Jaké sedačky, atd...
Re: Jaké sedačky, atd...
Mne to na displeji neukazuje nič. Jediný spôsob rozlíšenia medzi senzormi je výška tónu.
Tá cúvacia kamera sa dopláca zvlášť a dá sa len k Navi 600 alebo 900.
Tá cúvacia kamera sa dopláca zvlášť a dá sa len k Navi 600 alebo 900.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
- Reklama
Re: Jaké sedačky, atd...
Tak potom toto
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/pe ... ehoer.html
v sicherheit+schutz je ponuka kamier
http://www.opel.de/fahrzeuge/modelle/pe ... ehoer.html
v sicherheit+schutz je ponuka kamier
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Jaké sedačky, atd...
Koukam ze by mela byt nova generace 1.6t s 300nm a 200hp od 1700ot, jen je asi otazka kdy.... Zase dilema
Pisou koncem roku tak verim ze to uz pujde objednavat, nechtel bych jeste dal cekat
Pisou koncem roku tak verim ze to uz pujde objednavat, nechtel bych jeste dal cekat
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Jaké sedačky, atd...
Tak potom preco nie biturbo 280ps
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Jaké sedačky, atd...
to je uz asi trosku zbytecny, ta 1.6t se mi zda optimalni vzhledem ty vaze toho auta
... precetl jsem o astre nespocet recenzi v casopisech (dostalo se mi do rukou asi 20kg materialu : ) a byl jsem celkem prekvapen, v jednom chvalej co v druhym pomlouvaj, napr. v jednom tvrdej, ze DPF je lepsi mit u motoru, v druhym zase ze je lepsi pod autem. Tlacitek na stredove konzoli je hodne na tom se shodnou vsichni, ale jeden tvrdi, ze si na to zvyknout nelze, druhej ze si zvyknes behem chvilky. Stejne tak podvozek, kterej je prej na nic pri nerovnostech, jinde chvalozpevy na nej, razeni prej skvely, drahy jasne vytycene, jinde napisou doslova: "radici paka by zaslouzila pul kila vazeliny" a pod (rizeni, prostornost, atp.)...
pominu-li nejakou zaujatost, pusobi to na me jako snuzka subjektivnich pocitu daneho recenzenta a jestli se podle toho fakt ty lide rozhoduji tak je lituju, jsou pak nuceni koupit ocesanyho superskvelyho legendarniho bezchybnyho golfa (auto nizsi stredni tridy!) za 700tis.
ja nebejt uz rozhodnutej, tak bych teda nevedel co si o tom myslet, asi jedine vybrat ty veci, na kterych se shodnou a ty povazovat za smerodatny. Stejne tak ty veci, ktery hodnotej, napr. ulozne prostory ve dverich, zda se tam vejde lahev na lezato nebo na stojato mi prijde velice usmevne, abych, ale jim ale jen nekrivdil, jsou tam i uzitecny prinosny informace, ale celkove je jich asi tak 5%
opet se ukazuje, ze co cech to odbornik na vsecko (na slovenskuto budete mit asi podobne : )
... precetl jsem o astre nespocet recenzi v casopisech (dostalo se mi do rukou asi 20kg materialu : ) a byl jsem celkem prekvapen, v jednom chvalej co v druhym pomlouvaj, napr. v jednom tvrdej, ze DPF je lepsi mit u motoru, v druhym zase ze je lepsi pod autem. Tlacitek na stredove konzoli je hodne na tom se shodnou vsichni, ale jeden tvrdi, ze si na to zvyknout nelze, druhej ze si zvyknes behem chvilky. Stejne tak podvozek, kterej je prej na nic pri nerovnostech, jinde chvalozpevy na nej, razeni prej skvely, drahy jasne vytycene, jinde napisou doslova: "radici paka by zaslouzila pul kila vazeliny" a pod (rizeni, prostornost, atp.)...
pominu-li nejakou zaujatost, pusobi to na me jako snuzka subjektivnich pocitu daneho recenzenta a jestli se podle toho fakt ty lide rozhoduji tak je lituju, jsou pak nuceni koupit ocesanyho superskvelyho legendarniho bezchybnyho golfa (auto nizsi stredni tridy!) za 700tis.
