Stránka 1 z 1

Kdy co jste měnili / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 13:14
od Astra - R@SAG
Už se zde mluvilo o tom, že není zde žádné téma o tom, kdy nastaly poruchy vozu, drobné závady, po kolika km / letech apod. Já osobně si tyto údale eviduji, už řadu let od roku 2000. Tak můžete začít.

Popis:

- Napište motorizaci
- Rok výroby

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 13:18
od Astra - R@SAG
Motorizace: 1.4 Turbo 88kW
Rok: výroby: 2015

3200km = reklamace sedadla řidiče, praskání při rychlejším sportovnějším průjezdu otáčkou apod. (sedadlo bylo zcela vymontováno z vozu a bylo zjištěno, že na sedadle nebyly dotaženy všechny potřebné šrouby od výroby).
7100km = drnčení plastového krytu na celním okně.
13485km = drnčení plastového krytu na celním okně. Úbytek chladící kapaliny, cca 0,2lit. Zadní nárazník, ne zcela lícoval na jedné straně s karoserií. Vše odstraněno v rámci 1 garanční prohlídky.
18844km = mi otešla ŘJ motoru, více vlákno o měm voze. Po výměně vše je OK.
19650km = nefunkční vyhřívání předních sedadel, momentálně v řešení (obj. do servisu).

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 18:10
od Desirehd
Dobra tema tak prispejem aj ja.
motor:1,4 103kw LPG
RV:2013
Hned od začiatku problem zo vstrekovačmi LPG.
25000km=Konečne vymenene
38000km= Divne zvuky od motora: Najprv vymena ložiska na alternatore-nepomohlo
Potom vymena vodnej pumpy-nepomohlo
Nakoniec vymenna nejakeho gufera-pomohlo
Cena 300eur za všetko po zlave.Kulanciu neuznali lebo som dodal vlastny olej :oops: .Pritom som to hlasil už pri dvojročnej prehliadke ale oni nič nepočuli , ale ja ano.
Teraz najazdene 48000km.
Rozne pazvuky som zatial neriešil(vrzganie sedadiel,nejake zvuky od spolujazca a tiež vzadu asi od pasov,rachotenie pri jazde na dialnici asi dlhe kable na smerovkach.)A teraz som si všimol lupajuci sa lak na streche pod chrom. nosičami.Neviem či to mam zase riešit zo servisom asi mi zase povedia že som dodal vlastny olej tak nič z toho.

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 18:44
od jack
Nechcem to tu spamovať a ani odbočovať od témy, no neviem čo má spoločné ložisko alternátoru, vodná pumpa či nejaké gufero s výmenou oleja?! A tiež si neviem predstaviť aké zvuky môže vydávať zlé gufero - max. môže prepúšťať olej - a keď ho už prepúšťa, tak nemôže "ani pískať", lebo ten olej ho zároveň maže.
Doporučujem vymeniť servis, pretože Ťa neskutočne odrbávajú - povedať to v servise mne, tak im tak "vytrem kocúra", že by sa im robili bublinky u nosu.

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 20:21
od Desirehd
Ono ta neuznana reklamacia bola napisana vlastne tak nejak ze sa neuznava z dovodu donesenia vlastneho materialu alebo take nieco,takže stači ak si teoreticky donesieš vlastny aj ked len filter tak ti to nemusia uznat.Ale môj sedliacky rozum mi hovori že to funguje asi takym sposobom že ked sme už na tebe zarobili dost tak ti tu kulanciu uzname ale ked sme ta ešte dost neošklbali tak mas smolu.Ved len za dve vymeny oleja biedaci na mne prerobili okolo155eur. :P
Teraz som pozeral čo to vlastne menili,tak to bolo tesnenie klukoveho hriadela.A ten zvuk bol taky ako ked niekedy piska klinovy remen.Mam dojem že ten piskot trapi aj inych ,lebo sam som bol svedok ako pri mne zastala ina astra a tiež vydavala take zvuky

