Zdravím.
Opět jsem dlouho nezavítal, práce je nad hlavu. Díky bohu
Po cca 6000 km na tacháku jsem s autem stále maximálně spokojený. Je t ofajnová a pohodlná limuzínka, slouží celé rodince k potěšení
Spotřeba se mi ustálila na 7,5l. Bohužel trochu víc, ale převážně jezdím město a dálnice to dělá hodně. Když jezdím štreky po okreskách tak jdu v pohodě pod 6l.
Více později, zase kamsi musím
Astra Sports Tourer 1.4 T 103kW
- Reklama
Re: Astra Sports Tourer 1.4 T 103kW
Tak jsem to ČIPNUL
A proč?
Po cca 15 000,- km se mi průměrná spotřeba bohužel ustálila na 8,2 l/100km a nešlo s tím nijak hnout. Tato hodnota v podstatě naskočila už okolo 6 - 7000 km a zůstala tam. je pravda, že jako brňák s okolními dálnicemi si po okreskách moc nezajezdím, takže ten průměr podle toho vypadal.
O chiptuningu jsem se dozvěděl víceméně náhodou a z počátku jsem byl velmi nedůvěřivý. Tak jsem pátral. A hodně se mluví také o snížení spotřeby.
Zjistil jsem například, že důležitá je profesionalita servisu, jeho záruky a především způsob, jakým to dělá.
Zjistil jsem, že velmi důležité je mechanické měření výkonu, takzvaná "válcová brzdová", kde Vám profesionálně změří výkon před aplikací a také po ní. Jen instalace "čipu" prostě nestačí.
Výsledky mě ohromily.
Ze 103kW mi udělali 121kW
Z 200 Nm rovných 245 Nm
To jsou krásné hodnoty. Vůz teď doslova létá.
Po aplikaci jsem vynuloval spotřebu a začal měřit znovu. Vím, že na verdikt je ještě brzy, ale po ujetí cca 1500 km palubní počítač ukazuje průměr 7.1 l/100km
To je pokles o 1,1l/100km.
Uvidíme po 5-ti tis. Dám vědět.
A proč?
Po cca 15 000,- km se mi průměrná spotřeba bohužel ustálila na 8,2 l/100km a nešlo s tím nijak hnout. Tato hodnota v podstatě naskočila už okolo 6 - 7000 km a zůstala tam. je pravda, že jako brňák s okolními dálnicemi si po okreskách moc nezajezdím, takže ten průměr podle toho vypadal.
O chiptuningu jsem se dozvěděl víceméně náhodou a z počátku jsem byl velmi nedůvěřivý. Tak jsem pátral. A hodně se mluví také o snížení spotřeby.
Zjistil jsem například, že důležitá je profesionalita servisu, jeho záruky a především způsob, jakým to dělá.
Zjistil jsem, že velmi důležité je mechanické měření výkonu, takzvaná "válcová brzdová", kde Vám profesionálně změří výkon před aplikací a také po ní. Jen instalace "čipu" prostě nestačí.
Výsledky mě ohromily.
Ze 103kW mi udělali 121kW
Z 200 Nm rovných 245 Nm
To jsou krásné hodnoty. Vůz teď doslova létá.
Po aplikaci jsem vynuloval spotřebu a začal měřit znovu. Vím, že na verdikt je ještě brzy, ale po ujetí cca 1500 km palubní počítač ukazuje průměr 7.1 l/100km
To je pokles o 1,1l/100km.
Uvidíme po 5-ti tis. Dám vědět.
Re: Astra Sports Tourer 1.4 T 103kW
Spotrebu si nenuloval po cely cas? Ja ju nulujem po nadrziach a cim je menej km, tym je citlivejsia a presnejsie ukazuje zmeny. Som zvedavy po dlhsom pouzivani, ake budes mat skusenosti s cipnutim. Daj potom prosim vediet.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Astra Sports Tourer 1.4 T 103kW
Čital som, že máš rozšírenú záruku. Neobávaš, že ti na to môžu v Opli prísť ? Tiež vážne zvažujem chip, ale odrádza ma od toho záruka na aute, ktorú mam 2-ročnú, do 12/2015.
Kde ti robili úpravu a ak ti to nebude vadiť, koľko ťa to vyšlo ?
Kde ti robili úpravu a ak ti to nebude vadiť, koľko ťa to vyšlo ?
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex
Opel Astra H 1.9 CDTi ( Z19DT ), 3/2006
Opel Astra G 1.7 CDTi ( Z17DTL)-ex