Stránka 1 z 5
Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 29 bře 2015, 08:44
od kroup
Zdravím všechny Oplisty, chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně výběru ojeté Astry. Mám aktuálně kombíkové géčko a uvažuji nad jéčkem, taky kombi. Fórum jsem si prostudoval a chci se zeptat
- Motor 1.4 turbo prošel změnami ve výrobě na začátku roku 2011. Jak poznám, že auto má ještě motor před úpravami? Podle data výroby, nebo přímo na autě v motorovém prostoru?
- Pokud by měl předchozí majitel tento problém řešený v rámci garance, bude nějaký záznam v servisní knížce?
- Svolávací akce Oplu řešily na autě spoustu problémů. Musí se uplatnit už v záruce, nebo i po ní? A lze je uplatnit na bazarové auto, jako druhý majitel?
Jdu se dnes podívat na tuhle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/astra/16315672
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 30 bře 2015, 00:43
od meiki
Podle zdejsich informaci trpela auta pred faceliftem (coz je tve vybrane) poruchami lozisek v prevodovce, viz
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... a&start=20 Jinak netusim v cem se motor mohl jeste lisit. Takze rok vyroby je podle me rozhodujici.
Pokud jezdil do autorizovaneho servisu, tak by vsechno melo byt uvedeno v servisni historii
https://www.myopelservice.com/. Jen nevim jak je jednoduche ziskat informace z venku. V klasicke papirove jsou pravidelne prohlidky a pripadne svolavaci akce. Napriklad vymenu bouraneho dilu mam uvedenu jen na netu.
Svolavaci akce jsou i po zaruce. Kdyz auto bylo servisovano podle podminek, tak zaruku muze uplatnit i dalsi majitel. Jenom pozor je omezena kilometry, ale hlavne roky. Tak jen pozor, aby auto nebylo uz po zaruce.
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 30 bře 2015, 07:50
od Arwy
Myslím že na tých 1.4 T bol nejaký problém s plechom v sacom potrubí, počas výroby sa to upravovalo, ale neviem od ktorého dátumu.
Platnosť zvolávacích akcií je individuálna, každopádne ak bolo auto na zvolávačke, tak je o tom v systéme záznam a podľa VIN čísla Ti to v Opli povedia.
Inovovaná prevodovka je rozlíšiteľná podľa dodatočného mazacieho kanála, ktorý je vidieť. Niekde tu na fóre bol aj obrázok ako to rozoznať.
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 30 bře 2015, 15:02
od kroup
Super, díky moc, samé perfektní informace. To o té převodovce jsem nevěděl, tak jsem si tu na fóru početl. Pokud to by někdo v budoucnu hledal, tak je to tu na fóru vidět tady
http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=20#p6517 MyOpelService jsem už zkusil, bohužel (a samozřejmě to tak musí být) neukážou servisní historii auta jen tak zadáním VINu, ale musí se na pobočce Oplu ověřit, že jde o skutečného vlastníka vozu.
Jinak na tu Astru jsem se byl podívat a nevzal, motor měl hodně podivný zvuk v nízkých otáčkách. Na to jak všichni recenzenti pějí chválu na odhlučnění a kultivovaný chod, tenhle motor pod 2500 otáček hrozně hlučel a šel hrubě, jako když jsem měl na géčku prasklé svody. Budu hledat dál (a radši Merivu
)
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 30 bře 2015, 21:08
od markpp
Tento motor teda kultúrou chodu za studena vôbec nevyniká
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 31 bře 2015, 16:04
od pico
Ano za studena je to bručo. Stichne a skludni sa po zahriati.
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 01 dub 2015, 11:54
od kroup
No to jste mě trošku nalomili, že by to bylo normální? To by mě mrzelo, že jsem tam to auto nechal. Na druhou stranu proti mému 12 let starému géčku to bylo fakt o dost horší. Nechce se mi věřit, že by ten o dekádu modernější a o 130t kilometrů mladší motor byl tak hlučný, tím bych asi o Astru J hodně ztratil zájem. Musím se někdy projet nějakou, která je stoprocentně v pořádku.
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 01 dub 2015, 12:41
od Astra - R@SAG
No já na staré 1.4 16v Twinportu byl motor hodně hlučny, i tím že odhlučnění mezi motorem a kabinou nebylo žádné
, ale jak se zahřál tak byl v pohodě. U Astry J u tohoto motoru je to mnohem lepší, ale přesto než se zahřeje cca 4 km, je trochu hlučnější, ale odhlučnění to dost snižuje.
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 01 dub 2015, 14:49
od johnyford
mne sa zda v pohode tenzvuk,taky sepot-)
Re: Ojetá Astra 1.4 88 kW
Napsal: 01 dub 2015, 15:24
od kroup
No v porovnání s mým 1.6 16V (Z16XE) byl ten konkrétní kus 1.4 turbo (A14NEL) o dost horší, i proti studenému rannímu startu. Nejspíš byl opravdu ve špatné kondici.