Můj technik bude asi nějaký jelito, protože se toho bojí a nemá žádné oficiální informace z OpeluArwy píše:Jazyk palubného PC je záležitosťou rádia. Stačí ak technik skúsi či pre Tvoje VIN je novšia verzia softvéru pre rádio a aktualizovať ju.
Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Tak trochu oživím toto téma. Jsem před objednáním Astry J a dost mě zaráží, že LED předmí svštla jsou v nabídce, ale zadní světla už ne. Myslím si že je to dost škoda, dost by to oživilo Astru, ikdyby to bylo za příplatek, tak bych do toho šel, tak jsem nucen koupit za cca 5000 až 9000kč LED světla a vyměnit je za originál provedení. Osobně ve verzy COSMO už mohly být případně zdarma
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
No jelikoz Astra J bude pristi rok koncit, tak by to musel byt opravdu zazrak kdyby vyrobce jeste neco na Astre vylepsoval. Stale musi slovek mit na pameti, ze Astra vysla v roce 2009 a za tu dobu se proste opet hodne veci zmenilo a hodne veci ve vybave je dnes tak bezne jak prave pred temi 5ti lety nebylo me osobne zadni LED vubec nechybi, naopak prijemne jsou predni LEDky na denni sviceni oproti staremu provedeni se zarovkami. S LEDkama na predku proste vypada Astra furt fajnove
Astra G 3 dv. X16XEL
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
Astra H 5 dv. Z16XEP
Astra J ST A14NET
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
To maš naprostou pravdu, LED ve předu je super, taky si je mám zahrnuty v kalkulaci .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
U vsech radii, ktere umi MP3, tak moznost presun o adresar (dopredu/dozadu resp. nahoru/dolu) pomoci tlacitka. Napr CD 400 to nema
Astra J Sports Tourer, 1.7 CDTi, 81 kW
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Nevím, jestli se vyplatí připlatit za originál LED, když dostanete jen LED obrysová/brzdová, ostatní jsou stejně obyčejné žárovky. Neoriginál jsou kompletně LED.
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Právě zvažují koupi zadních LED a to kompletně celé v LED technologii, úplně bez žárovek. Tak uvidím, co ukáže čas.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Byť rozumný a J-čko teraz neobjednávať ..... .
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 1784
- Registrován: 26 čer 2010, 13:14
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Situace je taková, že jsem nucen ji koupit už teď a to protože jsme ziskali dotaci na ZTP průkazku a tak Astra musí být nejpozději v březnu 2015 doma, jinak dotace propadne zase zpět státu. Mě to ale nevadí a i v Oplu mi udělali super cenu, tak že doma, řešíme kombinaci výbavy.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J / Grandland X + PSA Motory
Re: Čo by ste navrhli výrobcovi na ASTRE zmeniť, vylepšiť.
Jsem novým majitelem Zafira Tourer 1.8XEL a asi by toho bylo dost a ještě dozajista přibude.
1. Vrátit možnost plnohodnotné rezervy. Píchlá pneumatika u spolujezdce na klíně není zrovna optimální řešení.
2. Větší rozsah délky volantu. I při maximálním vytažení volantu chybí cca 5cm.
3. Radiopřehrávač CD600. Kapitola sama pro sebe. Když pominu absenci možnosti přesměrovat display navigace z mobilu na display vozidla, absence směšovače zvukových vstupů je zcela kritická. Tj. zcela zazdí zvuky z mobilu, pokud je zapnutý jiný zvukový zdroj než bluetooth. Např. rádio. Dále dotykáč nedotykuje, ale on je s ohledem na firmware radia stejně jen na okrasu.
4. Loketní opěrka. Jedním slovem bída. Opěrce sklápěné ze sedačky se nevyrovná - nelze výškově nastavit dle pozice sedačky.
5. Lounge sezení super, ale prostřední sedačku v tom případě by bylo potřeba mít možnost posunout o 20 čísel dozadu. V tomto komfortu se třískáte nohou o roh sedáku.
