Řadení rýchlostí
Re: Řadení rýchlostí
Nemozem si pomoct, ale vsetci tu maju podozrivo malo jazdene diesle so zavadami ako nad 200tisickm. Snad to bude iba zaseknuta kulisa radenia, nie zapacene alebo zablokovane synchrony ulomkami kovu v skrini.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
- Reklama
Re: Řadení rýchlostí
Zapečený synchrón? Môžeš napísať ako sa zapečie synchrón? Rád sa poučím.
A ako zablokovaný synchrón? Veď radenie rýchlostných stupňov sa dá aj bez synchrónov v prevodovke.
On má akoby zaseklé radenie všetkých rýchlostných stupňov okrem piateho a šiesteho, čiže môže mať v prevodovke zaseknuté radenie (posuv radiacich vidlíc).
A ako zablokovaný synchrón? Veď radenie rýchlostných stupňov sa dá aj bez synchrónov v prevodovke.
On má akoby zaseklé radenie všetkých rýchlostných stupňov okrem piateho a šiesteho, čiže môže mať v prevodovke zaseknuté radenie (posuv radiacich vidlíc).
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Řadení rýchlostí
Dobrý deň, dnes som to rozobral ale k ničomu rozumnému som sa nedostal pozeral som aj so zrkadlom odspodu riadiacej páky ale nič tam nebolo odlomené, neviem načo je tam úchyt na 5-6 s otvorom ako som vyznačil na fotke červenou šípkou, pretože nad tým držiakom je ohnutá trubka a v nej je niečo akoby vypínač. Lanká sú pohyblivé a vyzerá, že všetko je na svojom mieste. Nedá sa mi priložiť fotka raz mi píše veľký súbor len do 2 MB, zmenším to na 1,7 MB a potom mi napíše , že len 1MB. Som z toho zúfalý.
Re: Řadení rýchlostí
Pokús sa znova vložiť sem ten obr. nech sa na to pozrieme, možno by to pomohlo identifikovať prípadný problém.
Veľkosť obr. môže byť max. 500kB a šírka najviac 1024 pixelov, výška 768 pixelov.
Veľkosť obr. môže byť max. 500kB a šírka najviac 1024 pixelov, výška 768 pixelov.
OPEL Astra J 1.6 Notchback - Cosmo
Re: Řadení rýchlostí
Dobrý deň,
dlho som sa neozýval tak pre info aj pre druhých, už viem čo spôsobilo príčinu radenia rýchlostí, v servise rozobrali prevodovku a našli vypadnuté kamene z vidličky jeden bol na magnete zachytený a druhý bol v spodnej časti prevodovky. Tvrdia, že príčina bola v podávači radenia rýchlostí, ten že vysunul viac ako mal a tým vypadli kamene z vidličiek. Predtým ako rozobrali prevodovku vymenili podávač rýchlostí za iný, už išli radiť rýchlosti až na prevodový stupeň č.2, čiže z toho usúdili, že podávač má poruchu radenia. Taký je rezultát. Mne to stále nie je jasné ako je možné, že prevodovka môže tak v krátkom čase vykázať takýto problém pri relatívne málo odbehnutých km.
P.S. prajem pekný deň a krásne Vianočné sviatky.
dlho som sa neozýval tak pre info aj pre druhých, už viem čo spôsobilo príčinu radenia rýchlostí, v servise rozobrali prevodovku a našli vypadnuté kamene z vidličky jeden bol na magnete zachytený a druhý bol v spodnej časti prevodovky. Tvrdia, že príčina bola v podávači radenia rýchlostí, ten že vysunul viac ako mal a tým vypadli kamene z vidličiek. Predtým ako rozobrali prevodovku vymenili podávač rýchlostí za iný, už išli radiť rýchlosti až na prevodový stupeň č.2, čiže z toho usúdili, že podávač má poruchu radenia. Taký je rezultát. Mne to stále nie je jasné ako je možné, že prevodovka môže tak v krátkom čase vykázať takýto problém pri relatívne málo odbehnutých km.
P.S. prajem pekný deň a krásne Vianočné sviatky.
Re: Řadení rýchlostí
Zaujímavá závada. Stať sa môže všetko. Bohužiaľ tu to bola ta horšia možnosť. Zhodit prevodovku, otvoriť ju a modliť sa ci úlomky nepolamali ozubenie.
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Řadení rýchlostí
Dobrý deň, ozubenie nevykazuje žiadne poškodenie je čisté akurát boli trocha obrúsené osky na kameňoch asi cca 0,5mm, rozhodol som sa dať vymeniť kužeľové ložiská a samozrejme aj poškodené kamene.
Re: Řadení rýchlostí
Aha takže to opravoval nejaký špecialista na prevodovky nie bežný servis?
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011
Re: Řadení rýchlostí
Opravuje servis Opel TT