Příspěvek
od kotek » 28 dub 2015, 15:05
Měl jsem velkou váhačku stejně jako Ty, ale nakonec jsem se vrátil k naftě. Ta nová motorizace je úplně něco jiného než dosavadní traktory. Zatím tedy nelituji. Navíc kurvítko v podobě turba už je dnes ve všem, tak rozhodování bylo o to jednoduší. A podle skladby kilometráže kterou uvádíš není o čem přemýšlet. V zimě to topí už po půl kilometru, tak že pohoda. Výhrad k Opelu a Astře jako takové mám hodně, ale ten motor se povedl. Krouťák je skvělý (rozjíždím se téměř výhradně na dvojku), turbo zabírá teď po novém SW řídicí jednotky kolem 1700 ot.
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)