6. Úhel zadní sedačky. Pohodlně spát při dlouhé cestě a střídání řidičů bude vzadu asi nemožné. Chybí možnost trochu víc sklopit zadní sedačku. O tvrdosti zadních sedaček ani nemluvě. Ten model koncept vypadal skvěle.
7. Středový tunel. Je sice skvělé, že je polstrovaná palubka. Třeba i naprosto zbytečně kaplička nad rychloměrem, ale už vůbec není skvělé, že kolena si otlučete od tvrdého plastu na středovém tunelu.
8. Odkládací prostor na nohu při tempomatu. Docela by se šiklo mít kam opřít pravou nohu v případě, že je aktivní tempomat a při tom mít nohu v pohotovostní poloze pro případ potřeby brzdit.
9. Denní svícení. Implementoval trotl tak, že je k ničemu. Denní svícení bych si představoval tak, že po nastartování se světla zapnou vždy! A teprve když zmáčknu tlačítko nebo podržím při startování, tak se vypnou! Současná situace zapřičiňuje akorát to, že nebudete svítit. Typická situace. Po zastavení si potřebujete na chvilku rozsvítit bez motoru, jediná možnost vypnutí je pak vypnout světla. Následnou jízdu již jedete bez rozsvícených světel....
10. Autostart. V případě chcípnutí motoru při rozjezdu po opětovném sešlápnutí spojky automaticky nastartovat motor. Stane se málokdy, ale na křižovatce by se hodilo.
11. Výhled při jízdě do levotočivé zatáčky je opravdu tristní. Tj. vidíte A sloupek.
12. Na délku rozvoru opravdu velmi nízký podvozek. Ale beru to jako daň toho, že auto opravdu sedí. Osobně bych jej ale potřeboval o 2-5cm zvednout - drhne spodek při vjezdu do garáže -malé přejezdové úhly.
13. Oproti starším modelům chybí spousta schránek.
14. TPMS senzory v kolech. Tady si servisy zřejmě vylobovaly pěknou díru do kapes zákazníků v Bruselu. Zvláště s kouzelnou větičkou v manuálu vozidla "Před každou jízdou zkontrolujte tlak pneumatiky manometrem nezávisle na TPMS senzorech".
15. Posilovač spojky. Zkrátit dráhu spojky aby ji šlo ovládat jemně jen pohybem v kotníku.
16. Posilovače nezávislé na běhu motoru. Opravdu nevím, v čem je takový problém přidat elektrický kompresor, který odčerpá při zapnutém zapalování vzduch z posilovačů obdobně jako motor. Zas tak velký výkon na to potřeba není. Položka za pár šupů, která výrazně zvýší pohodlí a bezpečnost.
17. Odkládání na pití. 1.5l petka se nevejde. O 2 litrových ani nemluvě, ty není možnost dát v podstatě vůbec nikam.
18. Automatická dvouzónová klimatizace. Skvělá věc až na to, že nohy mrznou a hlava se vaří. Možnost upravit nastavení aby šel ze spoda teplejší vzduch než ze shora jsem nikde nenašel.
19. Převodovka. Asi jen osobní dojem, ale přijde mi, že i starý škoda favorit měl přesnější vedení a šlo lépe identifikovat neutrál. Při řazení lze velmi špatně identifikovat, kdy je vyřazeno na neutrál. Na další stupeň přeskakuje převodovka skoro sama aniž by dávala dostatečnou zpětnou odezvu řidiči do ruky.
Jinak co se jízdních vlastností a prostornosti týče spokojenost.
1. Vrátit možnost plnohodnotné rezervy. Píchlá pneumatika u spolujezdce na klíně není zrovna optimální řešení.
2. Větší rozsah délky volantu. I při maximálním vytažení volantu chybí cca 5cm.
3. Radiopřehrávač CD600. Kapitola sama pro sebe. Když pominu absenci možnosti přesměrovat display navigace z mobilu na display vozidla, absence směšovače zvukových vstupů je zcela kritická. Tj. zcela zazdí zvuky z mobilu, pokud je zapnutý jiný zvukový zdroj než bluetooth. Např. rádio. Dále dotykáč nedotykuje, ale on je s ohledem na firmware radia stejně jen na okrasu.
