Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Já měl jednou na Astře G takovou triviální závadu - pokazilo se čidlo teploty chladící kapaliny. Auto přestalo jezdit, šlo do nouzového režimu, chvíli jelo, chvíli ne, no taky to trvalo několik dní než na to přišli. Čidlo ukazovalo mínus 285 °C - no prostě nějaké šílené hausnumero a řídící jednotka dodávala podle teploty potřebné množství paliva. Auto se hltilo a nejelo.
Až na to přišli, pak výměna za 10 minut a po starostech.
Takže nejhorší je přijít na to co to vlastně je za závadu. V době samé elektroniky je tam těch "kurvítek" fakt mnoho.
Až na to přišli, pak výměna za 10 minut a po starostech.
Takže nejhorší je přijít na to co to vlastně je za závadu. V době samé elektroniky je tam těch "kurvítek" fakt mnoho.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Reklama
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To je fakt nejhorší je zjišťování. Apropo, já na Astře G taky měnil ŘJ. Byla to vadná komunikace s Imobilizérem. Projevovalo se věřte nevěřte hlavně za tepla nenastartováním. Naštěstí výměna za 20 min. za starší jednotku za 2000Kč.
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
jojo kluci to bejvávalo dnes v těch našich plechových láskách je snad x km drátu a těch chytrých malých mozků. Podle jednoho automechanika co jsem s nim mluvil, má svůj servis, tak OPEL od roku 2005, pokud nenastartuje a baterka je OK, tak na 99% to je ŘJ . Málo kdy to je kabeláž.
Dnes jak jsme opět usedl do Astry G, tak je opravdu ne jen vidět ten velký rozdíl, ale i cícict , řazení, posilovač řízení, lehkost v pedálech, to krásné tícho v interiéru, podvozek, no krása. Jen ten výhled z vodu je čím dál měnší, mám pocit, na tom je Astra G mnohem lépe. Po 5 dnesch jísdy ze starší sestřičkou se mi jezdilo dobře a jsem zvšdav, zda bude tak v perfektním stavu i Astra J po 130tis. km a po 10 letech provozu.
Pamatuji si jak mě před 10 lety, většina kolegů na Astra G fóru odrazovala od koupi Astra G polské výroby, že to bude hrozné, že se šetší kde může a že budu jednou litovat. Prý si mám koupit Astru H (která se v te době dělala v Německu), byla dražší o 78tis., to bylo moc a Adtra jezdí dodnes. Zde se jen ukazuje, že pokud se šlověk o auto pečlivě stará, tak mu bude sloužit pravděpodobně dlouho. Na Astře G je skoro vše původní, jen ta částečná generálka motoru, a výměna předních desek a kotoučů. Co je opravdu úctihodné je původní EGR veltil a při prátkých trasách co jezdím je úctihodné. Nic nevrže a sedadla a čalovnění jsou jak nová (to bude těmi autopotahy). Přístrojovka a i plasty krásné.
Dnes jak jsme opět usedl do Astry G, tak je opravdu ne jen vidět ten velký rozdíl, ale i cícict , řazení, posilovač řízení, lehkost v pedálech, to krásné tícho v interiéru, podvozek, no krása. Jen ten výhled z vodu je čím dál měnší, mám pocit, na tom je Astra G mnohem lépe. Po 5 dnesch jísdy ze starší sestřičkou se mi jezdilo dobře a jsem zvšdav, zda bude tak v perfektním stavu i Astra J po 130tis. km a po 10 letech provozu.
Pamatuji si jak mě před 10 lety, většina kolegů na Astra G fóru odrazovala od koupi Astra G polské výroby, že to bude hrozné, že se šetší kde může a že budu jednou litovat. Prý si mám koupit Astru H (která se v te době dělala v Německu), byla dražší o 78tis., to bylo moc a Adtra jezdí dodnes. Zde se jen ukazuje, že pokud se šlověk o auto pečlivě stará, tak mu bude sloužit pravděpodobně dlouho. Na Astře G je skoro vše původní, jen ta částečná generálka motoru, a výměna předních desek a kotoučů. Co je opravdu úctihodné je původní EGR veltil a při prátkých trasách co jezdím je úctihodné. Nic nevrže a sedadla a čalovnění jsou jak nová (to bude těmi autopotahy). Přístrojovka a i plasty krásné.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak máme prvních 200km po výměně ŘJ motoru a to jak po dálnící, tak také po městě a okreskách. Astra jede pškně a vše funguje jak má. Dokonce automatika světel funguje mnohem lépe. Při vjezdu do tunelu po 2s ihned se rožli Bi-Xenony a po výjezdu ihned zhasli. Podle informací, je zde nejnovější SW a je to prozatím znát, uvidíme co ukazatel spotřeby PC, jaká bude odchylka.
No a společné foto dvou generecí .
No a společné foto dvou generecí .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Já jak vjedu pod most, tak žádnou prodlevu nemám, při přepnutí zpět na denní svícení už to chvilku trvá. Ještě bys měl Radime zabělit i tu značku na vyhrazeném stání
Astra - 07/2015 - 103kW
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Vyhrál jsi 1 cenu, jsem si říkal zda si toho někdo všimne, jsem si upravoval fotky na nové banery pro svůj web a tam už jsme to ořezal .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak jsem našel pár pěkných věcí co mě zaujali. Blíží se ježíšek a tak zvažuji, čím si udělat radost, zda tímto a nebo něco ve formě modelu Astry J v 1:43 , případně obojí.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
nie som zastupca zbytocneho chromu, ale je na kazdom co si na uato napcha. chcem ta len upozornit na jednu vec. ten chrom okolo tlacidiel na stredovom paneli moze mat vedlajsi efekt, ze sa ti bude odrazat slnko do oci. takyto efekt ma na k cku ta chromova lista co tam je.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To mě napadlo jako první věc, přesně jako tebe, no uvidím.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Rosagu, už víš něco víc k problému Opel Assistance jen na 1 rok. Teď jsem byl na garančce v našem mateřském servisu a prodejce se dušoval, že to tak není, že to máme na 5 let. Jestli jsem to správně pochopil, prý je to pouze nedorozumění nebo co mezi Opel a UAMK a prý se bossové sejdou, aby to vše napravili. Budu se na to muset taky poptat, za dva měsíce mám rok v kelu.
Převzato ze stránek OPEL.CZ.
Záruka mobility platí pro všechna nová vozidla Opel a platí 5 let od 1. registrace vozidla nebo do nájezdu 150 000 km (podle toho, co nastane dříve).
Převzato ze stránek OPEL.CZ.
Záruka mobility platí pro všechna nová vozidla Opel a platí 5 let od 1. registrace vozidla nebo do nájezdu 150 000 km (podle toho, co nastane dříve).
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - B14NEL - CD 600 - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback
Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW - A14XER - CD 40 USB - výhřev sedadel a volantu
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW - X16XEL - Hatchback