Stránka 1 z 4
1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 05 kvě 2015, 15:45
od JeanK3
Ahoj clenove,
zde na forumu jsem nenasel tema, proto zde zakladam.
Mam dotaz, jak je to s motorem 1.6 CDTI 100kw na dalnicni stoupani se sestkou pri konstatni rychlostech 130 km/h, nemusi radit petku?
Ctu technicke parametry - 100Kw, 320 Nm, 1500kg, sestka toci 2400rpm pri 130 km/h. Neznam realitu, zda neztraci dech vzhledem vysoke hmotnosti ku nizke otacky motoru pri 6.
Diky
Honza
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 06 kvě 2015, 09:11
od Xavier
Otazne aky kopec myslis a ake stupanie. No pri beznej dialnici toto podla mna nie je problem ani pri slabsich motoroch so 6ou.
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 06 kvě 2015, 09:12
od Xavier
A hlavne je to diesel, kde mas v tom rozsahu plny krutiaci moment. To by ti museli otacky klesnut pod 1500, aby si pocitil kopec.
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 06 kvě 2015, 12:01
od JeanK3
@xavier:
dalnicni kopec mam na mysli na D1 mezi Humpolcem a Prahou. U Peugeota 406 Combi 1.9 TD 66Kw jsem musel pravidelne 3x radit na ctyrku. Octavia I Combi 1.9TDi 81Kw jsem nemusel vubec radit (5.rychlost a to uz melo 2.800rpm pri tachomtrove 130 a jinak 3.000rpm pri 130km/h dle GPS). Proto u mne je velkou neznamou, jak bude Opel chovat na D1 na 6.q.
Jinak diky.
Honza
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 06 kvě 2015, 12:15
od pico
Ved v tom aute sedis, tak citis, ci straca dych. Ja som na benzine zatial pri tempomate nemusel pri dialnicnych 130 podradovat ( D1, R1 v SR ). V Chorvatsku som musel ubrat do zataciek, ktore boli v stupani.
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 06 kvě 2015, 21:45
od honzina
Honzo myslím si ze se bojíš zbytečné vzhledem k parametrům 1.6cdti jinak zkus napsat členovy Dralan ten má 1.6cdti
mam 1.6sidi několikrát jsem jel Prahu-Mikulov a kopec ani necítila
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 07 kvě 2015, 07:45
od Xavier
O to obavy mat nemusis. Fakt tam mas plny krutiak k dispozicii a dostatocne otacky. Ani to nepocitis. A dovolim si tvrdit, ze by si to necitil ani pri 110 konovej variante. tu trasu som absolvoval s mojim prvym j-ckom 1,7cdti 110ps htb. Dvaja v aute, skrina v kufri plus batozina a o kopci som nemal ani ponatia. To iste na chorvatskych cestach.
Sice teraz mam 1,7 cdti ale 131 ps plus combi, no myslim si, ze nad rychlost 110 km nemusis mat obavy o to, ze by to auto pytalo podradit.
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 19 srp 2015, 18:03
od luk!no
Cau,
mam teprve chvili,ale zadne pociteni kopce pri 130/h ve ctyrech plny kufr de nekona,
Muzes byt v klidu
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 19 srp 2015, 19:48
od kotek
Ten krouticí moment je k nezaplacení. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem opustil původní myšlenku 1,4 + LPG.
Re: 1,6CDTI 100kW a dalnicni kopec na sestce?
Napsal: 28 bře 2016, 22:43
od Joska
kluci mám dotaz, zvažuji K-čko a přemýšlím o dieslu 1,6 - 81 nebo 100kW, je tam rozdíl 30 000, který už je přes čáru, tzn, buď budu muset něco oželet když budu chtít silnější, ale je to nutné?
Když byla na misce vah oktávka, kolegové v práci mě utvrzovali jít raději do dvou litru než do šestnáckty se slovy, že ten obsah je cítit a při srovnání kolegové s dvoulitry měli nižší spotřebu než ti s nižším obsahem.
Tady ale rozdíl v obsahu není... spotřeba je dokonce u slabší verze nižší. Nejde mi o lítání - závodník nejsem, do teď mi stačilo 55 kW v benzínu (v Gčkové astře), zase ale vyloženě plazit se mi nechce.
Co jsem koukal, všichni tu máte jen tu 100kW verzi, není tu někdo s tou slabší, kdo by mi řekl, jak na tom je? (SZ mi zatím nejdou, tak asi tady)
díky moc.
http://www.opel.cz/content/dam/Opel/Eur ... _udaje.pdf