Stránka 1 z 1

Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 20 říj 2015, 10:32
od rdone
Tak som si urobil radost a dal si nachipovat moje GTC 2.0 CDTi v BR-Performance v Be.
Vysledok prikladam. Nie je to vybusna zmena oproti originalu, ale teraz z motora
citit v kazdom okamziku narast vykonu.

Robil som si "akoze" testy pocas cesty:
- zrychlenie zo 120 -> 140 na 6 st. pred 8.8s po 7.5s
- zrychlenie zo 120 -> 140 na 5 st. pred 7.8s po 6.8s

Tachometrova maximalka (samozrejme v Nemecku:) - pred 219km/h, po chipe 232km/h (a este by mozno siel dalej)
Pred chipom relativne svizne zrychlenie tak do 200km/h a potom pooomaly az do maxima, po chipe relativne rychlo
do 215 a az potom pomaly dalej.

Spotreba cesta tam 7.2 (tempomat 150km/h) - naspat 6.8 (tempomat 160-170km/h + testy:).
Za posledne 3 dni po meste a okoli (tak 300km) priemer 6l/100 (predtym dlhodoba 7.0l/100).

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 20 říj 2015, 14:36
od kroup
Zajímavé, to už je několikátý graf výkonu kde vidím u 2.0 CDTi v sérii 400Nm místo deklarovaných 350Nm

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 20 úno 2018, 12:32
od Astracius
Trošku to tu obnovím. Premýšlam si dať ten optimal chip 140 kW / 191 PS / 406 Nm tak by ma zaujímalo či to má zmysel a či to bude trochu cítiť. Díkes!! ;) ;)

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 20 úno 2018, 12:44
od jackdaws
kroup píše:Zajímavé, to už je několikátý graf výkonu kde vidím u 2.0 CDTi v sérii 400Nm místo deklarovaných 350Nm
ano 400nm by mal mat naozaj maximalny, tiez som to kedysi zistoval, je to ale nieco ako overboost pri
stlaceni plynu na podlahu, a iba kratku dobu...
tych 350 by malo byt ale trvalych ...

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 20 úno 2018, 13:26
od kroup
jackdaws: To je zajímavá informace, o tom jsem nikdy dřív neslyšel. Zkoušel jsem teď krátce pohledat po netu a našel jsem to zmíněné u Insignie (350Nm, overboost 380Nm). Někde dokonce vyjmenované jako vlastnost u všech CDTi, při plném plynu overboost +30Nm.

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 21 úno 2018, 07:38
od jackdaws
tu pisu napr ze 120kw a 380 overboost
ale neviem ja mam uvadzanych 121kw ...

https://www.automobilrevue.cz/rubriky/a ... 42700.html
h) 2.0 CDTI 163: viz výše, ale 120 kW (163 k)/4000 min‑1 a 350 N.m/1750 – 2500 min‑1 (overboost 380 N.m)

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 21 úno 2018, 09:06
od softOPC
Každý motor je vyrobený s určitou tolerancí, navíc záleží i na zajetí motoru, proto se udává minimální hodnota výkonu i točivého momentu, mě na OPC naměřili 440 Nm a měl mít 400.

Re: Chiptunnig - BR Performance

Napsal: 21 úno 2018, 10:02
od jackdaws
ved je to jedno je to hlavne o pocite...

nedavno som sa viezol na hyundai i30 1,6 nafta, okolo 94 kw , neviem presne
ked som chcel zrychlit tak naozaj sa tocili tisice otacok a pritom HB nie kombik, len vykon velmi vysoko ...

ale to bolo ako vysavac ... brutalne to trebalo tocit...... takze nie su kw ako kw teda nm ako nm ...