Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Ukažte ostatním svoje Jéčko
Odpovědět
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 09 dub 2015, 11:54

Cena je 550 Kč přímo u Oplu, ale číslo nevím. Mělo by to být asi toto číslo 1740007.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Reklama
 

kovpal71
Příspěvky: 80
Registrován: 05 úno 2014, 19:23
Bydliště: Šenov

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od kovpal71 » 09 dub 2015, 12:41

Astra - R@SAG píše:Pár nových informací, máme 693km na první nádrž 52lit benzínu (spotřeba 7,5lit. / 100km). Převážně 80% město, 18% okresky, 2% dálnice. Chladná rána, zapnuté vyhřívání sedadla + volantu, dále po nastartování nechám motor cca 1-2min. na volnoběh a pak se teprve rozjedu a před vypnutím motoru opět 2min. volnoběh na schlazení turba. Astra už zažila i 2 dny jízdu ve sněhu, je pěkně špinavá a co je velice zvláštní, že zadní okno na 5dv. karoserii je neustále za deště, nebo sněžení skoro pořád špinavé a zadní stěrač, je dost využíván. Na Astře G jsem zadní stěrač využíval zřídka. Astra J v tomto dost jiná a řekl bych, že od zadních kol dost stříká. Co jsem byl dnes dost překvapen, že dojezd jsem měl 80km a palubní PC hlásil už malou hladinu benzínu, tak jsem to odklikl, ať mě to neotravuje a jak byl dosjezd 60km, tak se objevilo na informačním systému informace nízká hladina paliva a nabídl mi i seznam čerpacích snanic v okolí pomocí navigace. Jak jsem tankoval na pumpě, tak jsem tam narval max. 52 litrů (dojezd podle PC, byl 55km ještě) a to pistole už mi 4x cvakla. Jinak v PC přibila další záložka o poslední naměřené spotřebě a průměrné rychlosti. Do plné nádrže jsem přidal přípravek VIF a tak uvidíme, co na to spotřeba. PC mi ukazovalo kombinovanou spotřebu 7,2lit, ale podle přepočtu, je to 7,5lit. Tak u mě by zase prozměnu PC, ukazoval míň, no uvidíme příště.
Ja to vyřešil orig. opel za 675 kč zastěrkami a slaby motor tankuji natural98 plus přidavam VIFKU adetiva spotř.5.9 l město,
u agipu o korunu mam slevu na litru,motor tahne jak 1.6 atm.
Přílohy
P090415_11.36.jpg
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 09 dub 2015, 13:03

Tak že ty zástěrky pomohly a nebo to pouze trochu snižili. Ty máš výhodu, že máš tmavou barbu, ale na te mojí to bude asi dost vidět ty zástěrky.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Uživatelský avatar
léťa
Příspěvky: 45
Registrován: 07 bře 2015, 08:38
Bydliště: Břeclav

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od léťa » 09 dub 2015, 15:45

Rasagu díky. O zástěrkách taky uvažuju, protože mam pořád špinavé zadní okno. Jenom to poumývám a jak vyjedu, tak je to okamžitě špinavé.
Dříve: Opel Astra F 1,4 16V 66kW 1997
Nyní: Opel Astra J 1,4 T 88kW 2014

MilanS
Příspěvky: 320
Registrován: 15 pro 2012, 20:32
Bydliště: Slovensko - BN/TN

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od MilanS » 09 dub 2015, 21:48

Zásterky mám a okno je aj tak často špinavé.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex

Uživatelský avatar
softOPC
Příspěvky: 571
Registrován: 05 úno 2013, 21:39
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od softOPC » 09 dub 2015, 22:00

Když jedu do 80/h, tak taky stále stírám, ale nad 100 už ne, díky spojleru to tahá pryč od okna.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 10 dub 2015, 07:21

No to je dobrý postřeh, tak so schválně vyzkouším na 5dv ;) ;) ;) .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Xavier
Příspěvky: 2303
Registrován: 18 čer 2012, 16:00

