v.2015 70000 KM, Snad mi niekto poradi, ako sa starat....

Obrázek
Obrázek
Obrázek

No natrapil som sa, kym som tam tych par foto dostal..
Dakujem za rady, kazda sa zide. Flexride, AFL,Infinity,19 original Conti, este som kupil 17 zimne 225 50 Sottozera, ties original fabricky zlozene nove, na dvoch kolesach, ani nieje zavazie. Zatial sa z autom len zoznamujem, po najazdeni este iba 3000km, mozem povedat, ze je viac toho, co mi vyhovuje nez zapornych veci, no uz teraz viem, ze jej drobne nedostatky odpustim. Je to skvele auto a verte, ze porovnavat mam s cim,ako pisal kolega.. trosku traktor,ale staci sa pohnut z miesta a vsetko sa meni, naladit kvalitnu hudbu, prepnut na sport, zahriat dve turba a zatlacit pedal na podlahu, mnoho TDi, nechape co sa deje..prijemny pocit, alebo prepnut na TOUR, zjemnit hudbu.. dat sa do pohody, sledovat okolitu prirodu, ano znie to nadnesene, ale zatial taketo pocity mam s tejto astri.
To spodne lizatko islo dolu hned, vobec tam nechyba,nove brzdy, filtre a olej okamzite, pouzivam YACCO, vsetky zaznami v autorizaku overene a mimochodom, olej menim jar.. jesen, bez ohladu na km.. vela nenajazdim nemam kedy, moj nik hovori za vsetko aj o zdroji paliva z A..D pump. predbezny plan.. skratene radenie a nejaky solidny cip, chcem to dostat niekam na 240PS 460NM. Dlho som to auto hladal, chcel som nieco nenapadne.. myslim ze sa podarilo.

Regeneracie DPF zatial, medzi 700 az 900km a trva to 10..15 min.perfektne myslim, viem si to odsledovat, Mimochodom aste som zabudol, riesil som preventivne mimotelove precistenie palivovej sustavy.. vstrekov Techronom, korekcie neboli zle, ale teraz su v hodnotach noveho auta.
Tak na teraz asi vsetko, budem rad, ak sa vyjadria ti, co s takymto autom ziju, naco si dat pozor, co cakat...

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 09 říj 2018, 19:47
od milosh
Vítej na fóru a přidej pár fotek 8-)

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 10 říj 2018, 07:28
od Astra - R@SAG
Vítej u nás, tak takových modelů tu moc opravdu není, ale budeme rádi, jak se podělíš o zkušenosti, zážitky, a pár fotografií Astry.

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 10 říj 2018, 19:29
od tomax
Ahoj, vitej. Ja mam Biturbo jako firemni traktor. Me zkusenosti popisu nize...

- menit olej/filtr kazdych 10-15tis. km (jinak to strasne hlasite nytuje a nejede to)
- motor je dost citlivy na kvalitu naftu (lepsi nafta = tissi motor, vyssi vykon, delsi interval vypalovani DPF)
- prevedovka v zime moc nechce lehce radit, po nastartovani doporucuji zaradit vsechny rychlosti nahoru a dolu a pak teprve vyrazit (trosku se to promaze)
- pokud muzes, vymen v prevodovce olej drive nez je servisni interval
- prvni rychlost je hrozne dlouha a pri dojizdeni do krizovatky tam nejde 1 nacpat bez meziplynu (do rychlosti 20km dam meziplyn a strkam jednicku, dvojka by chcipla motor)
- nechat si vystrikat kabely proti kunam (auto jim chutna na muj vkus az moc, uz jsem mel tu cest)
- zadni brzdy se casto lepi, doporucuji poradne vycistit a namazat ulozeni desticek
- pokud casto akcelerujes na plny vykon, priprav se na vymenu polosy u spolujezdce (cena 20-25tis Kc, mel jsem to v 90tis. km, unavene klouby vibrovaly pri akceleraci)
- nesetri na pneumatikach, auto je dost tezke (Nokian totalne zklamal, ted mam 235/45R18 98Y Continental PREMIUM CONTACT 6 a 235/45R18 98V Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE G1 => naprosta spokojenost pro lidi co se radi svezou svizne)
- auto ma oproti beznemu J snizeny podvozek a predni gumove lizatko neustale reje v zemi (lizatko jsem rozlomil 3x az jsem ho uplne vyhodil)
- DPF je umisteno daleko od motoru, vypalovani trva dost dlouho (vypalovani odhalis na posledni zalozce top spotrebicu, auto si zapina jako zatez vyhrivani zadniho skla, nebo to poznas pri deceleraci kdy auto dost cuka dopredu dozadu)
- pokud zjistis vypalovani DPF kdyz dojedes domu, nevypinej motor (bud se jed jeste projet nebo to nech vypalit na miste)
- automaticke prepinani dalkovych nefunuguje dobre, na dalnici stale oslnuje kamiony v protismeru (a vypinani/zapinani na pacce dalkoveho/potkavaciho svetla vymyslel ultrakokot, takze to vypinam normalne na kulatem prepinaci na palubce vedle volantu)

