Tady je to dobre videt, soucast nove palivove listy. Regulator tlaku paliva, nebo neco pro Euro6 (zmena nazvu z 14 NET A na 14NET B): 8 je pred FL a 9 po FL:
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/1 ... 701/16311/
Tady je videt, ze z jedne strany je ta tvoje rozkousana hadicka, potom je asi ventil - ovladany podtlakem/pretlakem ze sani za sktrici klapkou a ten ventil propojuje palivovou listu z druhym palivovym potrubim, takze asi kdyz podltak/pretlak otevre ventil, tak bud palivo proudi pryc z listy zpatky do nadrze, nebo opacne z nadrze do listy a pridava vic benzinu k vstrikovacum, coz by vysvetlovalo, ze ti to po pridani plynu trochu cuka, kdyz si mel hadicku rozkousanou.
Takze 1 jde palivo normalne podle RJ a cerpadla paliva. 2 podtlak/pretlak v sani podle otevreni skrtici klapky. Pridani plynu vic paliva, ubrani min paliva.
Otevre se ventil, jde palivo dovnitr - 3 nebo jde pryc do nadrze 4. Nebo se ten ventil zavre pri podtlaku/pretlaku. Tezko rict

Snad to tady R@sag po nas uklidi do jine sekce.