Nabehlo uz to niekomu?? Dnes mi nabehla hlaska Treba skoro navstivit Servis... Ziadna ina kontrolka ani nic nesvieti a ani ziadne zmeny neregistrujem..
Olej vymeneny a vynulovany, alternator dobija, servo funguje Uz ma unavuju tie sprostosti okolo toho auta...
Senzor teploty okolitého vzduchu nie je to náhodou ten v mriežke prednej masky dole (na strane vodiča) čo ti sníma a ukazuje aj teplotu na palubnom PC? Ukazuje ti vonkajšiu teplotu okolia na displeji?
A štvrtý valec by mal byť posledný vpravo (pri pohľade z predu), prvý by mal byť pri remenici - myslím že sa "počítajú" zľava doprava (tiež pri pohľade čelne zpredu)
Senzor teploty neriesim to je ok...
To svet nevidel, auto ti bude rozkazovat ze mas ist do servisu a ani ziadna kontrolka nezasvietila....
Vymenim vsetky zhavice a tri dobre si necham do zalohy. Skusat ich nebudem, su na 4,4V...takze zlava vravis...
Ten senzor stačí niekedy vybrať, očistiť pripojený konektor a nastriekať Kontoxom - môže byť len zaoxidovaný.
Neviem koľko máš nabehaných kilometrov, no ja by som to tiež riešil výmenou všetkých žhavičov - keď vymeníš len ten jeden, môže sa "za chvíľku" odporúčať niektorý iný - a znova tá istá galiba. Za chvíľu je tu zima, tak nech sú radšej všetky nové.
senzor teploty neriesim lebo funguje a v marci som ho mal odpojeny, zhavice samozrejme menim vsetky 4, ale zvysne 3 funkcne si necham do zalohy ako nahradne...ono zhavice funguju nielen v zime, uz su zhavice aj s dohrievanim nejake co som cital.... mam nabehane 120 000km...
lenze som pozeral dnes na tie zhavice a neviem ich zatial odpojit....je tam taka dlha plastova trubka na nich ktora sa toci dookola...asi to len staci silou vytrhnut....nemas knihu jak na to? dakujem
Naposledy upravil(a) Dark69 dne 30 srp 2019, 10:45, celkem upraveno 1 x.
Inak prejav vadnych zhavicov bol taky, ze pri studenom motore a po pridani plynu mal motor strasne drsne klepajuci zvuk kym sa nezohrial......podozrieval som vstreky....vymenil som palivovy filter dal kvalitnu naftu + aditiva a rozdiel bol citelny ale aj tak to nebolo ono.....uvidim teraz po vymene zhavicou ...
Knihu mám, ale nie v pdf žeby som tu dal obrázok - na stiahnutie tej napájacej násadky (čiapočky) na žhaviči sa používa prípravok - také kliešte - je potrebné tu násadku z oboch strán stlačiť a stiahnuť zo žhaviča, nesmie sa to ťahať nasilu, no ja by som to dal urobiť do nejakého servisu alebo nejakému "znalému" automechanikovi, lebo problém je hlavne vo vyskrutkovaní žhavičov - bývajú zapečené a pri vytáčaní sa zvyknú ulomiť alebo sa poškodí závit.