Vice me ted nenapada... kdyby jsi neco jeste chtel, tak se ptej :)
polo-osa.jpg

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 11 říj 2018, 14:39
od blesk
Skoda tech poloos, daval jsi originaly? 25 je docela dost za jednu?
Ke xenonum. Kdyz je prepnu do polohy 2 na kruhovem ovladaci, tak me problikavaji, asi je to oslnuje a asi tedy sviti furt stejne. V poloze auto, asi smeruji kuzel podle potreby, nikdo neprobikava.

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 13 říj 2018, 10:59
od tomax
Motor ma 400Nm, takze se to nekde projevit muselo. 25tis kc bylo vcetne prace v autorizaku za jednu poloosu, normalni servis by to zvladl za 20-22tis. Osa byla originalni nahradni dil (z repase) a poskozena poloosa se posila do Nemecka (na repas pro nekoho jineho). Bylo mi receno, ze se to stava hlavne na OPC.

Xenony sviteji vyborne na manualni ovladani. Bohuzel v poloze auto (denni sviceni/nocni sviceni), kdyz si ridic sam prepina svetla, tak se casto samo zapne automaticke prepinani dalka/potkavaci. Aktivace totiz probiha na pacce prepinani dalkove/potkavaci (2x), takze kdyz nahodou rychle prepnu a pak zase vypnu dalkove kvuli provozu, tak ten system zapne automaticke prepinani dalkove/potkavaci a nekoho vysmazi do ksichtu. Takze vecer na delsi cestu prepinam kulaty volic uplne doprava, aby se to samo nezapinalo.

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 14 říj 2018, 20:19
od blesk
Aha takze si vyuzil originalni repasovane dily. Asi to odchazi relativne casto, kdyz delaji repas, jinak by se jim to nevyplatilo.

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 18 říj 2018, 16:06
od Dulus
Doteraz placem ze som nezobral aj ja BiTurbo :( :( :(

nechal som sa prehovorit ze mi netreba taky vykon a zbytocne spotreba . :( :( :(

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 02 lis 2018, 21:38
od truck123
Tomax.. dik za vycerpavajucu odpoved, ano vsetko tam mas napisane, tak to ma asi tiez neminie...no to auto som si nekupoval nato, aby som neakceleroval, deti vyrastli, tak niekam tie eura sypat treba.
Ako to poznam, ze uz to je v haji..tie poloosi? Vybracie.. chvenie volantu?
AFL svietia naozaj dobre,povedal by som, ze aj automaticke prepinanie ide velmi rychlo, ale plati aj to, co pises ty, ak vychadza kamion spoza horizontu, na tie nevyrazne vrchne svetielka nereaguje a zrengenuje celu kabinu.. doverne to poznam, ale to plati o vsetkych..
Ako je to zo spojkou u teba, trosku si zvykam, ze zabera hned od vrchu a brzdy, zase od vrchu hned nejdu, ale nastupuju tak po stlaceni 2..3cm, brzdia vyborne.
Pri regeneracii filtra, som ziadne cukanie nepostrehol, poznam to tak, ze momentalna spotreba je vyrazne zvysena a rosvieti sa mi vyhrev zadneho okna, no jazdne to nijako necitit a naopak prebieha velmi rychlo, ak to porovnam zo synovym proceedom, euro 6 tam to trva 20..30min a regeneruje bez ohladu na sposob jazdy, kazdych 250..300km.

Re: Astra J BiTurbo

Napsal: 15 lis 2018, 15:30
od Lukas178
Nádherná Astra, to musí asi už slušně jet. Jakou to má spotřebu?