kúpa astra J
Re: kúpa astra J
Pozor. Mam uz tretiu Astru. Prva F - caravan v striebornej metle. Lak stara poctiva metaliza. Na Gcku som zobral klasicku modru, nie metalizu a 1000 krat som to olutoval. Lak som poskriabal aj gumenou hadicou pri umyvani. Neskutocne citlivy na akekolvek jemne poskodenie ( nechtom si mohol dochnapat cele auto ). Neviem ci aj u Jcka je obycajny taky nachylny na poskodenie ale myslim si, ze ano. Metaliza bola u mna pri kupe Jcka nevyhnutnost a nelutujem. Tak bacha na to. Radsej priplat za metlu.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
- Reklama
Re: kúpa astra J
Pokud je to ve financnich moznostech, tak si urcite za metalizu priplatit. Min. auto v metle vypada o kus lip jak v zakladu
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kúpa astra J
Tak moc děkuji, je to velice pěkně napsáno a přeně tak i mnoho lidí asi přistupuje ke koupi vozu. Já se díval na ojete Astry J v Německu cca 3 roky staré a ta cena byla si myslím dost vysoká, proto nakonec zcela nová.
100% bych připlatil za metalizu i v Oplu mi to rozmlouvali si pořizovat pastelovou barvu a nemyslím, že jen kvůli tomu, že by chtěli mi vnutit dražší auto.
Jen jsem se díval po netu na YouTobe a podobně na světlomety AFL+, je to velky rozdíl mezi klasikou, má cenu připlatit ?
100% bych připlatil za metalizu i v Oplu mi to rozmlouvali si pořizovat pastelovou barvu a nemyslím, že jen kvůli tomu, že by chtěli mi vnutit dražší auto.
Jen jsem se díval po netu na YouTobe a podobně na světlomety AFL+, je to velky rozdíl mezi klasikou, má cenu připlatit ?
beavis píše:Nejdulezitejsi je si urcit pri koupi auta priority a pak zuzovat vyber. A dalsi vec je se svest pokud mozno v kazde motorizaci a pokud z toho clovek nebude mit slusne zamotanou hlavu, tak si to aspon vyzkousi Je potreba si rict k cemu auto vyuzivam, jak hodne s nim jezdim, kde jezdim a taky co od neho vubec ocekavam. Je jasny ze 1.6 SIDI bude velice zajimava volba. Motor je to novy, hodne technicky vymakany a osobne si myslim ze bude i dost spolehlivy, tak jako v podstate kazdy benzinovy motor od Opela. Ja kdyz jsem vybiral Astru, tak jsem samozrejme stal pred nekolika navzajem se neslucujicimi pozadavky. Chteli jsme kombika x hezkou barvu x slusnou vybavu x slusny motor a to vse za slusnou cenu. Coz o to, vse by slo nakonfigurovat, ale trosku problem by byl s cenou. Sice ne zase tak zasadni, ale co si budem povidat, kazdy si chce ukecat rozumnou cenu Po nekolika tisicich shlednuti a hledanich na Mobile.de jsem nic zase tak zajimavyho nenasel, sice jsme se jel mrknout na jedno Jecko v kombiku do Drazdan do jednoho autobazaru, ale byl to dovoz z Francie a u toho jsem nejak znejistil. Pritom cena taky nebyla zadna jak se rika hitparada, tak jsem zacal pokoukavat po variante noveho auta nebo nejake predvadecky. Samozrejme u nas. Nove auto by nebyl problem, ale i presto ze jsem fanda do aut a do vseho co ma kola, tak mi bylo stale lito nechat tolik penez za auto Na druhou stranu vzhledem k vybave to zase nebyla tak hrozna cena, ale stejne. Presne uz si cenu noveho auta nepamatuju, ale po prijemne sleve tusim 21% z katalogove mi vychazelo neco pres 400 tis. Kc, tusim cca 430 tis. Tak jsme dal koukali hlavne po predvadeckach. A po nekolika dnech kdyz jsem videl u nas na severu u jednoho prodejce predvadeci Astru J ST, kterou jsme par mesicu pred tim meli pujcenou na vikend, tedy jeste za docela dost penez, tak jsem jak se rika z prdele zavolal prodejci a rikam, Astrule pekna, vybava taky, motor taky, jen ta cena, jen ta cena. A pokracoval jsem, za 459000 Kc je to furt moc a mel jsem tak nejak blahove v hlave ze kdyby byla za 400 tis., tak ..... no snad bych ji i vzal. No a prodejce