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 01 lis 2016, 22:15
od pico
Pri prvej garancke som reklamoval dlhe kabliky bocnych blinkrov, ktore vo vacsej rychlosti tukaju o blatniky. Odstranene na 40%. V roku 2014 mi zrazu po lesteni interieru a asi zatlaceni na dvere zacali vodicove dvere chodit uplne lahucko, bez odporu. Aretacne polohy dveri ostali ale uz tam nie je ta spatna vazba, proste ako keby som zatvaral a otvaral dvere na S 120. A odvtedy mi az dodnes hlavne v lete vrzgaju dvere. V servise samozrejme nechapali co im hovorim, udajne sa dvere vybehali a ked som povedal, ze to robi od urciteho momentu, tak krutili hlavou. Premazali mi zamky, ja som kupil vsetko mozne, dokonca Carbaflo v BMW na tesniace gumy proti vrzganiu ale nic to neodstranilo na 100%.
Minuly rok cca 20.000 km mi menily zadne brzdove strmene, pretoze buchali a islo to v ramci kulancie. Cele to zaplatil importer az na nejake drobne. Na minulej garancke ( 3. ) mi dolievali pol litra chladiacej kvapaliny - unik udajne nezistili.
Aj ja z motora, ked stojim vonku po dlhsej jazde na volnobehu pocujem jemny hvizdavy zvuk ( riesili sme to tu ) uplne rovnaky som pocul zo sluzobneho Leona a odvtedy to neriesim.
Doplnim obcasna zla synchronizacia cvakania smeroviek
2x sa mi zobrazila hlaska servis servoriadenia + servis ESP 26000 a 28000 km.

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 02 lis 2016, 11:59
od blesk
Prvy majitel:
vymena snimaca chlad kvapaliny (sucast nadrzky) - zvolavacka
60000km vymena TMPS snimaca + komplet predne brzdy (pravdepodobne stacilo iba platnicky)
novy kluc (povodny nedrzal v zatvorenej polohe, podarilo sa mi opravit az nedavno)
Prvy maitel:
1) Zvolavacky. Napriklad nova nadrzka na chladiacu kvapalinu - stara ukazovala nizku hladinu, SK paska na ramene stieracov ako prevencia zatekania do vzduchoveho filtra (nepomohlo), odstranie krytu baterie,...
2) Nove brzdy vpredu.
3) Novy snimac v jednom kolese.