4. Loketní opěrka. Jedním slovem bída. Opěrce sklápěné ze sedačky se nevyrovná - nelze výškově nastavit dle pozice sedačky.
5. Lounge sezení super, ale prostřední sedačku v tom případě by bylo potřeba mít možnost posunout o 20 čísel dozadu. V tomto komfortu se třískáte nohou o roh sedáku.
6. Úhel zadní sedačky. Pohodlně spát při dlouhé cestě a střídání řidičů bude vzadu asi nemožné. Chybí možnost trochu víc sklopit zadní sedačku. O tvrdosti zadních sedaček ani nemluvě. Ten model koncept vypadal skvěle.
7. Středový tunel. Je sice skvělé, že je polstrovaná palubka. Třeba i naprosto zbytečně kaplička nad rychloměrem, ale už vůbec není skvělé, že kolena si otlučete od tvrdého plastu na středovém tunelu.
8. Odkládací prostor na nohu při tempomatu. Docela by se šiklo mít kam opřít pravou nohu v případě, že je aktivní tempomat a při tom mít nohu v pohotovostní poloze pro případ potřeby brzdit.
9. Denní svícení. Implementoval trotl tak, že je k ničemu. Denní svícení bych si představoval tak, že po nastartování se světla zapnou vždy! A teprve když zmáčknu tlačítko nebo podržím při startování, tak se vypnou! Současná situace zapřičiňuje akorát to, že nebudete svítit. Typická situace. Po zastavení si potřebujete na chvilku rozsvítit bez motoru, jediná možnost vypnutí je pak vypnout světla. Následnou jízdu již jedete bez rozsvícených světel....
10. Autostart. V případě chcípnutí motoru při rozjezdu po opětovném sešlápnutí spojky automaticky nastartovat motor. Stane se málokdy, ale na křižovatce by se hodilo.
11. Výhled při jízdě do levotočivé zatáčky je opravdu tristní. Tj. vidíte A sloupek.
12. Na délku rozvoru opravdu velmi nízký podvozek. Ale beru to jako daň toho, že auto opravdu sedí. Osobně bych jej ale potřeboval o 2-5cm zvednout - drhne spodek při vjezdu do garáže -malé přejezdové úhly.
13. Oproti starším modelům chybí spousta schránek.
14. TPMS senzory v kolech. Tady si servisy zřejmě vylobovaly pěknou díru do kapes zákazníků v Bruselu. Zvláště s kouzelnou větičkou v manuálu vozidla "Před každou jízdou zkontrolujte tlak pneumatiky manometrem nezávisle na TPMS senzorech".
15. Posilovač spojky. Zkrátit dráhu spojky aby ji šlo ovládat jemně jen pohybem v kotníku.
16. Posilovače nezávislé na běhu motoru. Opravdu nevím, v čem je takový problém přidat elektrický kompresor, který odčerpá při zapnutém zapalování vzduch z posilovačů obdobně jako motor. Zas tak velký výkon na to potřeba není. Položka za pár šupů, která výrazně zvýší pohodlí a bezpečnost.
17. Odkládání na pití. 1.5l petka se nevejde. O 2 litrových ani nemluvě, ty není možnost dát v podstatě vůbec nikam.
18. Automatická dvouzónová klimatizace. Skvělá věc až na to, že nohy mrznou a hlava se vaří. Možnost upravit nastavení aby šel ze spoda teplejší vzduch než ze shora jsem nikde nenašel.
19. Převodovka. Asi jen osobní dojem, ale přijde mi, že i starý škoda favorit měl přesnější vedení a šlo lépe identifikovat neutrál. Při řazení lze velmi špatně identifikovat, kdy je vyřazeno na neutrál. Na další stupeň přeskakuje převodovka skoro sama aniž by dávala dostatečnou zpětnou odezvu řidiči do ruky.
Jinak co se jízdních vlastností a prostornosti týče spokojenost.