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Xavier » 10 dub 2015, 07:41

Na g-cku htb to fungovalo uz od 60ky. ziadna kvapka nepadla v dazdi a spina uz vobec nie. Na htb to bolo v dazdi aj nad 80ku u mna. A o combi ani nevravim :D
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L

Uživatelský avatar
johnyford
Příspěvky: 160
Registrován: 13 pro 2014, 11:44
Bydliště: považská bystrica

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od johnyford » 10 dub 2015, 15:06

ja tie zasterky mam a dobre som urobil,ze od vyroby a celkom ujdu-)
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 1784
Registrován: 26 čer 2010, 13:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium

Příspěvek od Astra - R@SAG » 12 dub 2015, 20:45

Tak trochu info z mého deníku Astry na mém webu ;) ;) ;) .

Ahoj čtenáři.
Dnešní slunečný nedělní den, sloužil k otestování nové Astry na delší výlet, proto jsme se rozhodli navštívit Luhačovice, jako každý rok. Dát si skvělý oběd, kafe pro děti pohár a malá procházka lázněmi. Opřed odjezdem z Ostravy do Luhačovic, bylo zapotřebí do Navi 950, zadat souřadnice místa cíle k testu navigace a naučit se ji plně ovládat, před odjezdem na dovolenou do Maďarska. Spotřeba paliva před odjezdem dle PC, byla rovných 7 lit. / 100km.

Trasa tam probíhala Ostrava – směr Příbor – Nový Jičín – Valašské Meziříčí – Vsetín – Luhačovice.
Trasa zpět, Luhačovice – Vsetín – Valašské Meziříčí – Nový Jičín – Frýdek-Místek – dálnice Ostrava.

Už cestou tam jsme překročili prvních 1000km a tak v kopcích už jsem motoru trochu přidal více. Musím říci, že v místech, kde jsme s Astrou G, už musel v kopcích řadit 3 rych. stupeň a motor točit okolo 4000ot., tak s Astrou J to byla úplná lahoda, zařazený 4 rych. stupeň a motor měl pořád tah a i místy na delších rovinkách to zvládal na 5 rych. stupeň. Je opravdu znát, že se jedná o turbo motor a má tah i ve 2000ot. a jde pořád cítit síla motoru. Cestou zpět jsem jel i trochu rychleji v dálničních úsecích 130km / hod. na 6 rych. stupeň a i zde motor ve 130, po sešlápnutí plynu, má pořád mnoho sil a pěkně akceleruje. Zhruba 3km před Luhačovicemi, už jsem motor tolik netočil, aby se turbo mělo čas se dochladit. I přesto po příjezdu do Luhačovic, jsem nechal motor běžet ještě cca 4min na dochlazení turba. Cestou zpět jsem to hlavně testoval, v rychlostních dálničních úsecích a je to super, když Astra J při 130km / hod. motor točí cca 2400ot. a to je obrovský rozdíl oproti Astře G, která točila rovných 4000ot. Cesta trvala 1:45min a zpět 1:55min. Proto vlastně došlo i k otestování ergonomických sedadel v serpentýnách a na delších trasách, nic nebolelo a s vozu jsme vylezly zcela čerstvý. Co bylo ale velmi překvapivé, po tomto návratu byla spotřeba a to kombinovaná spadla z uvedených 7lit na 6,3lit na 100km. Celkem to bylo 270km a tak si troufám říci, že spotřeba byla okolo 5lit. / 100km. Naprostá spokojenost (v palivu je přísada VIF).

Další větší km maratón nás čeká v polovině května na Opel Astra sraz do Buchlovic a k dnešnímu dni má Astra J už 1216km, po 28 dnech od koupi.

PS:Už se těším na zítřek, jedu do Oplu pro první kosmetickou úpravu :) :) :) .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory

Odpovědět