ze zavola sefovi firmy. A tak se stalo a za chvili vola, ze by mi ji nechali za 400 tis. Kc, ale musim si vzit jejich financovani. A tak se stalo a za 14 dni, nez jsem mezitim sehnal zimni gumy vc. plechacu uz jsme si pro ni jeli A jak uz jsme psal, motor 1.4 103 kW naprosto dostacuje, neni to zadny trhac asfaltu, ael staci ho podrzet a najednou clovek zjisti pri pohledu na tachometr, ze to zase zadny lenoch taky neni a ejhle, vono je tam 140 Spotreba stale do 7 litru, ted po delsim placani se po meste a tak nejak i okolo jsem na zatim nejvyssi spotrebe, ktera je podle BC 7,3 litru. Jinak za tech 10 mesicu co Astru mame jsme byli s rodinou a dvema malejma detma na nekolika vyletech, dovolenych kdy kufr praskal ve svech a na kouli jsem si vezl kolo a nikdy nebyl s necim problem. Mista v kufru je dost (kvuli tomu jsme kombika kupovali), Astrickou jezdime moc radi, ja jeste radsi, treba ja osobne miluju interier, vybava je Active s nekolika dalsima vecma navic, takze v podstate nic z vybavy nepostradame (mimochodem puvodni cena auta byla 617 tis. Kc!), auto stale vypada temer na sklonku svojeho zivota s origos lityma kolama moc dobre, modra metaliza nema chybu,.....proste mame Astru radi a popravde receno se po kazdy tesim az s ni nekam zase pojedu A tak by to podle melo byt. Cili co jsem vlastne chtel napsat. Moc nad autem nepremyslet, protoze to je nejlepsi zpusob jak se dostat do Bohnic Chce si to vyzkouset, otestovat a pokud clovek k takovemu autu citi sympatie a vubec se citi dobre take v interieru, koupit a uzivat si Co se tyce motorizace,vyzkousel jsem treba i 1.4 88 kW a zase o tolik pomalejsi nez 103 kW verze se mi to nezdalo. Ano, bral bych 1.6 SIDI, ale opet jsme u toho, bud motor, nebo vybavu, nebo dobrou cenu, nebo vse dohromady? No a navic jako stale postizeny motorkar jsem vlastne na jednu stranu rad za tu pohodovou 1.4ku. S ni jsem zatim platil jen jednu pokutu za rychlou jizdu a tak nejak ani rodina moc nerve ze zase jdu jak blazen kdyz jedeme nekam dal Kazdopadne dobou ruku pri vyberu.....
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: kúpa astra J
urcite sa oplati priplatit za AFL+ pozri nejake balicky ...
Astra GTC Sport A14NET 103kW
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4
Insignia Cosmo ST A20DTH 118kW 4x4
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kúpa astra J
No dělaji to pouze jako balíček za 30200Kč , Mám dost problém jezdit v noci, vadí mi světla protijedoucích vozidel a na těch světlech se mi líbí, že se natáčejí, když člověk jede do otáčky apod. Jen se obávám, ať mi Astru na sidlišti ihned někdo ze zavistí nepokřtí, ikdyž bude pojištěna . No snad najdu finance a podle toho se rozhodne.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: kúpa astra J
Ja mel tyhle svetla v balicku Sada Ride (LP83) spolecne s podvozkem, rozhodne bych jine nechtel. Doporucuji si priplatit. Moc jsem take neveril automatickym dalkovym, ale hrozne rychle jsem si na to zvykl, je to super.
"Sada Ride: systém Flex-Ride s plynulou regulací tlumicu CDC, adaptivní xenonové svetlomety, automatické serízení svetlometu, vysokotlaké ostrikovace svetlometu, denní svícení LED, automatická dálková svetla."
Co se tyce barvy, tak ja metalizu uz nechci. Vzal jsem bilou zakladni, bez priplatku, a za usetrene penize radeji poridil dalsi vybavu. Zakladni barva vyjde na opravu levneji nez metaliza a na karoserii je stejne zaruka dost dlouha, takze nejake reznuti me nezajima.
Take doporucuji objednat drzak na bryle misto madla u hlavy ridice, stejne se celou dobu budes drzet volantu. A pokud jezdite nekdo do nizke garaze, tak antenu zralok. Prutova antena je dneska ostuda, nemluve o svihadlech na zadnich dverich.
