Tiez sa priklanam k verzii 1,4T, pretoze mam tuto motorizaciu v Sports Tourer. Odporucam pozerat rocniky 2013-14 a vyssie, kde bola odstranena vyrobna vada piestov so slabymi kruzkami.
Pred kupou 1,4T som si bol vyskusat aj verziu 1,6 16V pretoze som mal ten motor v H-cku hatchback z ktoreho som prechadzal na J-cko. Napriek vynikajucej vybave som to auto nezobral - ten motor mu nestacil. Sedeli sme v nom len dvaja (ja a majitel) a od 3. pr. stupna to auto bolo naozaj slabe. Ked som si predstavil, ze by som s tym motorom mal predbiehat s rodinou na palube, vedel som ze potrebujem radsej vyssi vykon. Taktiez 1,4T ma 6-kvalt s dlhymi prevodmi. Co ma na 1,6 16V "sralo" boli vysoke otacky (a spotreba) na dialnici.
Koupě Astra J Sports Tourer
Re: Koupě Astra J Sports Tourer
Astra ST 1,4T 103kw Cosmo 6/2013
- Reklama
Re: Koupě Astra J Sports Tourer
the_klima 1,7cdti ma rychly ohrev?
Mal som dve 1,7cdti 110,130konove a pri terajsich teplotach vonku ukazovatel vody splhal na 90ku 20km. A to este sa nebavime o teplote oleja, ktora isto nie je na prevadzkovej teplote za ten cas. Fakt pre neho nema zmysel aby do toho isiel. Sused oproti nasim si zobral moju astru, lebo ma naftu zadara. Chcel na nej chodit 5km do prace a spat. Vysledok, chodi mu na nom zena a chodia s nim cez vikendy na dlhsie trate, lebo i napriek tomu, ze dpf som dal precistit v januari, pri tych kratkych trasach sa zanasa viac a castejsie vypaluje. tym stupne i spotreba, v pripade nudzoveho vypalovania i cas, ktory treba stravit v aute, kym dovypaluje. Ja osobne si to neviem predstavit, ze by som s dieslom s dpf fungoval na kratkych trasach.
Jedine co to auto malo fakt uzasne, bol tah motora, ten krutiak proste pri silnejsej verzii isiel v plnpom rozsahu a aj na dialnici, ci okreskach aj vdaka dobremu sprevodovaniu jazdilo svizne a uspoerne na tu vahu.
Proste fakt diesel nie je na kratke trasy!!!
Radsej mi odporucte skusenosti z 1,6 a 1,4T a eventualne naklady, co ste mali, aby to vedel realne zhodnotit.
Mal som dve 1,7cdti 110,130konove a pri terajsich teplotach vonku ukazovatel vody splhal na 90ku 20km. A to este sa nebavime o teplote oleja, ktora isto nie je na prevadzkovej teplote za ten cas. Fakt pre neho nema zmysel aby do toho isiel. Sused oproti nasim si zobral moju astru, lebo ma naftu zadara. Chcel na nej chodit 5km do prace a spat. Vysledok, chodi mu na nom zena a chodia s nim cez vikendy na dlhsie trate, lebo i napriek tomu, ze dpf som dal precistit v januari, pri tych kratkych trasach sa zanasa viac a castejsie vypaluje. tym stupne i spotreba, v pripade nudzoveho vypalovania i cas, ktory treba stravit v aute, kym dovypaluje. Ja osobne si to neviem predstavit, ze by som s dieslom s dpf fungoval na kratkych trasach.
Jedine co to auto malo fakt uzasne, bol tah motora, ten krutiak proste pri silnejsej verzii isiel v plnpom rozsahu a aj na dialnici, ci okreskach aj vdaka dobremu sprevodovaniu jazdilo svizne a uspoerne na tu vahu.
Proste fakt diesel nie je na kratke trasy!!!
Radsej mi odporucte skusenosti z 1,6 a 1,4T a eventualne naklady, co ste mali, aby to vedel realne zhodnotit.
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L