ja nebejt uz rozhodnutej, tak bych teda nevedel co si o tom myslet, asi jedine vybrat ty veci, na kterych se shodnou a ty povazovat za smerodatny. Stejne tak ty veci, ktery hodnotej, napr. ulozne prostory ve dverich, zda se tam vejde lahev na lezato nebo na stojato mi prijde velice usmevne, abych, ale jim ale jen nekrivdil, jsou tam i uzitecny prinosny informace, ale celkove je jich asi tak 5%
opet se ukazuje, ze co cech to odbornik na vsecko (na slovenskuto budete mit asi podobne : )
Corsa D Sport 1.4T 88Kw http://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Astra J Cosmo 1.6T SIDI 125Kw http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Jaké sedačky, atd...
Tým by som sa vôbec neriadil. Každý má iné požiadavky i pocity z auta. Niekomu vyhovuje jedno, druhému niečo iné. Podľa mňa je to vydarené auto. Ak by dotiahli ešte zo pár detailov bolo by to auto z mojho pohľadu dokonalé. Ďalšie subjektívne hodnotenie. A k tým tlačidlám by som ani nepovedal, že je ich veľa. Akurát, každé tlačidlo je väčšie a tým ten dojem. Veď rádio má tie isté tlačidlá čo ostatné, len vo veľkom
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Jaké sedačky, atd...
Tie tlačítka na konzole aj mne pripadali ako v raketopláne , ale už som si zvikol a teraz konzola v G-čku, alebo H-čku mi príde ako veľmi fádna a prázdna.
Pojazd neviem porovnať s ničím iným ako s G-čkom a J-čko je na tom super. Oproti G-čku omnoho omnoho lepšie (makšie a hlavne tichšie). S radením problém nemám žiadny (možno degenerácia z G-čka).
Jediná vec čo mi vadí je to, že som dosť vysoký a vôbec nevidím na prepínač svetiel a ešte sa mi stáva pri prepínaní diaľkových, že pri buchnutí do páčky stlačím na nej tlačítko a prepína sa mi menu (jazda/vozidlo).
Každopádne pred kúpov sa v tom povoz u predajcu a môžeš sám zhodnotiť kvalitu testu.
Pojazd neviem porovnať s ničím iným ako s G-čkom a J-čko je na tom super. Oproti G-čku omnoho omnoho lepšie (makšie a hlavne tichšie). S radením problém nemám žiadny (možno degenerácia z G-čka).
Jediná vec čo mi vadí je to, že som dosť vysoký a vôbec nevidím na prepínač svetiel a ešte sa mi stáva pri prepínaní diaľkových, že pri buchnutí do páčky stlačím na nej tlačítko a prepína sa mi menu (jazda/vozidlo).
Každopádne pred kúpov sa v tom povoz u predajcu a môžeš sám zhodnotiť kvalitu testu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Jaké sedačky, atd...
Presne ako píše Arwy, prepínač svetiel a výškové nastavenie svetiel nevidím a ťažko sa nahmatáva. Zatiaľ to moc ale neregistrujem, kedže denné a stretávacie prepína automaticky. Tiež porovnávam z G a so služobnou octavcou 4x4 diesel. Okrem toho čo píšeš by som ja ako negatívum dal, že je moc preposilované riadenie. Po týždni v J-čku sa mi zdalo, že v G nejde servo a že nechytajú brzdy
Škoda Scala 1,6 tdi style, 2019
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
ex: Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L
Re: Jaké sedačky, atd...
Hej to máš pravdu, ale ja ten posilovač beriem ako výhodu a tvrdé brzdy u G-čka je klasika. Ja som mal problém po prechode z G na J zabrzdiť normálne, som zastavoval ako autoškola .
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Jaké sedačky, atd...
Vies mi povedat ako to UPH vyzera ? Je to nieco "extra" ? Nejake zariadenie mimo volant alebo je to sucastou radia/volantu ? Nejake foto ? Dik.misiak.pb píše:Ja mam Radsej sadu
Sada Connect (pre Cosmo/Sport)
Univerzálna hands-free sada pre telefón s Bluetooth (UPH), USB port,
Sada inter. osvetlenia (len Cosmo), Prémiová sada pre predné svetlá