Rear Seatbelts Buckled - spona zadních bezpečnostních pásů

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět
peterga
Příspěvky: 7
Registrován: 03 dub 2012, 07:32

Rear Seatbelts Buckled - spona zadních bezpečnostních pásů

Příspěvek od peterga » 03 dub 2012, 08:12

Caute

Na mojej Astre sa najskor, hlavne v zimnom obdobi objavovala po nastartovani hlaska "Rear Seatbelts Buckled", teraz sa mi to z casu na cas objavi aj v letnom obdobi.

V servise su bezradny a nevedia prist na to z akeho dovodu sa to deje, presli celou elektronikou a nevedia najst chybu.

Nejake skusenosti?

Reklama
 

Bobila
Příspěvky: 170
Registrován: 04 led 2012, 14:36

Re: Rear Seatbelts Buckled

Příspěvek od Bobila » 03 dub 2012, 09:18

Mas nieco so zadnymi bezpecnostnymi pasmi?Resp. so sponou?

peterga
Příspěvky: 7
Registrován: 03 dub 2012, 07:32

Re: Rear Seatbelts Buckled

Příspěvek od peterga » 03 dub 2012, 21:56

Bobila píše:Mas nieco so zadnymi bezpecnostnymi pasmi?Resp. so sponou?
No nic o com by som vedel resp. co by bolo viditelne volnym okom. Navyse pasy su funkcne a v poriadku.

Palic
Příspěvky: 136
Registrován: 05 úno 2012, 21:54

Re: Rear Seatbelts Buckled

Příspěvek od Palic » 04 dub 2012, 21:02

2peterga:

mohlo dojit k nekolika vecem:
- mas vadny spinac v zacvakavadle pasu (je tam spinac trvale sepnuty pokud neni zapnuty pas, a rozepne se pri pripojeni pasu)
- mas volne kontakty v nekolika konektorech, ktere jsou mezi zacvakavadlem a testovaci jednotkou zapnutych pasu
- mas vadnou testovaci jednotku zadnich pasu

jinak hlaska kterou ti to pise ma znamenat, ze mas zapnuty pas (jeden ze 3 zadnich pasu)... (neboli prerusenou smycku mezi jednotkou a jednotlivymi zacvakavadly)

na otestovani zacvakavadel je celkem rozsahla procedura, mezi nez patri mereni celkoveho odporu pri nezapnutam pasu.... na vstupech testovaci jednotky by se nemela namerit hodnota vyssi jak 5ohmu...... a na zacvakavadle vetsi jak 1ohm.... pokud sjou hodnoty vyssi tak to jednotka vyhlasi jako zapnuty pas........ pak jde informace z jednotky jiz digitalni cestou do informacniho displeje mezi budikama a eventuelne na kontrolky na strednim panelu..... cely proces testovani se provadi za pomoci pripojene diagnostiky...

peterga
Příspěvky: 7
Registrován: 03 dub 2012, 07:32

Re: Rear Seatbelts Buckled

Příspěvek od peterga » 05 dub 2012, 08:39

Palic píše:2peterga:

mohlo dojit k nekolika vecem:
- mas vadny spinac v zacvakavadle pasu (je tam spinac trvale sepnuty pokud neni zapnuty pas, a rozepne se pri pripojeni pasu)
- mas volne kontakty v nekolika konektorech, ktere jsou mezi zacvakavadlem a testovaci jednotkou zapnutych pasu
- mas vadnou testovaci jednotku zadnich pasu

jinak hlaska kterou ti to pise ma znamenat, ze mas zapnuty pas (jeden ze 3 zadnich pasu)... (neboli prerusenou smycku mezi jednotkou a jednotlivymi zacvakavadly)

na otestovani zacvakavadel je celkem rozsahla procedura, mezi nez patri mereni celkoveho odporu pri nezapnutam pasu.... na vstupech testovaci jednotky by se nemela namerit hodnota vyssi jak 5ohmu...... a na zacvakavadle vetsi jak 1ohm.... pokud sjou hodnoty vyssi tak to jednotka vyhlasi jako zapnuty pas........ pak jde informace z jednotky jiz digitalni cestou do informacniho displeje mezi budikama a eventuelne na kontrolky na strednim panelu..... cely proces testovani se provadi za pomoci pripojene diagnostiky...
Dakujem za postup, toto asi doma neodsledujem tak ci tak, kedze nemam diagnostiku. Ale aspon viem, kde by som mohol hladat chybu.

Navyse je to dost nahodne a nezobrazuje sa mi to stale. V servise to uz sice videli ale nevedeli odladit, auto je este v zaruke :(

Palic
Příspěvky: 136
Registrován: 05 úno 2012, 21:54

Re: Rear Seatbelts Buckled

Příspěvek od Palic » 05 dub 2012, 21:16

problem je jestli ma servis snahu to resit........ pritom by stacilo aby si technik na chvili sednul k pocitaci a nasel si ten postup v origo dokumentaci, pak by to mel raz dva.... :)

Odpovědět