A za me nedoporucuji kupovat sedadla AGR (SR1/SRY), na delsi cesty (4h+) jsou za ty penize nepohodlne. Sedak je hodne uzky i na muj maly zadek a dofukovani balonku na bedra je moc tvrde, boli me z toho akorat zada. Uplne bohate staci zakladni sada komfortnich sedadel (J2O/J31).
Jinak zadni sedacky jsou opravdu nepohodlne (kratky sedak, tvrdy, spatny uhel). Nemluve o nedostatku mista pro vetsi lidi. Astru mam rad, ale kecat pohadky o zadnich sedackach tady nebudu, realita je vzadu fakt spatna oproti jinym vyrobcum.
"Sada Ride: systém Flex-Ride s plynulou regulací tlumicu CDC, adaptivní xenonové svetlomety, automatické serízení svetlometu, vysokotlaké ostrikovace svetlometu, denní svícení LED, automatická dálková svetla."
Co se tyce barvy, tak ja metalizu uz nechci. Vzal jsem bilou zakladni, bez priplatku, a za usetrene penize radeji poridil dalsi vybavu. Zakladni barva vyjde na opravu levneji nez metaliza a na karoserii je stejne zaruka dost dlouha, takze nejake reznuti me nezajima.
Take doporucuji objednat drzak na bryle misto madla u hlavy ridice, stejne se celou dobu budes drzet volantu. A pokud jezdite nekdo do nizke garaze, tak antenu zralok. Prutova antena je dneska ostuda, nemluve o svihadlech na zadnich dverich.
A za me nedoporucuji kupovat sedadla AGR (SR1/SRY), na delsi cesty (4h+) jsou za ty penize nepohodlne. Sedak je hodne uzky i na muj maly zadek a dofukovani balonku na bedra je moc tvrde, boli me z toho akorat zada. Uplne bohate staci zakladni sada komfortnich sedadel (J2O/J31).
Jinak zadni sedacky jsou opravdu nepohodlne (kratky sedak, tvrdy, spatny uhel). Nemluve o nedostatku mista pro vetsi lidi. Astru mam rad, ale kecat pohadky o zadnich sedackach tady nebudu, realita je vzadu fakt spatna oproti jinym vyrobcum.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: kúpa astra J
No, ak by som si mal priplatit za drziak na brile, tak nebrat. Na blbsie miesto to dat nemohli. Mal som to vo vybave, no musel to byt riadny somar, co to da miesto madla. Lebo za jazdy vyberat a vkladat brile je uplne o nicom. Je to vyuzitelne len ako puzdro. A to uz si radsej dam do stredovej opierky, ci niekam inam. Toto je jedna z veci, co by som u opla hned menil od vyroby a premiestnil ten drziak tak ako to ma kia, ci koncern.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: kúpa astra J
Za mna davam minus este:
parkovacim senzorom - nebrat a dat si dorobit
17ky disky s 225 pneu - plave to na cestach
ciernu metalizu - treba ju udrziavat cistu, aby auto bolo pekne. vseobecne metlu hej, ak tie prachy nebudu chybat inde, ale asi striebornu.mal na predoslej astre a ta bol pecka. Auto bolo strieborne, alebo mega strieborne Ale nie spinave.
ako plus:
1.7 cdti zatial v pohode motor s dobrou spotrebou. teraz by to uz ale bola ta 1,6cdti
vyhrievane sedadla. k nim i volant. ja som si to nevsimol a ten mi chyba.
xenony - nemam, no bral by som teraz. minimalne led. vtedy sa to dalo len so xenonmi
tiez by som zobral uz i elektricku parkovaciu brzdu
parkovacim senzorom - nebrat a dat si dorobit
17ky disky s 225 pneu - plave to na cestach
ciernu metalizu - treba ju udrziavat cistu, aby auto bolo pekne. vseobecne metlu hej, ak tie prachy nebudu chybat inde, ale asi striebornu.mal na predoslej astre a ta bol pecka. Auto bolo strieborne, alebo mega strieborne Ale nie spinave.
ako plus:
1.7 cdti zatial v pohode motor s dobrou spotrebou. teraz by to uz ale bola ta 1,6cdti
vyhrievane sedadla. k nim i volant. ja som si to nevsimol a ten mi chyba.
xenony - nemam, no bral by som teraz. minimalne led. vtedy sa to dalo len so xenonmi
tiez by som zobral uz i elektricku parkovaciu brzdu
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: kúpa astra J
Svetla s detekciou tunela ( automatika ) + denne LED je vec, ktoru si najviac na Astre chvalim. Mam to nastavene na AUTO a o nic sa nestaram. Denne LED su nevyhnutnost. Takisto ako Xavi by som si teraz objednal el. rucnu brzdu a urcite premiove audio. CD 400 je sedy priemer bez zazitku z pocuvania hudby. Ja som uz mal zdarma aj USB, tak neviem ci ho davaju vsade, mna len milo prekvapili. A urcite by som zostal celorocnec na 16'' kolesach. Viem o com hovorim.
