Prvy majitel:
vymena snimaca chlad kvapaliny (sucast nadrzky) - zvolavacka
60000km vymena TMPS snimaca + komplet predne brzdy (pravdepodobne stacilo iba platnicky)
novy kluc (povodny nedrzal v zatvorenej polohe, podarilo sa mi opravit az nedavno)
Prvy maitel:
1) Zvolavacky. Napriklad nova nadrzka na chladiacu kvapalinu - stara ukazovala nizku hladinu, SK paska na ramene stieracov ako prevencia zatekania do vzduchoveho filtra (nepomohlo), odstranie krytu baterie,...
2) Nove brzdy vpredu.
3) Novy snimac v jednom kolese.
Druhy majitel:
1) 65.000km - oranzova kontrolka - zanesena skrtiaca klapka+jazda na nizke otacky+lacny benzin bez aditiv:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=644
Dalsie 66.000-100.000km
2) presakovanie oleja cez tesnenie vackoveho ventilu:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=802
3) zaplavenie interieru auta cez vzduchovy filter - konstrukcna chyba - auto preslo zvolavackou aj tak sa to stalo a stalo sa to pravdepodobne a paradoxne na parkovisku u dilera, pri cakani na inu zvolavacku
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=10&t=526#p8711
4) zvolavacka kable a rele ventilatora:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =20#p11646
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =30#p11947
5) trochu poskodeny lak na streche iba na jednej strane:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=20#p8701
6) netesna vodna pumpa hlavne po vymene chladiacej kvapaliny:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... =20#p13002
7) rozsynchronizovane cvakanie smeroviek:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =20#p14174
8) trasenie motora pri studenom starte - robi to lacny neaditivovany benzin po jazde v meste:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=879
9) 1x sa stalo, ze radio nechcelo naladit ziadnu stanicu:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =50#p10574
10) Druha preventivna vymena oleja v prvodovke:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =75w#p7621
11) nadrzka chladiacej kapaliny - vadny magnet - senzor bol ok 130000km
12) zadne lave lozisko vymenene cca 135000km
13) turbo pusta olej, vyzraza sa pred skrtiacou klapkou a kvapka na prevodovku
14) prvy krat som videl hlasku service suspension error, po odkliknuti zatial ok
blizi sa 8 rokov , polcas rozpadu vozidla
15) termostat tiekol, ulomene plastove zarazky. Vymenene zatial iba nove tesnenie a povodny termostat prisrobovany k vodnej pumpe, ta je nastestie kovova.
16) Motor ide velmi dobre, pri vysokych otackach motor nekvili tak ako s Dexosom2, kedy to uz posobilo, akoby vacka isla nasucho. Mobil 1 doporucujem, maze velmi dobre a napriek tomu, ze je hustejsi nez 5w-30 ziadnu zvysenu spotrebu nepozorujem. Prevodovka a spojka funguju. Tlmice nesvietia. Baterka ide z posledneho, ale startuje.
17) Preventivne natery podmotoroveho ramu, zacinajuca korozia. Vyfuk zatial v dobrom stave. Podvozok povodny, ziadne opotrebenie (okrem loziska)!
18) Najvacsi problem Oplov - uniky kvapalin - najma olej a chlad kvapalina. Vsetky Ople v okoli maju uniky. Dieslove az taky, ze olej tecie z podmotorveho krytu, ktory nejake decilitre na zaciatku zachyti.
19) 140100km a zlyhalo tesnenie oleja na vonkajsej strane klukovky - nechcem ani vediet ako je na tom to vnutorne smerom k spojke. Vonkajsie je ale relativne jednoduche na vymenu. Len by to spravne chcelo specialny nastroj - uvidime.
20) zda sa, ze nie turbo pusta olej, ale nejak asi ide viac oleja cez odvetravanie klukovky a PCV, sledujem dalej
21) zavada 19 opravena, tesnenie Corteco 120Kc, srob Opel 162Kc