Druhy majitel:
1) 65.000km - oranzova kontrolka - zanesena skrtiaca klapka+jazda na nizke otacky+lacny benzin bez aditiv:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=644
Dalsie 66.000-100.000km
2) presakovanie oleja cez tesnenie vackoveho ventilu:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=802
3) zaplavenie interieru auta cez vzduchovy filter - konstrukcna chyba - auto preslo zvolavackou aj tak sa to stalo a stalo sa to pravdepodobne a paradoxne na parkovisku u dilera, pri cakani na inu zvolavacku
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=10&t=526#p8711
4) zvolavacka kable a rele ventilatora:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =20#p11646
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =30#p11947
5) trochu poskodeny lak na streche iba na jednej strane:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=20#p8701
6) netesna vodna pumpa hlavne po vymene chladiacej kvapaliny:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7 ... =20#p13002
7) rozsynchronizovane cvakanie smeroviek:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =20#p14174
8) trasenie motora pri studenom starte - robi to lacny neaditivovany benzin po jazde v meste:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=879
9) 1x sa stalo, ze radio nechcelo naladit ziadnu stanicu:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =50#p10574
10) Druha preventivna vymena oleja v prvodovke:
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... =75w#p7621
11) nadrzka chladiacej kapaliny - vadny magnet - senzor bol ok 130000km
12) zadne lave lozisko vymenene cca 135000km
13) turbo pusta olej, vyzraza sa pred skrtiacou klapkou a kvapka na prevodovku
14) prvy krat som videl hlasku service suspension error, po odkliknuti zatial ok
blizi sa 8 rokov , polcas rozpadu vozidla
15) termostat tiekol, ulomene plastove zarazky. Vymenene zatial iba nove tesnenie a povodny termostat prisrobovany k vodnej pumpe, ta je nastestie kovova.
16) Motor ide velmi dobre, pri vysokych otackach motor nekvili tak ako s Dexosom2, kedy to uz posobilo, akoby vacka isla nasucho. Mobil 1 doporucujem, maze velmi dobre a napriek tomu, ze je hustejsi nez 5w-30 ziadnu zvysenu spotrebu nepozorujem. Prevodovka a spojka funguju. Tlmice nesvietia. Baterka ide z posledneho, ale startuje.
17) Preventivne natery podmotoroveho ramu, zacinajuca korozia. Vyfuk zatial v dobrom stave. Podvozok povodny, ziadne opotrebenie (okrem loziska)!
18) Najvacsi problem Oplov - uniky kvapalin - najma olej a chlad kvapalina. Vsetky Ople v okoli maju uniky. Dieslove az taky, ze olej tecie z podmotorveho krytu, ktory nejake decilitre na zaciatku zachyti.
19) 140100km a zlyhalo tesnenie oleja na vonkajsej strane klukovky - nechcem ani vediet ako je na tom to vnutorne smerom k spojke. Vonkajsie je ale relativne jednoduche na vymenu. Len by to spravne chcelo specialny nastroj - uvidime.
20) zda sa, ze nie turbo pusta olej, ale nejak asi ide viac oleja cez odvetravanie klukovky a PCV, sledujem dalej
21) zavada 19 opravena, tesnenie Corteco 120Kc, srob Opel 162Kc

Re: Kdy co jste měnili / v kolika km - letech

Napsal: 04 srp 2018, 13:51
od kovpal71
U mne praskle zadni pružíny najeto 60 500 km, tekouci gufero klikove hřidele naščesti předni při
70 200 km.

Re: Kdy co jste měnily / v kolika km - letech

Napsal: 05 srp 2018, 13:29
od jackdaws
Desirehd píše:Dobra tema tak prispejem aj ja.
motor:1,4 103kw LPG
RV:2013
Hned od začiatku problem zo vstrekovačmi LPG.
25000km=Konečne vymenene
38000km= Divne zvuky od motora: Najprv vymena ložiska na alternatore-nepomohlo
Potom vymena vodnej pumpy-nepomohlo
Nakoniec vymenna nejakeho gufera-pomohlo
Cena 300eur za všetko po zlave.Kulanciu neuznali lebo som dodal vlastny olej :oops: .Pritom som to hlasil už pri dvojročnej prehliadke ale oni nič nepočuli , ale ja ano.
Teraz najazdene 48000km.
Rozne pazvuky som zatial neriešil(vrzganie sedadiel,nejake zvuky od spolujazca a tiež vzadu asi od pasov,rachotenie pri jazde na dialnici asi dlhe kable na smerovkach.)A teraz som si všimol lupajuci sa lak na streche pod chrom. nosičami.Neviem či to mam zase riešit zo servisom asi mi zase povedia že som dodal vlastny olej tak nič z toho.
aj mne sa supil lak na streche v tych zhyboch , v 2 rocn lehote mi prestriekali komplet strechu

Re: Kdy co jste měnili / v kolika km - letech

Napsal: 28 srp 2018, 12:21
od Xavier
takze k vlastnym dielo. to je somarina, treba sa aktivne branit. vid vlakno v technickej casti s liebesbriefom. ale je to o tom, ze kazdy sme iny. kolega tak dooplatil na autorizak s alfou. doniesol funkcne auto, odniesol so zapecenym motorom. a kedze to nechal tak, tak vsetko ide na jeho triko.

k lupajucemu sa laku. teda prasknuty lak pod lyzinami. tiez mam prestriekane. opel o tom vie a je to na ich triko. myslim si, ze i po 2rocnej zaruke, kedze je to vyrobna vada ST-ciek.