Ahoj, nebudu ti psát SZ, jelikož bude časem možná více zájemců a hodnocení, tak ať si to přečtou tady...
Tvé rozhodnutí můžu jedině odsouhlasit, vybíral jsem stejně, ikdyž je fakt že jsem ani moc po jiných autech nekoukal, protože to je už 4tý Opel co mám za sebou a vždy maximální spokojenost. Pokaždé co jsem vybíral "nové" tak jsem srovnával s konkurencí a pokaždé mě vyšlo jako nejlepší Opel (poměr cena/výbava/design) a tak jsem od toho tentokrát upustil a šel rovnou do výběru motoru a výbavy. vybíral jsem cca 3 měsíce, než se objevila krasavice kterou jsem nemohl nechat utéct, sice s najetými 121tis km, ale se servisní knížkou (což je v DE standart). výbavu mám jak píšeš, Ergonom. sedadla, bixenony AFL (natáčecí), 2,0 CDTI 121Kw, Navi 900, vyhřívaný volant, Flex Ride podvozek, senzory deště, parkovací předek/zadek, senzor světel, LED denní svícení, dvouzónová aut. klima, vyhřívané sedadla, BT handsfree, 4x okna v ele. + zrcátka.
Tak k FlexRide podvozku můžu říct jediné, je to super hračka, bez které už nemohu být
, rozdíl v režimu SPORT a NORMAL je dost znát, Mezi TOUR a NORMAL jsem to zase tak nepoznal, ale je to o trochu plavnější. Hlavně mě baví režim SPORT - zrudnou budíky, přitvrdí se to, reakce na plyn je okamžitá, a ztuhne trochu řízení + v nastavení je ještě napsáno, sportovní režim motoru... akorát jsem poznal že se zvedne okamžitá spotřeba na plný plyn z nějakých 31L/100km na až 39,9l/100km a zimní gumy mají co dělat aby negumovaly ještě na trojku
.
K NAVI 900 můžu s potěšením oznámit, že jde přepnout jazyk do češtiny!!! To jsem ani něděl, a jak jsem hledal jazyk z DE na ANG, tak koukám že tam je čeština tak jsem jásal jak prvnáček za jedničku ve škole
.
Jinak dovoz jsem svěřil firmě
www.rychlydovozaut.cz/ a můžu jen doporučit, stálo to sice 15tis, ale nemusel jsem se o nic starat, jen jsem jim poslal odkaz na mobile.de a oni už vše vyřídily, jak domluva termínu a podrobnosti o autě, tak i kontrolu na místě s technikem a dovoz až téměř pod nos
, ušetřil jsem 3dny ježdění (mám to až z Hamburku) a bylo to bez starostí. Jen jsem si to zašel přihlásit, od nového roku se platí jen 800,- za přihlášení vozu z dovozu, takže pohoda.
Otázka s místem na zadních sedadlech je asi jak pro koho, taky jsme dva dospělí a máme malé dítko 15 měs. a s místem nemáme problém
už jsem jel na lyže ve 3 dospělých + sklopená sedačka 1/3 na boardy a lyže a pohoda nikdo si nestěžoval... ono záleží hodně na předních pasažérech jak se moc dokáží uskromnit s prostorem, ale pokud někdo měří 2,2m tak má smůlu si myslím v každém autě... Kufr je oproti Háčku a Géčku opticky větší ale prakticky stejný, jen vstupní otvor je trochu menší díky svažující se zádi, ale žádná pohroma to není, je to spíš o zvyku. Každopádně o ptori Háčku je to téměř o 500mm delší auto a není to moc znát v prostoru, spíš to je poznat na pocitu bezpečí, který je opravdu dost velký, působí to hodně robustně.
K motoru můžu říct asi tak jedině slova největší chvály, zatím jsem nejezdil s tak výkonným a úsporným dieselem. 165 koní a spotřebu mám po městě 6,3l/100km a mimo město po dálnici 5,8l/100km takže pokrok je opravdu znát, na to že je to větší než Háčko, a o hodně těžší (+ cca 200kg) tak spotřeba o 1l/100km menší. A to kdybych chtěl a snažil se jet na spotřebu tak si myslím že se hravě dostnu k 5ti litrům na 100km.
ještě pár slov ke středovému panelu, nechápu proč ve všech magazínech kritizují že tam je mooc tlačítek, bez manualu mě to zabralo cca 30 minut a už jsem byl z orientovaný, většinu tlačítek stejně člověk nenastavuje každou jízdu (např. radio stanice, atd) já používám (1 navi, 2 phone, 3 cd/aux, 4 radio, 5 vyhřívání volantu po ránu, 6 vyhřív. sedadla, a pak na volantu 7 tempomat a 8 hlasitost) a samozřejme otočný ovladač s joystickem = 9 tlačítek, zbytek je nastaven a nemusím o nich vědět... a asi to je i lepší za jízdy šáhnout po klasickém tlačítku než se snažit trefit na dotykovou obrazovku (jak je dnešní móda) a hlavně to v noci dobře vypadá jak to vše krásně svítí
Tak asi tolik moje postřehy. Kdyby byl ještě nějaký dotaz tak napiš klidně odpovím. Držím palce v hledání.