Astra J BiTurbo
Napsal: 09 říj 2018, 13:59
Zdravim vsetkych... som novym majitelom Astra J ST BiTurbo r.v.2015 70000 KM, Snad mi niekto poradi, ako sa starat....
No natrapil som sa, kym som tam tych par foto dostal..
Dakujem za rady, kazda sa zide. Flexride, AFL,Infinity,19 original Conti, este som kupil 17 zimne 225 50 Sottozera, ties original fabricky zlozene nove, na dvoch kolesach, ani nieje zavazie. Zatial sa z autom len zoznamujem, po najazdeni este iba 3000km, mozem povedat, ze je viac toho, co mi vyhovuje nez zapornych veci, no uz teraz viem, ze jej drobne nedostatky odpustim. Je to skvele auto a verte, ze porovnavat mam s cim,ako pisal kolega.. trosku traktor,ale staci sa pohnut z miesta a vsetko sa meni, naladit kvalitnu hudbu, prepnut na sport, zahriat dve turba a zatlacit pedal na podlahu, mnoho TDi, nechape co sa deje..prijemny pocit, alebo prepnut na TOUR, zjemnit hudbu.. dat sa do pohody, sledovat okolitu prirodu, ano znie to nadnesene, ale zatial taketo pocity mam s tejto astri.
To spodne lizatko islo dolu hned, vobec tam nechyba,nove brzdy, filtre a olej okamzite, pouzivam YACCO, vsetky zaznami v autorizaku overene a mimochodom, olej menim jar.. jesen, bez ohladu na km.. vela nenajazdim nemam kedy, moj nik hovori za vsetko aj o zdroji paliva z A..D pump. predbezny plan.. skratene radenie a nejaky solidny cip, chcem to dostat niekam na 240PS 460NM. Dlho som to auto hladal, chcel som nieco nenapadne.. myslim ze sa podarilo.
Regeneracie DPF zatial, medzi 700 az 900km a trva to 10..15 min.perfektne myslim, viem si to odsledovat, Mimochodom aste som zabudol, riesil som preventivne mimotelove precistenie palivovej sustavy.. vstrekov Techronom, korekcie neboli zle, ale teraz su v hodnotach noveho auta.
Tak na teraz asi vsetko, budem rad, ak sa vyjadria ti, co s takymto autom ziju, naco si dat pozor, co cakat...
No natrapil som sa, kym som tam tych par foto dostal..
Dakujem za rady, kazda sa zide. Flexride, AFL,Infinity,19 original Conti, este som kupil 17 zimne 225 50 Sottozera, ties original fabricky zlozene nove, na dvoch kolesach, ani nieje zavazie. Zatial sa z autom len zoznamujem, po najazdeni este iba 3000km, mozem povedat, ze je viac toho, co mi vyhovuje nez zapornych veci, no uz teraz viem, ze jej drobne nedostatky odpustim. Je to skvele auto a verte, ze porovnavat mam s cim,ako pisal kolega.. trosku traktor,ale staci sa pohnut z miesta a vsetko sa meni, naladit kvalitnu hudbu, prepnut na sport, zahriat dve turba a zatlacit pedal na podlahu, mnoho TDi, nechape co sa deje..prijemny pocit, alebo prepnut na TOUR, zjemnit hudbu.. dat sa do pohody, sledovat okolitu prirodu, ano znie to nadnesene, ale zatial taketo pocity mam s tejto astri.
To spodne lizatko islo dolu hned, vobec tam nechyba,nove brzdy, filtre a olej okamzite, pouzivam YACCO, vsetky zaznami v autorizaku overene a mimochodom, olej menim jar.. jesen, bez ohladu na km.. vela nenajazdim nemam kedy, moj nik hovori za vsetko aj o zdroji paliva z A..D pump. predbezny plan.. skratene radenie a nejaky solidny cip, chcem to dostat niekam na 240PS 460NM. Dlho som to auto hladal, chcel som nieco nenapadne.. myslim ze sa podarilo.
Regeneracie DPF zatial, medzi 700 az 900km a trva to 10..15 min.perfektne myslim, viem si to odsledovat, Mimochodom aste som zabudol, riesil som preventivne mimotelove precistenie palivovej sustavy.. vstrekov Techronom, korekcie neboli zle, ale teraz su v hodnotach noveho auta.
Tak na teraz asi vsetko, budem rad, ak sa vyjadria ti, co s takymto autom ziju, naco si dat pozor, co cakat...