Astra J, 1,4 T, 103 kW, Enjoy+, Silver lake, 02/2013
Re: kúpa astra J
Jen budu reagovat at je tu vic nazoru
Mam zadni parkovaci senzory a jsem s nimi spokojen. Samozrejme da se to prezit i bez nich, otazkou se kde se clovek bude nejvic pohybovat. Pokud vetsinu casu nekde ve meste a jeste k tomu nechava auto stat nekde na sidlisti apod., tak jednoznacne bych je bral.
A co se tyce drzaku na bryle, cetl jsem ze se do nej ne vzdy vejdou vsechny bryle Nastesti v Astre je plno mista min. pod loketni operkou, ev. ve stredovem panelu, cili podle me zbytecnost. I kdyz na druhou stranu myslim ze onen drzak moc nestoji.
Na barvu mam stejny nazor. Cerna je pekna, ale jen par prvnich kilometru nez se zaprasi Ale i presto jsou lide co si ji chvali, tak proc ne pokud je do ni clovek fakt fanda. Stribrna je opravdu asi nejlepsi na udrzbu, ale zase nekomu muze pripadat takova nemastna/neslana. Me osobne se strasne libi na Astre bila barva. Z ni pokazdy temer uchcavam
Rucni elektrickou brzdu mam, neni to spatny, ale ze by to zase bylo neco extra vyjimecne, to bych nerekl. Je to kazdopadne zajimave, ale klasicka rucka by mi take nevadila. Me proste prijde jako male minus ze proste clovek nema nad zabrzdenim/odbrzdenim takovou kontrolu jako u klasiky. Pokud je za ni maly priplatek (a ten myslim ze je), tak si ji vybrat, pokud by za ni chteli hodne, vyprdnul bych se na ni. A nakonec xenony, ty bych bral pokud bych treba za tmy hur videl a nebo coz je hlavni, kdybych hodne jezdil v noci. O jejich kvalite sviceni urcite nebude pochyb. Ale na druhou stranu jsme opet u ceny Joooo neni to lehky si vybrat
Mam zadni parkovaci senzory a jsem s nimi spokojen. Samozrejme da se to prezit i bez nich, otazkou se kde se clovek bude nejvic pohybovat. Pokud vetsinu casu nekde ve meste a jeste k tomu nechava auto stat nekde na sidlisti apod., tak jednoznacne bych je bral.
A co se tyce drzaku na bryle, cetl jsem ze se do nej ne vzdy vejdou vsechny bryle Nastesti v Astre je plno mista min. pod loketni operkou, ev. ve stredovem panelu, cili podle me zbytecnost. I kdyz na druhou stranu myslim ze onen drzak moc nestoji.
Na barvu mam stejny nazor. Cerna je pekna, ale jen par prvnich kilometru nez se zaprasi Ale i presto jsou lide co si ji chvali, tak proc ne pokud je do ni clovek fakt fanda. Stribrna je opravdu asi nejlepsi na udrzbu, ale zase nekomu muze pripadat takova nemastna/neslana. Me osobne se strasne libi na Astre bila barva. Z ni pokazdy temer uchcavam
Rucni elektrickou brzdu mam, neni to spatny, ale ze by to zase bylo neco extra vyjimecne, to bych nerekl. Je to kazdopadne zajimave, ale klasicka rucka by mi take nevadila. Me proste prijde jako male minus ze proste clovek nema nad zabrzdenim/odbrzdenim takovou kontrolu jako u klasiky. Pokud je za ni maly priplatek (a ten myslim ze je), tak si ji vybrat, pokud by za ni chteli hodne, vyprdnul bych se na ni. A nakonec xenony, ty bych bral pokud bych treba za tmy hur videl a nebo coz je hlavni, kdybych hodne jezdil v noci. O jejich kvalite sviceni urcite nebude pochyb. Ale na druhou stranu jsme opet u ceny Joooo neni to lehky si vybrat
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET